Ὁ Μοναχὸς Γαβριὴλ ἀπὸ τὸ Ἅγιον Ὅρος, Κουτλουμουσιανὸ κελὶ Καρυῶν, πρόσφατα δημοσίευσε ἐπιστολή του γιὰ τὸν προσωπικὸ ἀριθμὸ χάραγμα τοῦ Ἀντίχριστου.
Ἤδη πολλὲς Ἱερὲς μονὲς εἶχαν δημοσιεύσει σχετικὴ ἐπιστολὴ ὅπου τεκμηριώνεται μὲ προφητικὰ κείμενα ὅτι καὶ ὁ προσωπικὸς ἀριθμὸς καὶ οἱ ψηφιακὲς ταυτότητες εἶναι χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου ὅπως τὸ περιγράφει ἡ ἀποκάλυψη.
Βέβαια τὸ χάραγμα αὐτὸ ἀρχικὰ τίθεται στὶς ταυτότητες καὶ ἀργότερα θὰ τεθεῖ καὶ στὸ σῶμα μας.
Ἡ ἐπιστολὴ αὐτὴ τὴν ὁποία ὑπογράφουν πολλοὶ Ἁγιορίτες πατέρες ἀποδεικνύει πὼς ἐπαληθεύονται παλαιὲς καὶ πρόσφατες σχετικὲς προφητεῖες ἀρχῆς γενομένης ἀπὸ τὴν ἀποκάλυψη τοῦ Ἰωάννου, σύμφωνα μὲ τὶς ὁποῖες, ὅποιος δὲν φέρει τὸν ἀριθμὸ τοῦ θηρίου 666, δὲν θὰ μπορεῖ νὰ πουλᾶ νὰ ἀγοράζει καὶ ἐν γένει νὰ ζεῖ.
Ὅμως ὅπως ἐπισημαίνει ὁ γέροντας Γαβριὴλ ἡ ἀρχικὴ ἐπιστολὴ τῶν πατέρων ἀπεσύρθει καὶ ξαναδημοσιεύτηκε μὲ σχετικὸ προοίμιο στὸ ὁποῖο ὅλως ἀντιθέτως ἀπὸ τὸ ὑπόλοιπο κείμενο τὸ ὁποῖο ἔμεινε τὸ ἴδιο μὲ τὸ ἀρχικό, βεβαιώνεται πὼς ὁ προσωπικὸς ἀριθμὸς καὶ οἱ ψηφιακὲς ταυτότητες δὲν ἀποτελοῦν χάραγμα τῆς ἀποκαλύψεως.
Ἀπὸ τὴν μιὰ στὸ κυρίως κείμενο ἀναφέρεται πὼς ἔχουμε χάραγμα ὅπως βεβαιώνουν πολλοὶ ἅγιοι, ἐνῷ στὸ προοίμιο ἀναιρεῖται αὐτὴ ἡ ἄποψη.
Τί τελικὰ εἶναι τὸ σωστὸ καὶ ποιά εἶναι ἡ τελικὴ γνώμη καὶ ἄποψη τῶν Ἱερῶν Μονῶν ποὺ ὑπογράφουν τὸ ἐν λόγῳ κείμενο;
Γιὰ αὐτὸ ὁ γέροντας Γαβριὴλ ποὺ εἶχε ὑπογράψει τὸ ἀρχικὸ κείμενο τῶν Ἁγιορειτῶν πατέρων καί Ἱερῶν Μονῶν ἐπανέρχεται μετὰ ἀπὸ ἐρωτήματα ποὺ τοῦ ὑπέβαλαν πολλοὶ χριστιανοὶ καὶ ἐπιβεβαιώνει τὴν ἀρχικὴ ἄποψη τῶν Ἁγιορειτῶν πατέρων καί Ἱερῶν Μονῶν οἱ ὁποῖοι ὅπως φαίνεται στὴν περίπτωση τοῦ Γέροντος Γαβριὴλ δὲν εἶχαν ἐνημερωθεῖ γιὰ τὸ προοίμιο ποὺ προστέθηκε ἀργότερα μᾶλλον ἐν ἀγνοίᾳ των.
