Παρασκευή, 16 Ιουλίου 2021

Πανηγυρίζει ο Ιερός Ναός της Ιεραποστολικής Αδελφότητας «Αγία Μακρίνα»

 ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ

          «Α Γ Ι Α     Μ Α Κ Ρ Ι Ν Α»

        Τροπαιούχου 16-Φλώρινα

        Τηλ.23850-29.940 Τ.Κ. 53100

 

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Ι Σ

Φέρομεν εἰς γνῶσιν τῶν πιστῶν, ὅτι τὴν 19ην Ἰουλίου ἐ.ἔ. ἡμέρα  Δευτέρα ἑορτάζει ἡ Ἁγία Μακρίνα ἡ Μεγάλη καὶ πανηγυρίζει ὁ ἱερός ναὸς τῆς Ὀρθοδόξου Ἱεραποστολικῆς Ἀδελφότητος «ΑΓΙΑ ΜΑΚΡΙΝΑ» (Τροπαιούχου 16 – Φλώρινα):


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ


Κυριακή 18 Ἰουλίου 2021

  • Ὥρα 7:00 μ.μ

Πανηγυρικὸς Ἀρχιερατικὸς Ἑσπερινὸς μετ᾽ Ἀρτοκλασίας καὶ Θείου κηρύγματος, χοροστατοῦντος τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Φλωρίνης, Πρεσπῶν & Ἑορδαίας κ.κ. ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ.


Δευτέρα 19 Ἰουλίου 2021

  • Ὥρα 7:00 π.μ.:

Ὄρθρος καὶ Ἀρχιερατικό Συλλείτουργο
ὑπό τῶν Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτῶν Φλώρινης, Πρεσπῶν καί Ἑορδαίας κ.κ. Θεοκλήτου καί Νέας Κρήνης καί Καλαμαριᾶς κ.κ. Ἰουστίνου, ὅστις καί θα κηρύξει τόν Θεῖον λόγον.

   

  • Ὥρα 8.00΄μ.μ.  

Ἑσπερινὸς καὶ Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Ἁγίας Μακρίνης. Κτιτορικὸν μνημόσυνον.

  Ἐκ τῆς Ἀδελφότητος   


Στο κατώφλι ενός νέου διχασμού...




Χιλιάδες άτομα συγκεντρώθηκαν σε όλες τις μεγάλες πόλεις για να διαμαρτυρηθούν ανάμεσά τους και εμβολιασμένοι για την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΠΙΒΟΛΗ των εμβολίων, που κυκλοφορούν με ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΔΕΙΑ, γιατί βρίσκονται σε ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ.
Τα συνθήματα που κυριαρχούσαν ήταν:

Όχι στους διαχωρισμούς.

Όχι στους εκβιασμούς.

Όχι στην τρομοκρατία»

Αυθόρμητα, άνθρωποι όλων των ηλικιών αλλά κυρίως νέοι. Τι πιο υγιές σε μια δημοκρατική χώρα;

Αυτή η ενέργεια όμως στηλιτεύτηκε με τους πιο άσχημους χαρακτηρισμούς, πολλοί έσπευσαν να δηλώσουν "Τραγικές εικόνες, απαράδεκτο για μια πανδημία που υπάρχει να έχουν τέτοια αντίληψη" άλλοι πάλι έλεγαν "Ο Θεός να βάλει το χέρι του να μας απαλλάξει από τους παλαβούς" ενώ κάποιοι άλλοι "Ο εμβολιασμός είναι πρόοδος της επιστήμης" διαστρεβλώνοντας τελείως την αλήθεια.

Ο εμβολιασμός είναι πρόοδος της επιστήμης όταν αυτός είναι εγκεκριμένο προϊόν μακροχρόνιων ερευνών και όχι αποτέλεσμα στοκ. Ο καθένας είναι ελεύθερος να αποφασίσει ό,τι νομίζει καλύτερο για την υγεία του. Καμία κυβέρνηση δεν έχει το δικαίωμα να εκβιάζει, να απειλεί με κυρώσεις και διακρίσεις, τους πολίτες της.

