Σάββατο 9 Απριλίου 2022

Ἑρμηνεία στὸ Εὐαγγελικὸ Ἀνάγνωσμα τῆς Κυριακῆς Ε΄ Νηστειῶν (Ὁσίας Μαρίας τῆς Αἰγυπτίας) ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ π. Αὐγουστῖνου ''Σταγόνες ἀπὸ τὸ ὕδωρ τὸ ζῶν''

 ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ ΝΗΣΤΕΙΩΝ

Μάρκ. 10, 32-45

ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ;

«Ὅς ἐὰν θέλεῃ γενέσθαι μέγας ἐν ὑμῖν,

ἔσται ὑμῶν διάκονος, καὶ ὅς ἐὰν θέλῃ

ὑμῶν γενέσθαι πρῶτος, ἔσται πάντων δοῦλος»

(Μάρκ. 10, 43-44)


ΟΠΟΙΟΣ, ἀγαπητοί μου χριστιανοί, ὅποιος ἀκούει ἤ διαβάζει τὸ σημερινὸ Εὐαγγέλιο, τῆς Πέμπτης Κυριακῆς τῆς ἁγίας καὶ Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς, αἰσθάνεται μιὰ λύπη, γιατὶ οἱ μαθηταὶ τοῦ Χριστοῦ, παρʼ ὅλη τὴ διδασκαλία ποὺ ἄκουγαν, δὲν μποροῦσαν νὰ καταλάβουν τὸ Χριστό. Ἀλλʼ ἄς δοῦμε τὰ πράγματα κάπως λεπτομερέστερα.

Ἁγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς: Ὁμιλία στὴν Ε’ Κυριακὴ τῶν Νηστειῶν

Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς

«Καὶ προσπορεύονται αὐτῷ ᾿Ιάκωβος καὶ ᾿Ιωάννης υἱοὶ Ζεβεδαίου λέγοντες· διδάσκαλε, θέλομεν ἵνα ὃ ἐὰν αἰτήσωμεν ποιήσῃς ἡμῖν. ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς· τί θέλετε ποιῆσαί με ὑμῖν; οἱ δὲ εἶπον αὐτῷ· δὸς ἡμῖν ἵνα εἷς ἐκ δεξιῶν σου καὶ εἷς ἐξ εὐωνύμων σου καθίσωμεν ἐν τῇ δόξῃ σου.» (Μάρκ. ι´ 35-37).

Θέλουµε, ὅταν δοξαστεῖς, νὰ µᾶς βάλεις καὶ τούς δύο, ἕνα στὰ δεξιὰ καὶ τὸν ἄλλον στ᾽ ἀριστερά του. Αὐτὲς οἱ σκέψεις κι αὐτὲς οἱ ἐπιθυµίες βασάνιζαν τοὺς δυὸ µαθητὲς τὴν παραµονὴ τῆς µέρας ποὺ ὁ Διδάσκαλός τους ἐπρόκειτο νὰ ὑποστεῖ τὸ µεγαλύτερο µαρτύριο! Αὐτὴ εἶναι ἡ σκληρυµένη καὶ τραχιὰ ἀνθρώπινη φύση. Αὐτὴν ἤθελε ὁ Κύριος καὶ Θεραπευτὴς νὰ µαλακώσει, νὰ θεοποιήσει. Μετὰ ἀπὸ τόση ἔµφαση ποὺ ὁ Ἴδιος ἔδινε στὸ «ἔσονται οἱ ἔσχατοι πρῶτοι καὶ οἱ πρῶτοι ἔσχατοι», µετὰ ἀπὸ τόσες καὶ τόσες ἐπανειληµµένες διδαχὲς ὅτι πρέπει ν’ ἀποφεύγουν τὴν κοσµικὴ δόξα καὶ τὴν πρωτοκαθεδρία, µετὰ ἀπὸ τόσο µεγάλο παραδειγµα ὑποταγῆς στὸ θέληµα τοῦ Θεοῦ καὶ µετὰ τὴν πρόσφατη τροµερὴ προφητεία Toυ γιὰ τὴν τελική Toυ ταπείνωση καὶ τὸ ἄδικο πάθος Toυ, οἱ δυὸ αὐτοὶ µαθητές Toυ, καὶ µάλιστα ἀπὸ τοὺς πρωτοκορυφαίους, ἐκτέθηκαν ζητώντας ἀπὸ τὸν Κύριο τὴν προσωπική τους ἀνταµοιβὴ καὶ δόξα.