Ἔτσι ἡ ἐπισυναπτόμενη αὐτὴ νέα ἐπιστολὴ τοῦ γέροντος Γαβριὴλ ἔρχεται νὰ ἐπισημάνει τὸ γεγονὸς τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ ὡς χάραγμα τῆς ἀποκαλύψεως προκειμένου νὰ μὴν ὑπάρχει σύγχυση στοὺς χριστιανούς.
Ἀκολούθως παραθέτουμε αὐτούσια τὴν ἐπιστολὴ τοῦ γέροντος Γαβριὴλ σὲ πνευματικά του παιδιὰ στὴν ὁποία ξεκαθαρίζει τὸ πρᾶγμα καὶ μπαίνει μιὰ τάξη.
Βέβαια μένει ἄξιο ἀπορίας γιατί κάποιοι θέλουν νὰ ἀναιρέσουν τὴν γνώμη τῶν Ἁγιορειτῶν καί Ἱερῶν Μονῶν χωρὶς νὰ τοὺς ἐρωτήσουν, ἀπὸ μόνοι των ὅπως φαίνεται ἐκ τῶν πραγμάτων, προσθέτουν ἕνα προοίμιο τὸ ὁποῖο εὑρίσκεται σὲ πλήρη ἀντίφαση μὲ τὸ κυρίως ἀρχικὸ κείμενο τῶν Ἁγιορειτῶν πατέρων τὸ ὁποῖο δὲν ἔχει πειραχτεῖ καθόλου ἀπὸ τοὺς συγγραφεῖς τοῦ προοιμίου.
Ἡ ἐπιστολή τῶν πατέρων μέ τό προοίμιο, μαζὶ μὲ τὴν πρόσφατη ἐπιστολὴ τοῦ γέροντος Γαβριὴλ κοινοποιεῖται πρὸς ἐνημέρωση ὅλων καὶ στὶς Ἱερὲς Μονές, τὰ κελιὰ καὶ τοὺς πατέρες ποὺ ὑπογράφουν τὸ ἀρχικὸ κείμενο.
____________
Ἐπιστολὴ Μοναχοῦ Γαβριήλ Ἁγιορείτου
Ἀκολουθεῖ ἐπιστολὴ τῶν Ἱερῶν Μονῶν καί Ἠσυχαστηρίων μέ τό προοίμιο στήν ἐπιστολή τῶν πατέρων.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΙΕΡΩΝ ΜΟΝΩΝ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΩΝ:
ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ΠΡΟΟΙΜΙΟΝ
Προκαταρκτική ἀναγκαία διευκρίνιση - ἀποποίηση εὐθυνῶν: Ἐνημερωθήκαμε ὅτι τήν Δευτέρα 18 Αὐγούστου 2025 ἕνα κείμενο πού ἀποτελοῦσε κείμενο ἐργασίας πρός διαβούλευση μεταξύ τῶν ὑπογραφόντων ἀναρτήθηκε λίαν ἀστόχως στό διαδίκτυο. Μάλιστα δέ, στό τέλος τοῦ κειμένου αὐτοῦ ἐτέθησαν ὅλως αὐθαιρέτως ὑπογραφές, χωρίς νά ἔχουν ἐρωτηθεῖ οἱ ὑπογράφοντες. Πληροφοροῦμε τούς ἀναγνῶστες ὅτι τό μόνο κείμενο πού ἀναγνωρίζουμε ὡς ἔγκυρο εἶναι τό παρόν (πού ἀποτελεῖται ἀπό τό παρόν προοίμιο μαζί μέ τήν συνημμένη ἐκτενῆ ἀνακοίνωση), τό ὁποῖο καί ὑπογράφουμε.
Δια τῆς παρούσης ἀνακοινώσεως, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ συνέχεια τῆς προηγουμένης (23-12-2023) Ἱερές Μονές καί Ἱερά Ἡσυχαστήρια τῆς Πατρίδος μας ἐπιθυμοῦμε νά καταστήσουμε σαφές ὅτι ἀρνούμαστε νά δεχθοῦμε τόν Προσωπικό Ἀριθμό καί τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα.
Οἱ λόγοι ἐξηγοῦνται διεξοδικά στό συνημμένο κείμενο.
(Μετά τίς ὑπογραφές).