Ο ελληνικός λαός τα τελευταία χρόνια έχει υποστεί αρκετά...στάθηκε όρθιος μπροστά στη λαίλαπα των μνημονίων, είδε το εισόδημά του να συρρικνώνεται...έκανε υπομονή για το καλό της πατρίδας του, αγωνίστηκε να επιβιώσει και εκεί που περίμενε να γευτεί τους καρπούς των θυσιών του μια καινούργια περιπέτεια ξεκινά... αυτή του "Κορωναϊού" και συνεχίζει να κάνει υπακοή...να τηρεί τα μέτρα...όπου κάποια στιγμή αισθάνεται οτι τον εμπαίζουν και ξεκινά επιτέλους να αντιδρά.

Αυτός ο μικρός λαός...αλλά ΜΕΓΑΣ..

Καλό θα ήταν κάποιοι να μην καλλιεργούν κλίμα διχασμού, δρώντας ως "βασιλικότεροι του βασιλέως", να ασχοληθούν με το ποίμνιό τους, να στηρίξουν τον δοκιμαζόμενο πιστό, το ράσο δεν πρέπει να απειλεί αλλά να θυσιάζεται και να ενώνει τον λαό, δεν ήταν ποτέ φερέφωνο των εκάστοτε κυβερνήσεων γιατί να γίνει τώρα;

Ελπίζουμε το μήνυμα να πήγε προς όλες τις κατευθύνσεις,  υπάρχει και κόκκινη γραμμή απέναντι στο θράσος σας, υπάρχει και σημείο βρασμού. Πλέον τα ξεπεράσατε!!

Πέμπτη, 15 Ιουλίου 2021

Σύνταγμα: Μεγάλη συγκέντρωση με σύνθημα «Όχι στον ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΌ εμβολιασμό»

 

«Ελευθερία. Όχι στους διαχωρισμούς. Όχι στους εκβιασμούς. Όχι στην τρομοκρατία»


Χιλιάδες άτομα συγκεντρώθηκαν στην Ομόνοια και το Σύνταγμα και διαμαρτύρονται για 
τα εμβόλια κατά του κορονοϊού και τα μέτρα για την υποχρεωτικότητά τους.

Οι αρνητές των εμβολίων κατά του κορονοϊού κρατούν πανό με συνθήματα κατά του εμβολιασμού 
και του κορονοϊού ενώ κρατούν και ελληνικές σημαίες.

Την ίδια στιγμή στην Ομόνοια κρατούν πανό που γράφει «Ελευθερία. Όχι στους διαχωρισμούς. 
Όχι στους εκβιασμούς. Όχι στην τρομοκρατία».

Παρόμοιες συγκεντρώσεις έγιναν και στην Πάτρα και στον Βόλο όπου επικράτησε το αδιαχώρητο.

Συγκέντρωση κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού πραγματοποιήθηκε και στη Θεσσαλονίκη 
το απόγευμα της Τετάρτης με συνθήματα και και πανό.

Η πορεία ξεκίνησε από τον Λευκό Πύργο, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες σχεδόν 12.000 άνθρωποι 
συμμετείχαν στην διαδήλωση κατά της υποχρεωτικότητας στον εμβολιασμό.

Στο σημείο βρίσκονται δυνάμεις των ΜΑΤ και η κυκλοφορία των οχημάτων έχει διακοπεί στους
 γύρω δρόμους.



πηγή http://yiorgosthalassis.blogspot.com/

Τετάρτη, 14 Ιουλίου 2021

ΕΘΝΙΚΌ ΙΣΤΟΡΙΚΌ ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΟ


Από σήμερα εγκαινιάζουμε μια καινούργια στήλη με το όνομα:  ΕΘΝΙΚΌ ΙΣΤΟΡΙΚΌ ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΟ και θα περιλαμβάνει τα σημαντικότερα γεγονότα της ελληνικής Ιστορίας επιτρέποντας στον Έλληνα αναγνώστη να γνωρίσει την μακραίωνη και ένδοξη Ιστορία του, να την συνειδητοποιήσει και να αξιολογήσει τα στοιχεία που την αποτελούν.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κ. Δημήτριο Π. Ρίζο. για την παραχώρηση του σπάνιου αυτού βιβλίου το οποίο έχουν επιμεληθεί οι Γ. Ασημακόπουλος, Ε.Κ. Μπούφαλις, Π.Παπαδούκας.