Μήπως στην Γαλλία γίνει η μεγάλη έκρηξη;

 


Δημήτρης Νατσιός, δάσκαλος-Κιλκίς

Πρώτος γύρος των προεδρικών εκλογών στην Γαλλία την αυριανή Κυριακή. Αντίπαλοι ουσιαστικά ο πολύ δημοκράτης, φιλελεύθερος και οπαδός της "ανοιχτής", πολυφυλετικής  κοινωνίας, νυν πρόεδρος  Μακρόν και από την άλλη, η ακροδεξιά, φασίστρια, της "κλειστής", εθνικής κοινωνίας, Μαρίν Λεπέν. Αυτοί ως συνήθως είναι χαρακτηρισμοί που συνοδεύουν τους δύο υποψηφίους, τους οποίους υιοθέτησαν όλα τα "προοδευτικά" ΜΜΕ του δυτικού ποιμνιοστασίου, χωρίς να εξαιρούνται και τα ημέτερα, θλιβερό πάντοτε παρακολούθημα και κακέκτυπο των διεθνών "φωτογενών περιττωμάτων", όπως τα ονόμαζε ο Ουμπέρτο Έκο. (Όσοι παρακολουθούν ειδήσεις στα κεντρικά δελτία, καλό είναι να φορούν αυτήν την εποχή και μια μάσκα, όχι κατά του κορονοϊού, αλλά αντιασφυξιογόνο, για να αντέχουν τις αναθυμιάσεις, τα αναίσχυντα και ψιμυθιωμένα ψεύδη και τις γκεμπελικές προπαγάνδες).

Βίος Ὁσίας Μαρίας τῆς Αἰγυπτίας. Ἀνάγνωση - Σχόλια Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος (01.04.2022)


 https://youtu.be/m0E-sKAG4u0

Παρασκευή 8 Απριλίου 2022

Απάντηση της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων στις καινοφανείς για Ορθόδοξο Ιεράρχη θέσεις του Σεβ. Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας κ. Γαβριήλ, για το Μάθημα των Θρησκευτικών (Μέρος Α’)

Αποτέλεσμα εικόνας για Πανελλήνια Ένωση ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΑΚΤΙΝΕΣ

                                                ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Απάντηση της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων

στις καινοφανείς για Ορθόδοξο Ιεράρχη θέσεις του Σεβ. Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας κ. Γαβριήλ, για το Μάθημα των Θρησκευτικών (Μέρος Α’)

Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ) εκφράζει τη βαθιά της λύπη, για τις παράδοξες, για Ορθόδοξο Ιεράρχη θέσεις, που εξέφρασε, δημοσίως, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας κ. Γαβριήλ για τον χαρακτήρα και τη θέση του Μαθήματος των Θρησκευτικών (ΜτΘ) στο ελληνικό σχολείο. Ακούσαμε να εκφράζει, σε διαδικτυακό διάλογο που είχε με μαθητές, τις απόψεις του για το ΜτΘ, οι οποίες μας ξενίζουν και μας απογοητεύουν ως Θεολόγους. Μεταξύ άλλων είπε: «Τα Θρησκευτικά δεν έχουν χαρακτήρα να σας μάθουν για Τον ΧριστόΈχουν χαρακτήρα και στόχο να μάθετε την έννοια των θρησκειών… Δεν είναι κατήχηση με την έννοια ότι μας μαθαίνει τι σημαίνει Ορθόδοξη Εκκλησία. Μας μαθαίνει και την Ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά κυρίως απ’ όλα, πρέπει να μας μάθει πως οι θρησκείες στη ζωή μας είναι απαραίτητες, για να μπορέσουμε να συνυπάρχουμε με αυτά τα θρησκευτικά πράγματα στη ζωή μας. Είναι άλλο η Εκκλησία και είναι άλλο το μάθημα των ΘρησκευτικώνΕίναι δύο διαφορετικά πράγματα». (Βλ. μετά το 7ο λεπτό στο: https://youtu.be/w9pqzhfw6I4?t=13)

Άγιος Παΐσιος: «Και δια μητέρα εις το εξής, θα έχω την Παναγίαν»

