Την περασμένη Κυριακή ακούσαμε το ευαγγέλιο που αναφέρεται στη θαυμαστή ισχύ που έχει η μεγάλη και δυναμική παρουσία του Χριστού. Ο Ναθαναήλ αμφισβητούσε τα λόγια του αποστόλου Φιλίππου πως είχε εμφανιστεί στον κόσμο ο από πολλού αναμενόμενος Μεσσίας, στο πρόσωπο του Ιησού του από Ναζαρέτ.
Ο Ναθαναήλ όμως, με το που βρέθηκε κατά πρόσωπο με τον ίδιο τον Κύριο, αμέσως τον αναγνώρισε και τον ομολόγησε ως Υιό του Θεού και ως Βασιλιά του Ισραήλ. Το σημερινό ευαγγέλιο μας μιλάει για τις μεγάλες προσπάθειες και τον αγώνα που κατέβαλαν άνθρωποι με πραγματική πίστη για να παρουσιαστούν μπροστά στον Κύριο.
«Ὃταν δὲ πάλιν εἰσαγάγῃ τὸν πρωτότοκον εἰς τὴν οἰκουμένην, λέγει· καὶ προσκυνησάτωσαν αὐτῷ πάντες ἄγγελοι Θεοῦ. καὶ πρὸς μὲν τοὺς ἀγγέλους λέγει· ὁ ποιῶν τοὺς ἀγγέλους αὐτοῦ πνεύματα, καὶ τοὺς λειτουργοὺς αὐτοῦ πυρὸς φλόγα· πρὸς δὲ τὸν υἱόν· ὁ θρόνος σου, ὁ Θεός, εἰς τὸν αἰῶνα τοῦ αἰῶνος· ῥάβδος εὐθύτητος ἡ ῥάβδος τῆς βασιλείας σου (:και όταν θα εισαγάγει ο Πατήρ με δόξα και δύναμη τον Υιό που γεννήθηκε από Αυτόν πριν δημιουργηθεί όλη η κτίση, για να κρίνει την οικουμένη, λέει: “Να Τον προσκυνήσουν όλοι οι άγγελοι του Θεού”. Ο Υιός λοιπόν που έγινε άνθρωπος είναι Κύριος και των αγγέλων· και για τους αγγέλους λέει: “Ο Θεός κάνει τους αγγέλους Του ταχυκίνητους και αιθέριους σαν τους ανέμους, και τους λειτουργούς που Τον υπηρετούν λαμπρούς και δραστικούς σαν την πύρινη φλόγα”.Για τον Υιό όμως λέει: “Ο βασιλικός Σου θρόνος, Θεέ, μένει στερεός και ασάλευτος στους ατέλειωτους αιώνες. Η βασιλική Σου ράβδος είναι ράβδος και εξουσία ευθύτητας και δικαιοσύνης”)»[Eβρ.1,6-8].
«Πιστεύουμε ακόμα στα θαύματα, η Νίκη πιστεύει στο θαύμα της νίκης του ελληνικού λαού», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Νίκης.
Πρώτη δημοσιογραφική παρουσίαση για το κόμμα Νίκη όπου μίλησε μεταξύ άλλων και ο δάσκαλος – θεολόγος και συγγραφέας πρόεδρος του κόμματος, Δημήτριος Νατσιός.
«Στόχος της Νίκης είναι να πηγαίνουμε στις κάλπες, να ψηφίζουμε και να φεύγουμε χωρίς να έχουμε το πικρό συναίσθημα ότι περίπου γινόμαστε συννένοχοι στην καταστροφή της πατρίδας», σημείωσε μεταξύ άλλων στην τοποθέτησή του ο κ. Νατσιός.
«Να ξετρυπώσουμε την υγεία που υπάρχει στον λαό μας. Το 50% του λαού δεν πηγαίνει να ψηφίσει», τόνισε ο Δημήτριος Νατσιός.
«Πιστεύουμε ακόμα στα θαύματα, η Νίκη πιστεύει στο θαύμα της νίκης του ελληνικού λαού», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Την δημοσιογραφική παρουσίαση συντόνισε η δημοσιογράφος Μαρία Ακριβού ενώ υπήρχε αντίστοιχο βίντεο για τον κάθε κλάδο δραστηριοποίησης του κόμματος, όπως υγεία, άμυνα κ.ο.κ..
«Βρισκόμαστε σήμερα εδώ για να σας παρουσιάσουμε μία νέα πολιτική πρόταση που φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στο πολιτικό σκηνικό της Ελλάδας, προσεγγίζοντας τα πράγματα από μία διαφορετική οπτική», σημείωσε η Μαρία Ακριβού.
«Ούτε αριστερά, ούτε δεξία αλλά μπροστά», υπογράμμισε.
Με σκοπό τη ΝΙΚΗ
«Να νοσταλγείς τον τόπο σου, ζώντας στον τόπο σου, τίποτε δεν είναι πιο πικρό», με αυτό τον στίχο του Γ. Σεφέρη ξεκινά η πολιτική διακήρυξη του κόμματος της Νίκης.
«Το κακό θα θριαμβεύει μόνον όσο το καλό μένει άπραγο. Δεν έχουμε δικαίωμα να αποτύχουμε. Καλούμε κάθε συμπολίτη μας που συμμερίζεται την αγωνία αλλά και το όραμά μας, να υποστηρίξει την υγιέστερη προσπάθεια να χτίσουμε μία Ελλάδα που θα αξίζει για τα παιδιά μας. Η ΝΙΚΗ του Ελληνισμού και της Ανθρώπινης Αξιοπρέπειας, δεν μπορεί παρά να είναι “απ’ τα κόκκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά” και με την ευχή της Υπερμάχου Στρατηγού του Γένους», καταλήγει η πολιτική διακήρυξη.
Η πρώτη Πανελλήνια Σύναξη των Μελών της Νίκης πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 22 και την Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022 ενώ επόμενη Πανελλήνια Σύναξη προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί εντός της Άνοιξης.
Πρώτη δημοσιογραφική παρουσίαση για το κόμμα Νίκη: «Πιστεύουμε ακόμα στα θαύματα»
«Τώρα πού μπήκαμε στην περίοδο της νηστείας έχω, μαζί με άλλους, δύο απορίες. Η πρώτη έχει σχέση με την εβδομάδα της Τυροφάγου: Γιατί επιτρέπεται το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα και δεν επιτρέπεται το κρέας;
Απαγορεύονται τα κοτόπουλα καί επιτρέπονται τά αυγά. Η δεύτερη. Γιατί στόν καιρό τής Μ. Τεσσαρακοστής δεν τρώμε ψάρια καί τρώμε τα «θαλασσινά» καί τό χαβιάρι ή μερικές φορές τρώμε ελιές καί όχι λάδι;»
Εύστοχη απάντηση καί στά δύο ερωτήματα έχει δώσει ο άγιος Αθανάσιος ο Πάριος, μεγάλος διδάσκαλος της Εκκλησίας. Γράφει σ’ ένα γιατρό:
Όπου είναι η δύναμη, εκεί να τρέχετε!«Κύριε των δυνάμεων μεθ’ ημών γενού…».
Άραγε τί θέλουν να πουν αυτά τα λόγια; Κάτι καλό όμως θα είναι και ευχάριστο, για να το παρουσιάσουν οι άγιοι Πατέρες να λέγεται τώρα, αυτές τις ημέρες της αγίας Τεσσαρακοστής. Ποιός βασιλιάς, ποιός εξουσιαστής, ποιός άρχοντας, ποιός ηγεμόνας είναι σε αυτόν τον κόσμο, που δεν έχει εξουσία; Τόση δύναμη έχει ο λόγος του, ώστε εκείνο που θα προστάξει να γίνει αμέσως. Όμως δύναμη πνευματική δεν μπορεί να τους δώσει.
Ο Όσιος Αλέξιος γεννήθηκε στη Ρώμη κατά τους χρόνους των αυτοκρατόρων Αρκαδίου (395 - 408 μ.Χ.) και Ονωρίου (395 - 423 μ.Χ.) από ευσεβείς και εύπορους γονείς. Ο πατέρας του Ευφημιανός ήταν συγκλητικός, φιλόπτωχος και συμπαθής, ώστε καθημερινά παρέθετε τρεις τράπεζες στο σπίτι του για τα ορφανά, τις χήρες και τους ξένους που ήταν πτωχοί. Η γυναίκα του ονομαζόταν Αγλαΐς και ήταν άτεκνη. Στη δέησή της να αποκτήσει παιδί, ο Θεός την εισάκουσε. Και τους χάρισε υιό. Αφού το παιδί μεγάλωσε κι έλαβε την κατάλληλη παιδεία, έγινε σοφότατος και θεοδίδακτος. Όταν έφθασε στη νόμιμη ηλικία, τον στεφάνωσαν με θυγατέρα από βασιλική και ευγενική γενιά. Το βράδυ όμως στο συζυγικό δωμάτιο ο Όσιος, αφού πήρε το χρυσό δακτυλίδι και τη ζώνη, τα επέστρεψε στην σύζυγό του και εγκατέλειψε τον κοιτώνα. Παίρνοντας αρκετά χρήματα από τα πλούτη του έφυγε με πλοίο περιφρονώντας την ματαιότητα της επίγειας δόξας. Καταφθάνει στην Λαοδικεία της Συρίας και από εκεί στην Έδεσσα της Μεσοποταμίας. Εκεί ο Όσιος Αλέξειος μοίρασε τα χρήματα στους πτωχούς, ακόμη και τα ιμάτιά του, και, αφού ενδύθηκε με κουρελιασμένα και χιλιομπαλωμένα ρούχα, κάθισε στο νάρθηκα του ναού της Υπεραγίας Θεοτόκου, ως ένας από τους πτωχούς. Προτίμησε έτσι να ζει με νηστεία όλη την εβδομάδα και να μεταλαμβάνει των Αχράντων Μυστηρίων κάθε Κυριακή, ενώ μόνο τότε έτρωγε λίγο άρτο και έπινε λίγο νερό.
Το άγαλμα του Θουκυδίδη στην Βιέννη μπροστά από το εθνικό κοινοβούλιο της Αυστρίας!
ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ
Ἱστορίαι (3.82.1-3.82.7)
Άγγ. Βλάχος (απόδοση στα Νεοελληνικά)
[3.82.1] Σ᾽ αυτές τις ακρότητες έφτασε ο εμφύλιος πόλεμος και προκάλεσε μεγάλη εντύπωση, γιατί ήταν ο πρώτος που έγινε. Αργότερα μπορεί κανείς να πει ότι ολόκληρος ο ελληνισμός συνταράχτηκε, γιατί παντού σημειώθηκαν εμφύλιοι σπαραγμοί. Οι δημοκρατικοί καλούσαν τους Αθηναίους να τους βοηθήσουν και οι ολιγαρχικοί τους Λακεδαιμονίους. Όσο διαρκούσε η ειρήνη δεν είχαν ούτε πρόφαση, αλλά ούτε την διάθεση να τους καλέσουν για βοήθεια. Με τον πόλεμο, όμως, καθεμιά από τις αντίπαλες πολιτικές παρατάξεις μπορούσε εύκολα να βρει ευκαιρία να προκαλέσει εξωτερική επέμβαση για να καταστρέψει τους αντιπάλους της και να ενισχυθεί η ίδια για ν᾽ ανατρέψει το πολίτευμα.
Χίλια καλά να κάνεις στη ζωή, αν δεν κρατάς κλειστό το στόμα σου και κρίνεις τον διπλανό σου, τίποτα δεν κατάφερες.
Η κατάκριση, είναι σαν το μυρμήγκι, που πάει το βράδυ και κλέβει σπυρί-σπυρί από την αποθήκη σου το στάρι, που μάζεψες μέσα στην μέρα με τις καλές σου πράξεις.
Ξέρεις…
Υπάρχει ένας άγραφος νόμος, όπου στο τέλος λούζεσαι αυτά, για τα οποία κατηγορείς τους άλλους.
Αυτό όμως, δεν είναι τιμωρία.
Όχι.
Αυτό είναι έλεος.
Η Αγάπη του Θεού.
Μπας και δεις τα χάλια σου, συνέλθεις και κοιτάξεις τη σωτηρία της ψυχής σου.
Είναι μερικά ζώα που είναι ολότυφλα, όπως ο τυφλοπόντικας και η νυχτερίδα. Γιατί ο Θεός τα έκανε τα ζώα αυτά εντελώς τυφλά, ενώ λάμπει αυτός ο ήλιος; Είναι άσπλαχνος, σκληρός και μερολήπτης ο Θεός;
Όχι βέβαια, αλλά τα έπλασε ο Θεός, για να μας διδάξει, ότι υπάρχουν άνθρωποι που βλέπουν, αλλά δεν βλέπουν. Οφθαλμούς έχουν, αλλά δεν βλέπουν, διότι είναι ψυχικά τυφλοί. Οι άνθρωποι αυτοί, στερούμενοι Πνεύματος Αγίου, δεν μπορούν να δουν το Χριστό μας, Τον οποίο δεν πιστεύουν.
… lockdownείναι η δικτατορική πρακτική που περιορίζει την ελεύθερη ζωή και τη δυνατότητα επιβίωσης μέχρι του σημείου της εξόντωσης. Πρωτοεφαρμόστηκε στη ψευδοπανδημία ως ενορχηστρωμένη επιβολή της τυραννίας με το πρόσχημα μιας επινοημένης ιατρικής απειλής. Εκεί είδαμε ότι εντελώς αυθαίρετα (με βάση ένα ιατρικό δόγμα περί ενός μη απομονωμένου ιού) να επιβάλλονται απαγόρευση κυκλοφορίας, απαγόρευση της εργασίας, απαγόρευση τελικά της ίδιας της επιβίωσης.
Εκατομμύρια άνθρωποι στις δυτικές χώρες (όλες στα χέρια εντολοδόχων προδοτών της νέας τάξης) όπου εφαρμόστηκε αυτό το μισανθρωπικό μέτρο επλήγησαν και πλήρωσαν με τραγικά δραματικό τρόπο τις συνέπειές του.
Σπάνιο πράγμα να φερόμαστε στους ανθρώπους όπως θα θέλαμε να μας φέρονται αυτοί. Περιμένουμε από τους άλλους να μας σέβονται αλλά οι ίδιοι τους ταπεινώνουμε, θέλουμε να μας βοηθάνε, όταν υπάρχει ανάγκη, άλλά οι ίδιοι ποτέ δεν σκεφτόμαστε πως να βοηθήσουμε τον πλησίον.
Τι σημαίνει αυτό; Γιατί είναι έτσι τα πράγματα; Γιατί δεν φερόμαστε στους ανθρώπους όπως θέλουμε να μας φέρονται αυτοί;
– Η ψυχή μου δεν μπορεί να συμβιβαστεί με τη σκέψη ότι κάποιος θα χαθεί αιώνια.
Νομίζω πως ο Κύριος θα βρεί τρόπο να τους σώσει όλους.
Ο άλλος απάντησε:
– Οι άγιοι Πατέρες λένε ότι ο Θεός μπορούσε να δημιουργήσει τον άνθρωπο χωρίς τη συνέργειά του, αλλά να τον σώσει χωρίς τη συμφωνία και τη συνέργεια του ιδίου του ανθρώπου είναι
αδύνατο.
Η σωτηρία και η απώλεια βρίσκονται στην ελευθερία του ανθρώπου.
Ο πρώτος:
– Νομίζω ότι ο Θεός με το πλήθος της αγάπης Του θα υπερβεί την αντίσταση του κτίσματος, χωρίς να καταλύσει την ελευθερία του.
Ο δεύτερος:
– Μου φαίνεται πως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η ελευθερία του ανθρώπου είναι δυνητικά τόσο μεγάλη, που και στο επίπεδο του αιώνιου Είναι μπορεί να προσδιοριστεί αρνητικά απέναντι στο Θεό.
Όσοι δεν το γνωρίζουν αυτό ή το λησμονούν ή τρέφονται με «ωριγενικό γάλα».
– Αλλά, πραγματικά, αυτό είναι μωρία!
– Ναί, μωρία.
Τι λοιπόν να κάνουμε;
– Ο Θεός θέλει να σωθούν όλοι, και εμείς πρέπει να σκεφτόμαστε τη σωτηρία όλων και να προσευχόμαστε για όλους.
Αλλά ούτε η αποκάλυψη ούτε η πείρα μας μας δίνουν βάση να ισχυριστούμε ότι όλοι θα σωθούν.
Απευθύνομαι στους γείτονες υψηλόβαθμους φανατισμένους Τούρκους, τους αξιωματούχους εκείνους που έχουν βάλλει στόχο την Πατρίδα μου και αναλίσκονται σε καθημερινή πολεμική ρητορική, καθώς και σε μια συνεχή απειλή χρήσης βίας, πιέζοντας αφόρητα για πολεμική σύγκρουση.
Αγαπητοί Τούρκοι αξιωματούχοι!
Είναι γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια, η κυβέρνησή σας, μέσα στα πλαίσια των τρελών ονείρων της για αναβίωση της οθωμανικής αυτοκρατορίας, έχει εξαπολύσει μια άνευ προηγουμένου επιθετική προπαγάνδα! Η προπαγάνδα αυτή έχει τρεις στόχους: 1) τον Ελληνικό λαό, το Αιγαίο και τα νησιά μας, 2) τον Τουρκικό λαό, που τον «λούζει» καθημερινά με χίλια δυο ψέματα, και 3) την διεθνοποίηση των πρωτοφανών της διεκδικήσεων εναντίον της ειρηνικής χώρας μας.
Κάθε Ουκρανός πρέπει να καταλάβει ότι αν θέλει ευλογίες για τη χώρα του, τότε θα πρέπει να διώξει με τις κλωτσιές τους Αμερικανούς.
Ας βασιστούν οι Ουκρανοί στους αδελφούς τους στην πίστη και στο αίμα, που είναι οι Ρώσοι. Αν επιτρέψετε αμερικανική παρέμβαση στις ουκρανικές υποθέσεις, τότε η χώρα σας δεν πρόκειται ποτέ να ανακάμψει. Δεν χρειάζεται να σκοτώσεις τον πλησίον σου … Πώς είναι αυτό δυνατόν, ο αδελφός να σκοτώνει αδελφό; Σήμερα, παρακολουθούμε τις εξελίξεις αυτές με μεγάλο πόνο. Η Μονή Δοχειαρίου στέλνει πολλές προσευχές για τον ουκρανικό λαό, στον οποίο εμείς, ως μονή είμαστε πολύ ευγνώμονες.
+Γέροντας Γρηγόριος της Μονής Δοχειαρίου, Άγιου Όρους (21 Μαρτίου 2015)
Ακούω τρίξιμο δοντιών», έγραφε ο μεγάλος Σολωμός, στον «Ύμνον εις την ελευθερίαν». Και στον πόλεμο, την πιο σκοτεινή νύχτα της ανθρωπότητας, «που την τρέμει ο λογισμός», δεν κοιμούνται παρά μόνον οι πεθαμένοι. Από την αυγή της και της ιστορίας μας οι πόλεμοι, πάντα αποτρόπαιοι και δεινοί. Και ο προπάππους του Σολωμού, ο Όμηρος, τα ίδια περιγράφει. «Ένθα δ΄ άμ΄ οιμωγή τε και ευχωλή πέλεν ανδρών ολλύντων τε και ολλυμένων», κι ακούγονταν οιμωγές και καυχησιές αυτών που έσφαζαν και αυτών που σφάζονταν, διαβάζουμε και στον τρομερό ομηρικό στίχο. (Ιλιάδα, Δ, 450-451).