Ἐν πρώτοις, δέν συναινοῦμε στό ἠλεκτρονικό φακέλωμα καί στήν ἠλεκτρονική σκλαβιά. Κάθε δικαίωμα πού παραδίδουμε σήμερα, δέν θά τό πάρουμε ποτέ πίσω, γράφαμε στό πρῶτο κείμενό μας. Διότι αὐτό εἶναι πού θά προκύψει ὕστερα ἀπό τήν λήψη ἐκ μέρους τῶν πολιτῶν τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ. Δέν συναινοῦμε στήν κινεζοποίηση τῆς ζωῆς μας. Μέ τή λήψη τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ εἰσερχόμαστε χωρίς δυνατότητα ἐπιστροφῆς σέ ἕνα δυστοπικό περιβάλλον. Ἡ ἑνοποίηση ὅλων τῶν βάσεων δεδομένων θά δημιουργεῖ ἕνα προσωπεῖο (προφίλ), σύμφωνα ὅμως μέ τά ἀξιακά πρότυπα τῶν ἑκάστοτε κυβερνώντων. Ὅταν γνωρίζουμε ὅτι παρακολουθούμαστε σέ κάθε μας κίνηση, αὐθόρμητα γινόμαστε πιό ἐπιφυλακτικοί –ἑκουσίως ἤ ἀκουσίως– καί δέν θά δραστηριοποιούμαστε ἄφοβα καί ἐλεύθερα –ἀκόμη καί στήν πνευματική μας ζωή–, εἰδικά ἄν γνωρίζουμε ὅτι αὐτός πού μᾶς παρακολουθεῖ, δέν συμφωνεῖ μέ τίς ἐπιλογές μας καί ἔχει τή δύναμη νά δημιουργήσει προσκόμματα στή ζωή μας. Λαμβάνοντας λοιπόν τόν προσωπικό ἀριθμό, ἀπεμπολοῦμε ἑκουσίως τήν ἐλευθερία μας, αὐτοχειριαζόμαστε πνευματικά, καί μέ τόν τρόπο αὐτό ἀπομακρύνεται ἡ δυνατότητα σωτηρίας μας.
Ἀκόμη, ὅπως τονίζεται στό συνημμένο κείμενο, ἄς γίνει κατανοητό ὅτι ὑπάρχουν οἱ προτυπώσεις τοῦ Ἀντιχρίστου σέ κάθε ἐποχή. Ὑπάρχουν τά προδρομικά συστήματα τοῦ ἀντιχρίστου, τά ὁποῖα προετοιμάζουν τό ἔδαφος γιά τόν τελικό ἀντίχριστο. Τελικό, διότι ὑπῆρξαν, ὑπάρχουν καί ἐνδεχομένως θά ὑπάρξουν πολλοί πρόδρομοι τοῦ ἀντιχρίστου. Ὁ Ἀπόστολος Ἰωάννης, ὁ Εὐαγγελιστής τῆς ἀγάπης, ἀνά τούς αἰῶνες προειδοποιεῖ: «Παιδία, ἐσχάτη ὥρα ἐστί, καὶ καθὼς ἠκούσατε ὅτι ὁ ἀντίχριστος ἔρχεται, καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασιν· ὅθεν γινώσκομεν ὅτι ἐσχάτη ὥρα ἐστὶν» (Ἰωάν. Α΄ , 2, 18). Θά ἦταν ἀσύνετο νά ἀγνοήσουμε τά προειδοποιητικά σημεῖα, τά ὁποῖα φανερώνει τό Ἅγιον Πνεῦμα διά στόματος ἤ γραφίδος τῶν Ἁγίων, τά ὁποῖα σκοπό ἔχουν νά μᾶς προστατέψουν καί νά μᾶς προετοιμάσουν ὥστε νά τηροῦμε ἑαυτούς γρηγοροῦντας καί ὄχι ραθυμοῦντας. Θά ἔλθει ὁ Νυμφίος ἐν τῷ μέσῳ τῆς νυκτός καί θά συνεισέλθουν μαζί του μόνον οἱ νήφοντες και γρηγοροῦντες.