15 Ιουλίου


1821:

Οι Κρήτες οπλαρχηγοί Β.Χάλης, Ανδρέας Φασούλης,Ι.Χάλης και Δασκαλάκης  με ασθενείς δυνάμεις αγωνίζονται ηρωικώς  στα  Κεραμειά για να ανακόψουν την πορεία του Λατιφ Πασά,  ο οποίος μετέβαινε με όλο το στρατό του για να καταστρέψει τα Σφακιά. Τη μάχη έκριναν 80  γιγαντόσωμοι Λακκιώτες,  αληθινοί Αίαντες, οι οποίοι όρμησαν από τα πλάγια κατά του εχθρού, αφού πέταξε τα καλύμματα από τα κεφάλια τους, για να δείξουν ότι επιδίδονταν σε αγώνα ζωής και θανάτου. Οι Τούρκοι ανίκανοι να αντισταθούν στην ορμή τους,  άρχισαν να πετούν τα όπλα τους και τράπηκαν σε άτακτο φυγή, αφήνοντας 500 νεκρούς στο πεδίο της μάχης. στα χέρια των νικητών περιήλθε  μεγάλος αριθμός ζώων φορτωμένων με όπλα,  πολεμοφόδια και άλλα χρήσιμα υλικά, κατά τη μάχη αυτή οι γυναίκες του Θερίσσου  μετέφεραν διαρκώς πολεμοφόδια και νερό στους μαχόμενους αψηφώντας τις εχθρικές σφαίρες.


  • Ο Γεώργιος Μπακόλας  και άλλοι Ακαρνάνες οπλαρχηγοί αποκρούουν  πολυάριθμα τουρκικά σώματα τα οποία επιτέθηκαν κατά του Πέτα και προξένησαν σε αυτά βαριές απώλειες.

  • Οι Ευβοείς με τον Αγγελή Γοβγίνα  αποκρούουν  ολοήμερες επιθέσεις του Ομέρ Βρυώνη κατά του Βρυσακίου.  Ο Τούρκος στρατηγός αν και διέθετε πυροβολικό και πολυάριθμο ιππικό αναγκάστηκε να υποχωρήσει,  αφού έχασε 210 αξιωματικούς και στρατιώτες.


1824

Μετά την καταστροφή των Ψαρών Ο Ανδρέας Μιαούλης μη δυνηθείς να συναντήσει τον Τουρκικό στόλο,  αποβιβάζεται στη Χίο και εξοντώνει τους εκεί ευρισκόμενους Τουρκαλβανούς παρά την προβληθείσα από μέρους τους άγρια  αντίσταση. Μετά από αυτό,  βύθισε  21 τουρκικές κανονιοφόρους,  οι οποίες βρίσκονταν  στο λιμάνι της Χίου και διάφορα άλλα πλοία τα οποία συνάντησε γύρω από το νησί.


1899

Πέθανε στην Αλεξάνδρεια ο εθνικός ευεργέτης Γεώργιος Αβέρωφ αφήνοντας περιουσία 7,5 περίπου εκατομμυρίων χρυσών δραχμών υπερ εθνικών και κοινωφελών  σκοπών. Εκτός από πολλά άλλα χρήματα τα οποία είχε διαθέσει νωρίτερα υπέρ της ιδιαίτερης πατρίδας του το Μέτσοβο και για διάφορα φιλανθρωπικά έργα, στον Γεώργιο Αβέρωφ οφείλεται η αποπεράτωση του Πολυτεχνείου,  η ανέγερση του κτιρίου της σχολής των Ευελπίδων και των Εφηβικών Φυλακών Αθηνών( Αβέρωφ),  η κατασκευή των προ  του Πανεπιστημίου ανδριάντων του Ρήγα Φεραίου  και του Πατριάρχη Γρηγορίου του Ε’, η αναμαρμάρωση  του Παναθηναϊκού Σταδίου και η αγορά του φέροντος το όνομα του θρυλικού θωρηκτού.


1920


Ολόκληρη η Ανατολική Θράκη βρίσκεται σε ελληνικά χέρια.  Η  Ελληνική σημαία  κυματίζει σε απόσταση 30 μόνο χιλιομέτρων από την Κωνσταντινούπολη.


Τρίτη, 13 Ιουλίου 2021

Το ράσο δεν πρέπει να απειλεί, αλλά να θυσιάζεται ...Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός




30 Αυγούστου του 1907. Δράμα. Χιλιάδες λαού συγκεντρώνονται στο σταθμό, για να ξεπροβοδίσουν τον Μητροπολίτη τους. «Δέσποτα μάς παρέλαβες λαγούς και μας έκανες λιοντάρια! Μένε ήσυχος. Θα γίνει το θέλημά σου», ακούγεται η κραυγή του δημογέροντα Νίκα. Με δάκρυα στα μάτια αποχαιρετά ο λαός της Δράμας τον εθνοϊερομάρτυρα επίσκοπό του, Χρυσόστομο. Έφυγε ο φρυκτωρός του Γένους, πορευθείς στην Σμύρνη «για να σμίξει λεβεντιές με ράσα Γαβριήλ και Παπαφλέσσα», όπως έψαλλε ο Σουρής στον «Ρωμηό» του. (π. Θεοδώρου Ζήση, «Εθνάρχες Ιεράρχες», σελ. 77).

20 Μαϊου 1825. Μοριάς. Ο Ηλίας Φλέσσας και ο Παναγιώτης Κεφάλας προτείνουν στον Παπαφλέσσα, τον «μπουρλοτιέρη των ψυχών», να αφήσει το Μανιάκι και να ταμπουρωθεί ψηλότερα στο βουνό, για να υπάρχει οδός διαφυγής, αν δυσκολέψουν τα πράγματα. Απαντά: « Εγώ δεν ήρθα εδώ να μετρήσω τον στρατό του Μπραϊμη, πόσος είναι, από τα ψηλώματα. Ήρθα να πολεμήσω. Ούτε τρελάθηκε ο Μπραϊμης να χασομεράει, εκεί που ελπίζει να κερδίσει νίκη, μα θα τραβήξει ίσια στην Τριπολιτσά κι εγώ τότε θα μείνω, να μετράω τα καρφοπέταλά του. Αν όμως τον κρατήσω εδώ στο Μανιάκι, γλιτώνω τον Μοριά, γιατί θα τον κάμω να πληρώσει ακριβά το αίμα μου και θα συλλογιστεί καλά ύστερα να μπει στην καρδιά του Μοριά. Καθίστε εδώ να πεθάνουμε σαν αρχαίοι Έλληνες». (Κ. Παπαδημητρίου, «Τελευταίες ώρες, τελευταία λόγια των Αγωνιστών το ‘21», σελ. !59).

Πάρος, περίοδο Γερμανικής Κατοχής. Μετά από δολιοφθορά Ελλήνων εναντίον των κατακτητών, ο Γερμανός διοικητής μάζεψε και αποφάσισε να εκτελέσει, ως αντίποινα, εκατόν πενήντα νέους του νησιού. Η απόφαση ήταν τελεσίδικη και παρ’ όλες τις παρακλήσεις και μεσολαβήσεις δημάρχων, επισκόπων και άλλων επιφανών του νησιού, ο Γερμανός παρέμεινε αμετάπειστος.

Ο οσιακής μνήμης Γέροντας π. Φιλόθεος Ζερβάκος, ηγούμενος της Ιεράς Μονής Λογγοβάρδας, προσκάλεσε τον Γερμανό διοικητή και την ακολουθία του στο μοναστήρι του, για να τους φιλοξενήσει. Τους παρέθεσε πλουσιοπάροχη τράπεζα, ζήτησε τα ονόματα των οικείων τους και τέλεσε την Παράκληση της Παναγίας, υπέρ υγείας αυτών των προσώπων. Ο Γερμανός συγκινήθηκε, ημέρεψε, «αλλοιώθηκε» μετά το τέλος της ακολουθίας και παρακάλεσε τον Γέροντα Φιλόθεο να του ζητήσει οποιαδήποτε χάρη, εκτός από του να μην γίνει η εκτέλεση των δύστυχων ομήρων, των νέων της νήσου.

Ο πατήρ Φιλόθεος του είπε: «Πριν σας ζητήσω οτιδήποτε, θέλω να μου δώσετε τον λόγο της στρατιωτικής σας τιμής ότι θα κάνετε αυτό που θα σας πω». «Έχετε τον λόγο της στρατιωτικής μου τιμής», απάντησε ο Γερμανός. Του είπε τότε ο αείμνηστος Γέροντας: «Θέλω να βάλετε κι εμένα ανάμεσα στους εκατόν πενήντα και να με εκτελέσετε πρώτον». Μετά από αυτήν την συγκλονιστική πρόταση ο Γερμανός «νικήθηκε» και υπέγραψε την απελευθέρωση των μελλοθανάτων Παριανών. (Κλείτος Ιωαννίδης, «Γεροντικόν του Εικοστού Αιώνος»).

Κατέβασα από το εικονοστάσι του Γένους τρεις φωτοστέφανες μορφές. Η πρώτη, ο αθάνατος Παπαφλέσσας, ανήκει στα μυρίπνοα άνθη του ’21. Η δεύτερη, ο Δράμας Χρυσόστομος, στους σταυραητούς του Μακεδονικού Αγώνα. Η τρίτη μορφή, ο π. Φιλόθεος, λάμπει στα χρόνια της γερμανικής θηριωδίας και κατοχής. Και οι τρεις αρίστευσαν, γιατί αυτή είναι η αποστολή του κλήρου στην πατρίδα μας. Να ελευθερώνει διά της θυσίας του το εμπερίστατο ποίμνιο, να «μεταμορφώνει» τους λαγόκαρδους σε λιοντάρια, να πεθαίνει σαν τον Λεωνίδα στις «Θερμοπύλες» της Πίστεως και της Πατρίδας.

Γιατί τα γράφω αυτά;

Πρώτον, για να μην ξεχνάμε τι σημαίνει ορθόδοξο ράσο, η αφανής σημαία τους έθνους.

Δεύτερον. Διαβάζω ότι η Συνοδική Επιτροπή της Εκκλησίας της Ελλάδος, εισηγείται να παραπεμφθούν στο Συνοδικό Δικαστήριο, οι επίσκοποι Κυθήρων και Αιτωλοακαρνανίας, διότι «δεν τήρησαν τα μέτρα κατά του κορονοϊού κατά τις ακολουθίες του Πάσχα». Η απόφαση εξόφθαλμα μυρίζει «άνωθεν» υπόδειξη και εννοώ την κυβέρνηση. Προφανώς «έπεσε το τηλέφωνο» με την σαφή εντολή να τιμωρηθούν οι δύο ιεράρχες προς παραδειγματισμό των υπολοίπων.

Γνωρίζω προσωπικώς τους δύο επισκόπους. Είναι ταπεινοί, πράοι και ειρηνοποιοί, είναι λεβέντες, είναι ορθοδοξότατοι, αγαπητοί στο ποίμνιό τους, με την «καλή ανησυχία» για την κατρακύλα της πατρίδας, είναι μητροπολίτες με το ήθος που διέκρινε τα ράσα του ’21, των καπεταναίων Μακεδονομάχων δεσποτάδων, των υπερασπιστών του λαού κατά την φρικτή Κατοχή και την μετέπειτα επίθεση της ανταρσίας του «κόκκινου τέρατος». Όσοι δεν τους ξέρουν θα τα θεωρήσουν υπερβολικά, όσοι τους γνωρίζουν εκ του σύνεγγυς, θα τα θεωρήσουν υποδεέστερα της προσφοράς τους. Δεν θα γράψω τίποτε για την απαράδεκτη δίωξη. Δεν έχουν ανάγκη υπερασπίσεως οι σεπτοί ιεράρχες. «Ου δύναται πόλις κρυβήναι επάνω όρους κειμένη». Έπραξαν σύμφωνα με την παράδοση της εκκλησίας και τους αταλάντευτους και αμετάθετους κανόνες της. «Πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις». Ο λαός ξέρει, βλέπει και κρίνει.

Δυσμενή όμως εντύπωση προκαλούν αρχιερείς που μοιράζουν «δεξιά και αριστερά» ποινές σε πολιούς λευίτες, διότι «εγκλημάτισαν» λειτουργώντας την Κυριακή του Πάσχα ή άλλοι που «μητσοτακίζουν» ασυστόλως, εφευρίσκοντας καινές (ή κενές), «αμαρτίες» του τύπου "ανεμβολίαστος πιστός", θέτοντας, με τέτοιες ακατανόητες παραινέσεις, σοβαρή υποψηφιότητα για τον αρχιεπισκοπικό θρόνο, όταν χηρέψει. (Είναι κοινό μυστικό πως χωρίς πλάτες και εύνοια της πολιτικής εξουσίας δεν «βαπτίζεσαι» δελφίνος. Ο ανάδειξη στον «θρόνο» των Αθηνών πρέπει να συνοδεύεται από πιστοποιητικά «καλής διαγωγής», συμπόρευσης με την εξουσία και διαπιστευτήρια «προοδευτικότητας»). Η εκκλησία, κατά τον αειθαλή ορισμό του αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου, είναι «σιωπώσα παραίνεσις προς το καλό και δεν απειλεί ούτε εκβιάζει. Αυτά ας τα αφήσουν για τους λαλίστατους τηλελοιμωξιολόγους και τους πολιτικούς.Θα περιμέναμε, ο συγκεκριμένος επισκοπικός άμβωνας, να αστράψει και να βροντήξει με το ίδιο σθένος, όταν ξεπουλιόταν η Μακεδονία, όταν υπέγραφαν, οι προσκυνημένοι πολιτικοί, με χέρια και ποδάρια τα καταστροφικά Μνημόνια που βύθισαν στην ανυποληψία την πατρίδα και έδιωξαν 500.000 Ελληνόπουλα στα ξένα. (‘Ηταν αντίθετος με τα συλλαλητήρια ο εν λόγω μητροπολίτης, θεωρώντας ότι έτσι «η εκκλησία καταντά θεραπαινίδα διαφόρων ομάδων, πολλές φορές άγνωστης ιδεολογίας», όπως γράφει σε άρθρο του στις 31-1-2018, στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ». Την απάντηση την δίνει το πρώτο επεισόδιο που φιλοξενώ στο παρόν άρθρο).



Δημήτρης Νατσιός, δάσκαλος-Κιλκίς

Κυριακή, 11 Ιουλίου 2021

Η λύση του πολίτη που θέλει να υπερασπιστεί την ψυχή του είναι μόνο μία: Μηδενική ανοχή απέναντι στους φασίστες, στους εκβιαστές και στους παγιδοποιούς. Κωνσταντίνος Βαθιώτης

 Όσο αντιστεκόμαστε, τόσο πιο πολύ θα χτυπιούνται από το κακό τους, μέχρι που θα φανεί όλο το εύρος της φονικής οδοντοστοιχίας του θηρίου της Αποκαλύψεως.




Όσα συμβαίνουν τις τελευταίες ημέρες και ώρες επαληθεύουν μέχρι κεραίας τους 20 λόγους που επικαλέστηκα πριν από περίπου έναν χρόνο για να δείξω ότι έχουμε ελληνική και παγκόσμια δικτατορία.
Ζούμε στην εποχή του ιατρικού φασισμού, του κουρελιάσματος του Συντάγματος, της ποδοπάτησης της αξίας του ανθρώπου και της ληστείας των θεμελιωδών δικαιωμάτων του ανθρώπου.
Πρέπει να είμαστε ευγνώμονες στον κορωνοϊό, ο οποίος ήρθε για να αποκαλύψει το μέγεθος της κτηνωδίας που οργανωνόταν από δεκαετίες σε βάρος των ανυποψίαστων πολιτών.
Ο θίασος του κ. Μητσοτάκη σε φόντο μονοκομματικού κράτους (όλες οι παρατάξεις του κΥνοβουλίου παίζουν τον ρόλο που τους έχει ανατεθεί από πολύ ψηλά) κάνει ό,τι μπορεί για να δείξει τα κοφτερά του δόντια, τα οποία βρίσκονται πίσω από το χιτλερικό μουστάκι ενός αξιοθρήνητου παλιάτσου.
Per mare per terra θέλουν να μας σύρουν στην καρέκλα του τρυπήματος.

Όσο αντιστεκόμαστε, τόσο πιο πολύ θα χτυπιούνται από το κακό τους, μέχρι που θα φανεί όλο το εύρος της φονικής οδοντοστοιχίας του θηρίου της Αποκαλύψεως.
Αυτές τις ώρες ο κ. Μητσοτάκης αποδεικνύει ότι είναι ένας ηγέτης-καρικατούρα, ένας τραγικός πρωθυπουργός που γνωρίζει μόνο να σπέρνει την διχόνοια, ανίκανος για στοιχειώδη ενσυναίσθηση.

Μια προδοτική μαριονέτα που οδηγεί την Ελλάδα στον όλεθρο.
Την εποχή των μνημονίων γράφονταν βιβλία για την καταστρατήγηση του Συντάγματος.

Την εποχή του κορωνοϊού δεν έχει γραφτεί ούτε ένα αντίστοιχο βιβλίο. Αντιθέτως, οι "ειδικοί" της νομικής επιστήμης, με ελάχιστες εξαιρέσεις, μοιάζουν με καλοκουρδισμένα βιολιά μιας στρατιωτικής μπάντας που είναι έτοιμη για την μεγαλύτερη διαβολιά.
Σχεδόν όλοι είναι ενωμένοι μια γροθιά υπηρετώντας τις δυνάμεις του Σκότους. Αλλά αρκεί και ένα κεράκι για να σβήσει το σκοτάδι. Αρκεί και μια μικρή ρωγμή από την οποία θα αρχίσει να μπάζει νερά το σαπιοκάραβο του παλιάτσου.

Όσοι έχουν διαβάσει την Αποκάλυψη του Ιωάννη γνωρίζουν σε ποια ιστορική στιγμή βρισκόμαστε.

Μας κυβερνούν τέρατα που έχουν πουλήσει την ψυχή τους στον διάβολο και τώρα στοχεύουν στην εξαγορά της δικής μας ψυχής.
Ήρθε η ώρα να ξαναμετρηθούμε: να δούμε ποιοι είναι οι ευένδοτοι και ποιοι οι ανένδοτοι. Ποιοι οι οσφυοκάμπτες και ποιοι οι ευθυτενείς.

Η λύση του πολίτη που θέλει να υπερασπιστεί την ψυχή του είναι μόνο μία: Μηδενική ανοχή απέναντι στους φασίστες, στους εκβιαστές και στους παγιδοποιούς.

Δεν βιάζομαι!
Δεν εκβιάζομαι!
Δεν *δια*βολιάζομαι!

Προέχει να παραμείνουμε ελεύθεροι άνθρωποι και όχι να μεταλλαχθούμε σε χειραγωγούμενα πειραματόζωα.


Κωνσταντίνος Βαθιώτης