 


Το 1957 έστειλε μια φωτογραφία του στη μητέρα του Ευλογία. Πίσω από τη φωτογραφία, την αποχαιρετούσε επισήμως. «Και δια μητέρα εις το εξής, θα έχω την Παναγίαν», της είπε:

«Μαννούλα μου σε χαιρετώ εγώ πάω να μονάσω, Φεύγω την μάταιαν ζωήν, τον πλάνον, να γελάσω,

Στην μοναξιάν στην έρημον τα νιάτα να περάσω, Δια την αγάπην του Χριστού, όλα θα τα θυσιάσω.

Όλα του κόσμου τα αγαθά, σαν σκύβαλλα θα αφήσω, Να εκτελέσω την πρώτη εντολήν, τον Θεόν να αγαπήσω

Με τον σταυρόν στον Γολγοθάν, τον Ιησούν ν’ακολουθήσω,Και εις την άνω Ιερουσαλήμ, εύχομαι να σε συναντήσω.

Φεύγω απ’ την μεγάλην σου στοργήν, μαννούλα να μπορέσω Δια να ήμεθα αιώνια μαζί, τον Ιησούν, θα παρακαλέσω,

Διαυτό μικρός εθέλησα τα μαύρα, δια να φορέσω, Να αφιερωθώ εις τον Χριστόν, του Θεού να αρέσω.

Και δια μητέρα εις το εξής, θα έχω την Παναγίαν, Να με φυλάξη αβλαβή, απ’ του εχθρού την πανουργίαν

Μάννα μου με κατάνυξιν, στην έρημον εδώ στην ησυχίαν Θα εύχομαι πάντα δια εσέ, και διόλην την πολιτείαν».

Μοναχού Παϊσίου Φιλοθεΐτου. Αγ. Όρος 1-5-1957 Αφιερούται στην σεβαστήν μου Μητέραν.

πηγή: https://simeiakairwn.wordpress.com/

Και αν λύση δεν φαίνεται...-Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος

 


Ας μείνουμε όλοι όρθιοι.
Ας μείνουμε σταθεροί.
Και ας γίνεται μπάχαλο γύρω μας.
Και ας μην φαίνεται ελπίδα να υπάρχει πουθενά.
Και ας λέει καθένας τα δικά του...
Στώμεν καλώς.
Θα υπάρχουν ώρες που θα σπάμε όλοι μας.
Θα υπάρχουν ώρες που θα πέφτουμε.
Ας είναι.
Πάλι απ' την αρχή. Έτσι θα το παλεύουμε. Θα το πιάνουμε κάθε μέρα από την αρχή.
Στώμεν καλώς.
Μη φοβάσαι μικρό ποίμνιο - Κάποιος είπε κάποτε-.
Και αν λύση δεν φαίνεται να υπάρχει πουθενά, η Ανάσταση θα έρθει.
Θαρσείτε.


Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος

Ψυχολόγος M.Sc.

Το χειροκρότημα στον ναζισμό σε ποια πλευρά της ιστορίας ανήκει;

 


Χειροκρότημα στον ναζισμό: Τι είναι αυτό που έλειπε από τους πολίτες μιας χώρας που όπως έχει διαβεβαιώσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, διαθέτουν «καταπληκτική ποιότητα ζωής»; Μα φυσικά μια καταπληκτική ποιότητα Βουλής! Άλλωστε το Βουλευτικό Σώμα δεν αντιπροσωπεύει κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα; Η Βουλή δεν είναι ο «καθρέφτης» του πολιτεύματος μας;

Μετά από δυόμιση χρόνια εφαρμογής ενός πρωτοφανούς απολυταρχισμού, το δίκαιο έγινε τελικά και πράξη. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μπορεί να μην τα πάει και τόσο καλά με τις ελληνικές παρελάσεις, άλλα «κατόρθωσε» (διότι περί κατορθώματος πρόκειται) να επιτρέψει την διεξαγωγή μιας ναζιστικής «παρέλασης» μέσα στον «ναό της δημοκρατίας».

Ακάθιστος Ύμνος

 


Ακάθιστος ύμνος επικράτησε να λέγεται ένας ύμνος «Κοντάκιο» της Ορθόδοξης Εκκλησίας, προς τιμήν της Υπεραγίας Θεοτόκου, από την όρθια στάση, που τηρούσαν οι πιστοί κατά τη διάρκεια της ψαλμωδίας του. Οι πιστοί έψαλλαν τον Ακάθιστο ύμνο όρθιοι, υπό τις συνθήκες που θεωρείται ότι εψάλη για πρώτη φορά, ενώ το εκκλησίασμα παρακολουθούσε όρθιο κατά την ακολουθία της γιορτής του Ευαγγελισμού, με την οποία συνδέθηκε ο ύμνος.

Μόρφου Νεόφυτος: Ἀνεβαίνοντας τὴν «Κλίμακα» τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Σιναΐτου (03.04.2022)

 


https://youtu.be/L5SX6BBE1KU

Κήρυγμα Μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεοφύτου κατὰ τὴ Θεία Λειτουργία τῆς Κυριακῆς Δ΄ τῶν Νηστειῶν (ἁγ. Ἰωάννου τῆς Κλίμακος), ποὺ τελέσθηκε στὸν ἱερὸ ναὸ Τιμίου Σταυροῦ τῆς κοινότητος Πεδουλᾶ τῆς μητροπολιτικῆς περιφέρειας Μόρφου (03.04.2022).

Ψάλλει ὁ πρωτοψάλτης τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Μόρφου κ. Μάριος Ἀντωνίου.

πηγή: immorfou.org.cy

Ἀντιβλασφημικὸς ἀγῶν, ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ;

Ἡ κατʼ ἐξοχὴν ἁμαρτία τῆς Ἑλλάδος εἶνε ἡ βλασφημία τῶν Θείων. Ἡ βλασφημία όργιάζει εἰς τὸν τόπον μας. Ποῦ νὰ σταθ ἄνθρωπος καὶ δὲν θʼ ἀκούσῃ βλασφημίαν; Οἱ ξένοι ποὺ ἐπισκέπτονται τὴν Χώραν μας φρίττουν ἀκούοντες τὰς δεινὰς βλασφημίας. Εἰς μίαν νῆσον τοῦ Ἰονίου πελάγους, ἕνας ξένος, ποὺ ἦλθεν ἐκεῖ πρὸς παραθερισμόν, ἀπὸ τὴν ἡμέραν τῆς ἀφίξεώς του μέχρι τὴν ἡμέραν τῆς ἀναχωρήσεώς του, εἰς οἱονδήποτε σημεῖον τῆς νήσου καὶ ἄν εὑρίσκετο, ἤκουε τοὺς κατοίκους νὰ βλασφημοῦν τὸν Θεόν. Ἔφριξε καὶ ἀνεχώρησε μήπως κανένας σεισμός, χειρότερος τοῦ προηγουμένου, καταποντίσῃ τὴν νῆσον. Τὸ ἴδιον δυστυχῶς συμβαίνει καὶ εἰς τὰ ἄλλα μέρη τῆς Ἑλλάδος. Ὁ Τουρισμός, ποὺ ἐνδιαφέρεται διὰ τὴν καθαριότητα τῶν τουριστικῶν τόπων, ἀδιαφορεῖ διὰ τὴν βλασφημίαν, ποὺ εἶνε ἡ χειροτέρα ἀκαθαρσία. Ἄνθρωποι, ποὺ βλασφημοῦν τὰ Θεῖα, ἔχουν στόματα ποὺ ἐκπέμπουν δυσοσμίαν καὶ μολύνουν τὸν ἀτμοσφαιρικὸν ἀέρα καὶ προκαλοῦν ἕνα αἴσθημα ἀσφυξίας εἰς ἀνθρώπους ποὺ ἔρχονται εἰς τὴν Ἑλλάδα ὄχι μόνον νʼ ἀναπνεύσουν καθαρὸν ὀξυγόνον, ἀλλὰ καὶ νὰ θαυμάσουν τὴν πατροπαράδοτον εὐσέβειαν τῶν Ἑλλήνων, ἡ ὁποία ἔκτιζε Παρθενῶνας καὶ Ἁγίας Σοφίας.

Πέμπτη 7 Απριλίου 2022

Ούτε δάκρυα ούτε μετάνοια έχω!

 


«Οὐ δάκρυα, οὐδὲ μετάνοιαν ἔχω, οὐδὲ κατάνυξιν∙ αὐτὸς μοι ταῦτα Σωτήρ, ὡς Θεὸς δώρησαι» (ωδή β΄ Μεγάλου Κανόνος).

(Ούτε δάκρυα ούτε μετάνοια έχω, ούτε κατάνυξη. Ο Ίδιος, Σωτήρα Χριστέ ως Θεός δώρισέ μου τα).

Πιο δραματική διαπίστωση για τον άνθρωπο δεν υπάρχει: να βλέπει ότι είναι γεμάτος από αμαρτίες, γεμάτος δηλαδή από τις πληγές που προκαλούν οι αμαρτίες του – η κάθε αμαρτία αποτελεί τραύμα για την ψυχοσωματική ύπαρξη του ανθρώπου – κι αυτός να μην μπορεί να αντιδράσει και να κάνει κάτι για την ίασή του. Σαν τον μισοπεθαμένο άνθρωπο που έχει κάποια αίσθηση της τραγικότητάς του, αλλά αδυνατεί να κουνηθεί – περιμένει μόνο τον θάνατό του! Αυτή είναι η θλιβερή εικόνα που περιγράφει ο άγιος Ανδρέας Κρήτης, ο μεγάλος υμνογράφος της Εκκλησίας μας, έχοντας υπ’ όψιν του όχι κάποιον γνωστό του ή κάποιους συνανθρώπους του, αλλά τον ίδιο τον εαυτό του, την ίδια την ψυχή του. Περιγράφοντας όμως τη δεινή θέση στην οποία βρίσκεται, έχει την απόλυτη επίγνωση ότι την ίδια στιγμή περιγράφει και την κατάσταση κάθε άλλου ανθρώπου διαχρονικά και όπου γης. Διότι ο άνθρωπος δυστυχώς είναι ίδιος σε κάθε εποχή και σε κάθε τόπο: να σέρνεται στον βόρβορο των παθών του, αγόμενος και συρόμενος από την πολυποίκιλη αμαρτία του, υπόδουλος κυριολεκτικά στην κακία και τον όφι τον παμπόνηρο που κρύβεται πίσω από αυτήν και την υποδαυλίζει αδιάκοπα – ο προ και εκτός Χριστού άνθρωπος κατά τρόπο αναγκαστικό, ο μετά Χριστόν βαπτισμένος άνθρωπος από την αμέλειά του.

Ἅγιος Παΐσιος: “Έχει πάθει μεγάλη ζημιά ο κόσμος από την τηλεόραση”

 


–Γέροντα, τώρα ὑπάρχει τέτοια τηλεοπτική ἐπικοινωνία, ὥστε τὸ ἴδιο λεπτό μπορεῖ νὰ δή κανεὶς γεγονότα ποὺ συμβαίνουν στὴν ἄλλη ἄκρη τῆς γής.

–Μόνον τὸν ἑαυτό τους δὲν βλέπουν οἱ ἄνθρωποι, ὅλο τὸν κόσμο τὸν βλέπουν. Τώρα καταστρέφεται ὁ κόσμος ἀπὸ τὸ μυαλό του. Δὲν εἶναι ὅτι τούς καταστρέφει ὁ Θεός.

Τετάρτη 6 Απριλίου 2022

Τα χαρακτηριστικά της αγάπης - Οσίου Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστού

 


Ο Γέροντας [μοναχός Ιωσήφ ο Ησυχαστής (1898-1959)] μάς έλεγε ότι σε όποιον προσεύχεται αληθινά αποκαλύπτεται η αίσθηση της αγάπης προς τον πλησίον· και πιο συγκεκριμένα:

“Όταν η χάρις ενεργήσει στην ψυχή του ευχομένου, τότε τον πλημμυρίζει η αγάπη του Θεού, ώστε να μην μπορεί άλλο να αντέξει αυτό που αισθάνεται.

Στην συνέχεια, στρέφεται η αγάπη αυτή προς τον κόσμο και τον άνθρωπο, τον οποίο αγαπά τόσο, ώστε θέλει να πάρει επάνω του όλο τον ανθρώπινο πόνο και την δυστυχία για να απαλλαγούν οι άλλοι· συμπάσχει σε κάθε θλίψη και δυσκολία, θλίβεται ακόμα και γι’ αυτά τα άλογα ζώα και κλαίει, όταν σκεφθεί ότι πάσχουν!

Αυτά είναι χαρακτηριστικά της αγάπης, που τα προκαλεί και τα δραστηριοποιεί η προσευχή.

Γι αυτό και όσοι πρόκοψαν στην προσευχή δεν παύουν να εύχονται υπέρ του κόσμου.

Σε αυτούς ανήκει ακόμα και η παράταση της ζωής του -όσο και αν αυτό φαίνεται παράδοξο και τολμηρό- και να ξέρετε ότι, αν αυτοί εκλείψουν, τότε θα έρθει το τέλος αυτού του κόσμου”.

 

Από το βιβλίο του Γέροντα Ιωσήφ Βατοπαιδινού, “Ο Γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής”, έκδοση Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου.

πηγή: https://panagia-ierosolymitissa.blogspot.com/

Τι είναι ο Μεγάλος Κανόνας, πότε ψάλλεται και γιατί ονομάστηκε έτσι


Η Πέμπτη εβδομάδα των Νηστειών είναι το λειτουργικό αποκορύφωμα της Τεσσαρακοστής. Οι ακολουθίες είναι μακρότερες και εκλεκτότερες. Στη συνήθη ακολουθία των λοιπών εβδομάδων θα προστεθούν δυο νέες μεγάλες ακολουθίες· Την Πέμπτη ο Μεγάλος Κανόνας και το Σάββατο ο Ακάθιστος Ύμνος. Κανονικά το αποκορύφωμα αυτό θα έπρεπε να αναζητηθεί στην επόμενη, στην Έκτη εβδομάδα των Νηστειών, που είναι και η τελευταία της περιόδου αυτής. Αλλά όλα στη λατρεία μας έχουν τακτοποιηθεί από τους πατέρες με πολλή μελέτη και περίσκεψη. Με «διάκριση» κατά την εκκλησιαστική έκφραση. Μετά από την τελευταία εβδομάδα ακολουθεί η Μ. Εβδομάδα, με πυκνές και μακρές ακολουθίες, ανάλογες προς τα μεγάλα εορτολογικά θέματα. Μεταξύ αυτής και του αποκορυφώματος της Τεσσαρακοστής έπρεπε να μεσολαβήσει μια περίοδος σχετικής αναπαύσεως, μια μικρή ανάπαυλα. Το τόσο λοιπόν ανθρώπινα αναγκαίο μεσοδιάστημα είναι η τελευταία εβδομάδα και την έξαρση του τέλους βαστάζει η πρότελευταια.

Με 3 τρόπους – πλάνες ο διάβολος βάλλει και εμποδίζει τους Χριστιανούς, να εξομολογηθούν..


Αν ο άνθρωπος γνώριζε, το πόσο μεγάλο και ωφέλιμο είναι το ατού που του έδωσε ο Θεός και ακούει στο όνομα μετάνοια και εξομολόγηση, δεν θα φοβόταν τίποτα. Τα τρελάδικα θα άδειαζαν, οι αυτοκτονίες θα σταματούσαν, οι αϋπνίες θα φυγαδεύονταν και γενικά οι άνθρωποι θα ηρεμούσαν…

Όρθιοι απέναντι στον εκβιασμό: Οι υγειονομικοί σε απεργία πείνας για 17 μέρες, δίνουν ηρωική μάχη κατά του αυταρχισμού!

 


Οι ηρωικοί υγειονομικοί που κάνουν απεργία πείνας έξω από το υπουργείο Υγείας δεν έχουν στο πλάι τους κανέναν «δικαιωματιστή», κι όμως η στεντόρεια φωνή τους ακούγεται μέχρι το Μαξίμου.

Υγειονομικοί σε απεργία πείνας: Μέσα σε δυόμιση σχεδόν έτη υγειονομικού απολυταρχισμού στη δυστοπική Ελλάδα που διαμόρφωσε η παρούσα κυβέρνηση, και κάτω από το ασφυκτικό βάρος των κέντρων ελέγχου που επιβάλλουν την παγκόσμια «επανεκκίνηση», πολλές φωνές «περιέργως» σίγησαν και πολλοί «αγωνιστικοί» φωνακλάδες έπαθαν αφωνία.