Ἀποσείοντας εὐθύς ἐξαρχῆς κάθε κακοπροαίρετη κριτική δηλώνουμε ὅτι ΔΕΝ ἰσχυριζόμαστε ὅτι ὁ ἐπικείμενος προσωπικός ἀριθμός εἶναι τό χάραγμα τῆς Ἀποκαλύψεως. (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: μόνος του ἐνδεχομένως ὄχι-ΔΕΙΤΕ ΣΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΑΡΘΡΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ- ἀλλά ἐπειδή θά ἐνσωματωθεῖ στήν ταυτότητα ὑποχρεωτικά, μαζί της θεωροῦνται καί τά δύο ἀπό τούς Ἁγίους τό σφράγισμα (χάραγμα) πού θά βαστάζουν οἱ ἄνθρωποι στό χέρι μέχρι νά ἔλθει ὁ Ἀντίχριστος κι ἔτσι θά τούς ὑποχρεώσει νά τό βάλουν καί μέσα στό σῶμα τους! Θά τούς βρεῖ ἕτοιμους νά τό ἔχουν πάνω τους πρίν τούς ὑποχρεώσει νά τό βάλουν καί μέσα τους! Οἱ Ἅγιοι πού παραπέμπουν οἱ Πατέρες στήν κυρίως Ἐπιστολή τους πού ἀκολουθεῖ τό λένε, γι’ αὐτό καί ξεχωρίσαμε τό ἀπόσπασμα στήν ἀρχή τοῦ ἄρθρου! Γιά νά μήν μπερδεύεται καί χάνεται ὁ κόσμος ἡ ἀπαραίτητη ἐμβόλιμή μας διευκρίνηση, ἐπειδή εἶναι μεγάλη ἡ Επιστολή.) Ἀπό τήν ἄλλη, θά ἦταν ἄστοχο νά μήν ἀναγνωρίσουμε ὅτι ἡ ἔλευση τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ καί ἡ ψηφιακή φυλακή στήν ὁποία αὐτός θά φυλακίσει τή ζωή μας, μᾶς εἰσαγάγει σέ ἕνα δυστοπικό περιβάλλον, ἀπό ὅπου εὔκολα μπορεῖ νά ἐκπηγάσει ἡ κατάσταση τῆς τελικῆς ἀποστασίας, ἡ ὁποία προφητεύεται ἀπό τήν Ἀποκάλυψη καί τούς Ἁγίους.
Ἐνῶ ἡ Κυβέρνηση «εὐαγγελίζεται» τήν εἰσαγωγή τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ (Π.Α.) σάν τό σπαθί τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου πού κόβει τόν γόρδιο δεσμό τῆς ἑλληνικῆς γραφειοκρατίας, ἡ ἀλήθεια ἀπέχει παρασάγκας ἀπό αὐτό. Ὁ Π.Α. μόνον τήν κυβέρνηση ἐξυπηρετεῖ στά ὅποια σχέδιά της καί καθόλου τόν πολίτη. «Ἐξυπηρετεῖ» τόν πολίτη μόνον στόν βαθμό πού αὐτός θά συνεχίσει νά ζεῖ μιά καθημερινότητα μέ διάφορες αὐτονόητες (μέχρι σήμερα) κοινωνικές παροχές, μέ ψηφιακές καί ἐνδεχομένως ὑλικές ἀνέσεις –ἄν τίς εἶχε καί αὐτές ὡς τώρα.
Σύμφωνα μέ τόν ὁραματισμό καί τόν προγραμματισμό τῆς Κυβέρνησης, ὅποιος δέν θά ἔχει τόν προσωπικό ἀριθμό, θά ἐξοβελιστεῖ σταδιακά ἀπό τήν Κοινωνία, ὅπως ἐπί παραδείγματι ἔγινε τήν σκοτεινή περίοδο τοῦ κορωνοϊοῦ. Ἡ ἀσφυκτική κατάσταση πού ζήσαμε τότε ἐξ ἐπόψεως μέτρων κατά τῶν πολιτῶν, ἦταν μία πρόγευση τῆς δυστοπίας πού θά ἀκολουθήσει μέ τήν ἐφαρμογή τοῦ Π.Α. στή ζωή μας.
Ἡ κυβέρνηση δέν μᾶς ἐμπνέει ἐμπιστοσύνη ἕνεκα τῶν πράξεων ἤ τῶν παραλείψεών της· ἐνδεικτικά: γάμος ὁμοφυλοφίλων–τεκνοθεσία, μνημόνια, ἀνεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση, κορωνοτρομοκρατία, πυρκαϊές πού καῖνε ἀπ᾿ ἄκρο σέ ἄκρο τήν Πατρίδα μας, ἀνεξέλεγκτη ἐγκατάσταση ἀνεμογεννητριῶν, ἔγκλημα Τεμπῶν, ΟΠΕΚΕΠΕ, «ἤρεμα νερά» στό Αἰγαῖο, «σωστή πλευρά τῆς Ἱστορίας» μέ τήν Οὐκρανία, Ἐθνική Πινακοθήκη «Σαγήνη τοῦ Ἀλλόκοτου» κ.ο.κ. Ἡ ἐπιμονή της στήν ὑποχρεωτική ἐπιβολή ἑνός νέου μέσου –διευκόλυνσης δῆθεν τῆς καθημερινότητάς μας– προδίδει τίς προθέσεις της καί μᾶς κάνει ἄκρως ἐπιφυλακτικούς.
Ἐμεῖς λοιπόν τί καλούμαστε νά κάνουμε ; «ὑμῖν ἐχαρίσθη τὸ ὑπὲρ Χριστοῦ, οὐ μόνον τὸ εἰς αὐτὸν πιστεύειν, ἀλλὰ καὶ τὸ ὑπὲρ αὐτοῦ πάσχειν» (Φιλπ. 1, 29). Ὅλοι ἐμεῖς οἱ ἀγωνιζόμενοι Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, καλούμαστε νά καλλιεργοῦμε διαρκῶς στή ζωή μας τό μαρτυρικό καί ἀσκητικό φρόνημα τῆς Ἐκκλησίας μας. Νά θυμόμαστε ὅτι «οὐ γὰρ ἔχομεν ὧδε μένουσαν πόλιν, ἀλλὰ τὴν μέλλουσαν ἐπιζητοῦμεν.» (Ἑβρ. 13,14). Αὐτό δέν σημαίνει ὅτι θα ἐκχωρήσουμε ἀμαχητί τήν ζωή καί τήν ἐλευθερία μας στά χέρια τοῦ οἱουδήποτε ἐξουσιαστῆ, ὅταν μάλιστα αὐτοί ἀποτελοῦν μιά ἰσχνή μειοψηφία σέ σχέση μέ τόν φιλόχριστο καί δημοκρατικό λαό τῆς Πατρίδας μας. Ὄχι. Ἀλλά θά ἀγωνιζόμαστε ὁμολογώντας «Ἰησοῦν Χριστόν, καὶ τοῦτον ἐσταυρωμένον.» (Κορ. Α΄ 2,2) Μέσα στήν αὐταπάρνηση καί στήν ἑκούσια θυσία τῆς ἄνεσης καί τῆς βόλεψής μας πού πρέπει νά μᾶς διακρίνει ὡς ὀρθοδόξους χριστιανούς ἐντάσσεται καί ἡ ἀντίσταση σέ κάθε ὕποπτη διευκόλυνση πού ἡ κρατική ἐξουσία «φιλάνθρωπα» προωθεῖ διά τῆς τεχνολογίας, ὅπως ὁ προσωπικός ἀριθμός.
«ὧδέ ἐστιν ἡ ὑπομονὴ καὶ ἡ πίστις τῶν ἁγίων.» (Ἀποκ. 13,10)
Μήν ξεχνοῦμε σκοπός τῆς ζωῆς κάθε ὀρθοδόξου Χριστιανοῦ εἶναι ἡ ἀπόκτηση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ὅπως ἔλεγε ὁ Ἅγιος τῆς χαρᾶς καί τῆς ἀναστάσεως, ὁ ἅγιος Σεραφείμ τοῦ Σαρώφ. Ἐμεῖς, πορευόμενοι στά ἴχνη ὅλων τῶν ἀπ᾿ αἰῶνος Ἁγίων, ἄς πλέουμε μέσα στή θάλασσα τοῦ βίου τούτου μέ ἐμπιστοσύνη στόν Θεό καί ἔχοντας πάντοτε ἀσφαλῆ ἄγκυρα τήν διαχρονική διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως φανερώνεται στόν βίο καί τή διδασκαλία τῶν Ἁγίων μας. Καλόν ἀγῶνα σέ ὅλους μας, ὁ Χριστός καί ἡ Παναγία μαζί μας.
ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΩΝ
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ξηροποτάμου
Ἀρχιμανδρίτης Ἰωσήφ καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Δοχειαρίου
Ἀρχιμανδρίτης Ἀμφιλόχιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Καρακάλλου
Ἀρχιμανδρίτης Φιλόθεος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Φιλοθέου
Ἀρχιμανδρίτης Νικόδημος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Κωνσταμονίτου
Ἀρχιμανδρίτης Χαράλαμπος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παναγίας Μολυβδοσκεπάστου Κονίτσης
Ἀρχιμανδρίτης Ἀρσένιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Κοιμήσεως Θεοτόκου Γηρομερίου Θεσπρωτίας
Ἀρχιμανδρίτης Μεθόδιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Μεταμορφώσεως Δρυοβούνου Κοζάνης
Ἀρχιμανδρίτης Στέφανος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Μεταμορφώσεως Σοχοῦ Λαγκαδᾶ
Ἀρχιμανδρίτης Ευλόγιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Γενεθλίου Θεοτόκου Καλλίπετρας Βεροίας
Ἀρχιμανδρίτης Παλαμᾶς καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου Πυργετοῦ Λαρίσης
Ἀρχιμανδρίτης Εἰρηναῖος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Ὁσίου Ἀρσενίου τοῦ Καππαδόκου Ὀρμυλίας Χαλκιδικῆς
Ἀρχιμανδρίτης Συνέσιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Ρώσσου Πευκοχωρίου Χαλκιδικῆς
Ἀρχιμανδρίτης Γρηγόριος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος Γατζέας Βόλου
Ἀρχιμανδρίτης Γρηγόριος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τοῦ Ἱεροῦ Κοινοβίου Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου Παιονίας Κιλκίς
Ἀρχιμανδρίτης Χρυσόστομος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Γεωργίου Λαγκάδας Πάρου
Ἀρχιμανδρίτης Μελέτιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ζωοδόχου Πηγῆς Λογγοβάρδας Πάρου
Ἀρχιμανδρίτης Νικόδημος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Νικολάου Ἄνδρου
Ἀρχιμανδρίτης Δωρόθεος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Ἀθανασίου Ἐράτυρας
Ἀρχιμανδρίτης Νικηφόρος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Παρασκευῆς Βάχλιας Γορτυνίας
Ἀρχιμανδρίτης Ἱερώνυμος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου Βαλτεσινίκου Γορτυνίας Μοναχός Δανιήλ καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παναγίας Μυρτιδιωτίσσης Θαψανῶν Πάρου
Μακρίνα μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί
Ἡ Προεστῶσα τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Τιμίου Προδρόμου Πυργετοῦ Λαρίσης, Μετοχίου Ἱεράς Μονῆς Ἁγίου Νικοδήμου, Χριστονύμφη μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί
Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Εἰσοδίων Ὄσσης Λαγκαδᾶ
Γαλήνη μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί
Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Λαυρεντίου Πηλίου
Μαριάμ μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί
Ἡ Καθηγουμένη τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου «Παναγία Ἄξιόν Ἐστιν» Μεσαίου Ὡραιοκάστρου
Εὐφημία μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί
Ἡ Καθηγουμένη τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Ἁγίας Τριάδος–Ἁγίου Νεκταρίου Αἰγίνης
Τιμοθέη μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί
Ἡ Καθηγουμένη τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Τιμίου Σταυροῦ Μαψοῦ Κορινθίας
Ἱλαρία μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί
Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
Πορφυρία μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί
Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ζωοδόχου Πηγῆς (Κλειβωκᾶς) Γορτυνίας
Σεραφειμία μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί
Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος Λιβαδίου Ἐλασσῶνος
Θεοφανώ μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί
Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Κερνίτσης Βυτίνας Ἀρκαδίας
Συγκλητική μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί
Ἡ Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Γυναικείας Μονῆς Ἁγίου Πρωτομάρτυρος
Στεφάνου Περαίας Θεσσαλονίκης
Ἀγάθη μοναχή καί αἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφαί
Ὁ κατάλογος τῶν ὑπογραφῶν θά ἐνημερώνεται προϊόντος τοῦ χρόνου
πηγή: https://koukfamily.blogspot.com/



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου