Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2021

ΒΟΜΒΑ από τον π. Στυλιανό Καρπαθίου! «Ο ΤΣΙΟΔΡΑΣ είπε σε συγγενή του “όχι νοσηλεία”. Τον προκαλώ να με διαψεύσει…»

Καταγγελία-σοκ έκανε για τον καθηγητή Σωτ. Τσιόδρα ο ιερέας Στυλιανός Καρπαθίου μιλώντας στο Ανατρεπτικό Δελτίο στο AlertTV.
Αναφερόμενος στην κατάσταση που επικρατεί στα νοσοκομεία με τον κορονοϊό, αποκάλυψε ότι “ο κ. Τσιόδρας είπε σε συγγενή του πρόσωπο: “όχι νοσηλεία σε νοσοκομείο”. Και ξέρω και άλλα για τον κ. Τσιόδρα… Είναι εγκυρότατο αυτό το οποίο σας λέω. Για ποιο λόγο; Τι συμβαίνει στα νοσοκομεία επιτέλους;”
Και απευθυνόμενος προς τον κ. Τσιόδρα, τον προκάλεσε: “Αν είναι έντιμος ας βγει να το διαψεύσει, όπως και τη νοσηλεία του και το ψευδώνυμό του…





πηγή: https://yiorgosthalassis.blogspot.com/

π. Συμεών Κραγιοπούλου (†) Πνευματικὰ Μηνύματα 2021

 


Ν. ΔΑΠΕΡΓΟΛΑΣ, «ΧΩΡΙΣ ΦΡΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ»




Ὁ κατήφορός τους δέν μπορεῖ πλέον νά περιγραφεῖ. Μέχρι καί ἡ τόσο πλούσια ἑλληνική γλῶσσα δείχνει ἀνεπαρκής πιά. Ζοῦμε πάντως σίγουρα ὅλο καί πιό ἐμφατικά ἀπό την ἐκκλησιαστική μας Ἱεραρχία αὐτό πού ἔγραφε κάποτε ὁ Θουκυδίδης γιά ἐκείνους πού διέστρεφαν ἀκόμη καί τή σημασία τῶν λέξεων, ὥστε νά μποροῦν νά δικαιολογοῦν τίς πράξεις τους. Καί μάλιστα τό πράττουν μέ τρόπους ὅλο καί πιό καρικατουρίστικους, μέ σοφίσματα ὁλοένα καί πιό γελοῖα. Ἔχουν βγάλει νέα δόγματα, ἔφτιαξαν μία νέα ὁλόκληρη ψευτοθεολογία, μᾶς ἔχουν πεῖ ταλιμπάν καί ψεκασμένους, μετά μᾶς ἔβγαλαν τρελούς καί δαιμονισμένους (ἐνῶ βέβαια οἱ ἴδιοι εἶναι πού μιλοῦν παρανοϊκά καί δαιμονικά), ἔχουν βαφτίσει τήν πλάνη Ὀρθοδοξία καί ὀρθή πίστη τήν αἵρεση.

Ο ηγέτης της Ελλάδας, από τον Σταμάτη Σπανουδάκη

 


Είδα στ΄ όνειρό, μου τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ο ηγέτης της Ελλάδας:

• Να ξέρει και ν΄ αγαπάει βαθιά τη χώρα, την ιστορία και την πίστη της.
• Να μην ντραπεί ποτέ για τις ιδέες του.
• Να ξέρει ότι ο πολιτισμός δεν είναι αριστερό προνόμιο, αλλά εθνικό.
• Να μη φλερτάρει με άλλους χώρους και ιδεολογίες, αλλά να έχει την δύναμη να τους φέρει όλους κοντά του με το παράδειγμα, την αλήθεια και το έργο του.
Να είναι «καθαρός» και χωρίς εξαρτήσεις από την εκδοτικο-δημοσιογραφική πληγή.
Αντιθέτως, αυτοί να είναι πάντα οι εχθροί του.
• Να στείλει στις φυλακές τους «υψηλούς» απατεώνες, κάθε χρώματος και κόμματος.
• Να θεωρεί προσωπική του υπόθεση την τιμή, τα σύνορα και την περηφάνεια των Ελλήνων.
• Να είναι παλληκάρι.
Τέλος, να μην είναι πολιτικός το επάγγελμα.
Και μετά ξύπνησα...

Πηγή: https://www.facebook.com/spanoudakisstamatis

π. Συμεών Κραγιοπούλου (†) Πνευματικὰ Μηνύματα 2021


 

Το τελειότερο παράδειγμα ηγέτη: Ιωάννης Γ’ Βατάτζης, ο Άγιος Αυτοκράτορας




Τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες πολίτες ακούμε συνέχεια για λιτότητα και οικονομική κρίση.  Οι πολιτικοί ταγοί του τόπου μας αναφέρουν συνέχεια ότι θα λάβουν μέτρα οικονομικής εξυγίανσης και ότι πρέπει να γίνουν περικοπές στα επιδόματα και στους μισθούς αυτών, που αμείβονται πλουσιοπάροχα. Κάποιοι άλλοι αναφέρουν ότι πρέπει να μειωθούν και οι δικές τους αποδοχές καθώς και άλλα οικονομικά προνόμια, που απολαμβάνουν οι πολιτικοί αλλά και διάφοροι γενικοί διευθυντές υπουργείων και ΔΕΚΟ. Επίσης, ακούμε συνέχεια για την περιβόητη ανακατανομή πλούτου  σε όλους τους πολίτες, όπως και αξιοκρατική  τους τοποθετήσει σε καίριες κυβερνητικές αλλά και δημόσιας διοίκησης θέσεις.


Το ερώτημα που τίθεται είναι, αν ποτέ στα χρονικά κάποιος ηγέτης, που κατόρθωσε να εφαρμόσει όλα αυτά. Το σίγουρο είναι πως ηγέτες με τέτοιο ήθος και αφοσίωση στο λαό αποτελούν πάντα την εξαίρεση στον κανόνα και συνιστούν ιστορικό μέρος μιας ένδοξης μειοψηφίας. Μία ιστορική προσωπικότητα, που κατέχει θέση στην προαναφερόμενη μειοψηφία, είναι και ο αυτοκράτορας του Βυζαντίου (Ρωμανίας) και Άγιος της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, Ιωάννης Γ’ Δούκας Βατάτζης.  Ο εκ Διδυμοτείχου καταγόμενος αυτοκράτορας δεν αποτελεί απλά μέλος της μειοψηφίας αλλά από τους ενδοξότερους εκφραστές της.

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2021

Εγκύκλιος Ιεράς Συνόδου – Προτροπή σε πιστούς για rapid test πριν εισέλθουν στην εκκλησία

 


…Μητροπολίτες όμως ζητούν απαγόρευση εισόδου μη εμβολιασμένων πιστών και αργία για ιερείς που δεν κάνουν το εμβόλιο.

Προτροπή στους πιστούς να τηρούν «επακριβώς άπαντα τα μέτρα προστασίας» και να διενεργούν rapid test πριν εισέλθουν στους ιερούς ναούς -εφόσον δεν έχουν εμβολιαστεί- με εγκύκλιο της Ιεράς Συνόδου.

Σε αυτήν τονίζεται επίσης πως η τήρηση της υποχρέωσης που έχουν από το Σάββατο οι ανεμβολίαστοι ιερείς, ψάλτες, νεωκόροι κ.λπ. να υποβάλλονται σε δύο τεστ την εβδομάδα (rapid ή pcr) θα ελέγχεται από τα Εκκλησιαστικά Συμβούλια ενώ επαναλαμβάνεται η προτροπή της Εκκλησίας προς το ποίμνιο και τους κληρικούς, να εμβολιαστούν. 

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021

π. Συμεών Κραγιοπούλου (†) Πνευματικὰ Μηνύματα 2021

 


Όσιος Γεώργιος Καρσλίδης ο Ομολογητής


4 Νοεμβρίου

Ο Όσιος Γεώργιος Καρσλίδης γεννήθηκε το 1901 μ.Χ. στην Αργυρούπολη του Πόντου (έδρα της Ιεράς Μητρόπολης Χαλδίας) και το βαφτιστικό του όνομα ήταν Αθανάσιος.

Έμεινε από μικρός ορφανός και μάλιστα οι γονείς του πέθαναν την ίδια ημέρα. Όμως, αμέσως φανερώθηκαν τα σημεία της κλήσεως και της χάριτος. Γαλουχημένος από την ευσεβέστατη μάμμη του με την παραδειγματική ποντιακή ευσέβεια, μόλις στάθηκε στα πόδια του και άρχισε να μιλάει έδειξε ότι διέφερε των άλλων παιδιών και ότι ήταν αφοσιωμένος στον Θεό. Παιδί ακόμα, προσεύχονταν συνεχώς, έκανε νηστείες και επτά χρονών πήγε και προσκύνησε την Παναγιά του Σουμελά. Δόκιμος μοναχός έγινε σε ηλικία μόλις εννέα ετών.


Η κουρά του σε Μοναχό έγινε το 1919 μ.Χ. σε ηλικία 18 ετών και στην συνέχεια χειροτονήθηκε Διάκονος.

Τις τραγικές ημέρες του διωγμού της Εκκλησίας από τους κομμουνιστές στην Γεωργία, ο νεαρός Ιεροδιάκονος συνελήφθη ως «ἐχθρὸς τοῦ λαοῦ», υπέστη φυλακίσεις, ταπεινώσεις, ευτελισμούς, δημόσιες διαπομπεύσεις και ανήκουστους βασανισμούς. Καταδικάσθηκε μάλιστα σε θάνατο και τουφεκίστηκε, αλλά διεσώθη θαυματουργικώς!

Το 1925 μ.Χ. χειροτονήθηκε Πρεσβύτερος και Πνευματικός, ενώ το 1929 μ.Χ. ήρθε, μετά από πολλές περιπέτειες στη Σίψα (στο συνοικισμό των Ταξιαρχών Δράμας) της Ελλάδας, όπου έζησε τα τελευταία τριάντα, από τα πενήντα οκτώ χρόνια της ζωής του.

Καταδικάσθηκε και πάλι σε θάνατο το 1941 μ.Χ. από τους εκ βορρά ομόδοξους εισβολείς και σώθηκε και πάλι θαυματουργικώς, για να συνεχίσει την Οσιακή του ζωή μέχρι την ημέρα της κοίμησης του, στις 4 Νοεμβρίου 1959 μ.Χ.

Ο Όσιος Γεώργιος συμβουλεύοντας τα πνευματικά του παιδιά τονίζει ότι πρέπει να νηστεύουν σωστά, γιατί η νηστεία είναι μια άσκηση για τον χριστιανό. Είναι λάθος να νηστεύεις, έλεγε, μια εβδομάδα στην αρχή και μια εβδομάδα στο τέλος της νηστείας. Πάνω σ’ αυτό το θέμα ανέφερε μια μέρα και το εξής παράδειγμα: «Όταν είσαι πάνω σε μια γέφυρα και βρέχει δυνατά κι έχεις απλωμένο ένα σχοινί κι αρχίζεις να το μαζεύεις, επειδή βρέχεσαι δεν το κόβεις για να φύγεις, αλλά περιμένεις να το μαζέψεις όλο κι άς βρέχεσαι.

Τόνιζε ακόμη ο π. Γεώργιος ότι οι ανάδοχοι δεν πρέπει να μαλώνουν και ότι ο κάθε χριστιανός πρέπει να βαφτίσει το λιγώτερο τρία παιδιά. Το καθήκον του νουνού, έλεγε, είναι να μαθαίνει στα βαφτιστικά του από μικρά να πηγαίνουν Εκκλησία, να κοινωνούν τακτικά, να ακολουθούν το σωστό δρόμο, να γίνουν καλοί άνθρωποι και χριστιανοί.

Η αγιοκατάταξη του Οσίου Γεωργίου, έγινε το 2008 μ.Χ. υπό του Παναγιωτάτου και Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ.Βαρθολομαίου στην Δράμα.


πηγή: https://ellasnafs.blogspot.com

Σχετικά με την “επαναλειτουργία” του τμήματος Αγιογραφίας του ΦΣΦ Αριστοτέλης.



Ως διδάσκων του τμήματος Αγιογραφίας “Εικονίζοντες” του Φιλεκπαιδευτικού Συλλόγου Φλωρίνης “Ο Αριστοτέλης” και στην συνέχεια της ανακοίνωσης της 24ης Οκτωβρίου 2021 του Δ.Σ. με την οποία αποκλείονται από τα τμήματα όσοι δεν έχουν επιλέξει να εμβολιαστούν κατά της νόσου CoViD-19, μετά λύπης μου θεωρώ αυτονόητη την αναστολή λειτουργίας του δικού μου τμήματος.
 Μου είναι αδύνατο και αρνούμαι μετά βδελυγμίας να συναινέσω και να συμπράξω σε οποιαδήποτε τέτοια διάκριση επί συνανθρώπων μου, καθώς είναι εντελώς έξω από την λογική μου και από το αξιακό μου σύστημα. Επίσης, υπό τις παρούσες συνθήκες και νοοτροπίες, οφείλω δυστυχώς να διαχωρίσω την θέση μου και καταστήσω σαφές ότι κάθε συνεργασία με το εν λόγω σωματείο (το οποίο υπηρέτησα επί μία και πλέον δεκαετία) καθίσταται πλέον αδύνατη. Είναι θέμα αδιαπραγμάτευτης αξιοπρέπειας, θέμα αρχών και ηθικής τάξης.
 Για εμένα πολιτισμός δεν είναι μόνο να ζωγραφίζεις καλά, να τραγουδάς καλά ή να χορεύεις καλά. Πολιτισμός είναι πρωτίστως να αποστρέφεσαι την βαρβαρότητα, να τιμάς την λογική σου και τις αξίες σου χωρίς εκπτώσεις, να κοιτάς κάθε άνθρωπο στα μάτια, χωρίς διακρίσεις, με σεβασμό στην αξιοπρέπεια, στην ελευθερία του και στην ανθρώπινη ουσία του. 

Έρρωσθε εν Αληθεία,
 Γεώργιος Χ.Χατζής

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2021

Όσιος Πατήρ Γαβριήλ ο Ομολογητής, ο διά Χριστόν σάλος (2 Νοεμβρίου)

Ο π. Γαβριήλ ο Γεωργιανός γεννήθηκε στις 26 Αυγούστου 1926 στην Τυφλίδα. Ο πατέρας του ήταν φανατικός κομμουνιστής. Η μητέρα του, η οποία αργότερα έγινε μοναχή με το όνομα Άννα, εκοιμήθη στις 26 Απριλίου 2000 και είναι θαμμένη δίπλα στο γιο της. Οι γείτονές του τον θυμούνται από μικρό παιδί να νηστεύει και παρόλη την αθεϊστική ανατροφή που έλαβε, στα 12 του χρόνια ήξερε το ευαγγέλιο απέξω.

Έγινε μοναχός το 1955 επί κομμουνιστικού καθεστώτος. Για σαράντα χρόνια έζησε σε νεκροταφεία, φυλακές και ψυχιατρεία. Επί δεκαπέντε χρόνια ζητιάνευε ταπεινωμένος, λοιδωρούμενος και περιφρονημένος απ’ όλους.

Τι να διδάξεις με οχιές, ποντίκια και αράχνες; - Δημήτρης Νατσιός



Το υπουργείο Παιδείας ανακοινώνει διθυραμβικώς την εισαγωγή των  «Δεξιοτήτων». Μια παροιμία στην γενέτειρά μου Πιερία λέει: «Η ψείρα μας στον Έλυμπο και μεις στα πανηγύρια». Δεν κοιτάμε τα χάλια μας, αλλά τρέχουμε στα «παγγύρια». Αντί να αλλάξει τα απαράδεκτα και καταστροφικά για την μόρφωση των μαθητών μας βιβλία «Γλώσσας», κομπάζει κιόλας για τις προκοπές του. Επειδή η επανάληψη μήτηρ εστί της μαθήσεως και των κακώς και κακών κειμένων, καταγράφω και πάλι τα ευτράπελα μεν, επικίνδυνα δε, περιεχόμενα του πρώτου βιβλίου Γλώσσας που πιάνουν οι μαθητές στα χέρια τους, υπενθυμίζοντας ότι η κρισιμότερη και βασικότερη τάξη του σχολείου, όλων των βαθμίδων, είναι η Α’ δημοτικού και σ’ αυτό συμφωνούν όλοι οι ειδικοί.

Ξεφυλλίζοντας τα γλωσσικά εγχειρίδια της Α΄ δημοτικού εντυπωσιάζεσαι από τον μεγάλο αριθμό «δράσεων» με ζώα απ΄ όλο το… βασίλειό τους: κατοικίδια, «άγρια και ήμερα του βουνού και του λόγγου», πτηνά, ερπετά, θηρία τροπικών χωρών, ζώα της θάλασσας, ακόμα και ζωύφια. Η εκμάθηση των γραμμάτων της αλφαβήτας γίνεται μέσω κάποιων ολιγόστιχων «ποιημάτων», στα οποία πρωταγωνιστούν μόνο ζώα.

Παραθέτω κάποια παραδείγματα. Ας προσεχθούν οι ευφάνταστοι και εξωπραγματικοί συνδυασμοί διαφορετικών ζώων σε κοινές δράσεις, εντελώς έξω από την εμπειρία των παιδιών.

π. Συμεών Κραγιοπούλου (†) Πνευματικὰ Μηνύματα 2021

 


Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021

π. Συμεών Κραγιοπούλου (†) Πνευματικὰ Μηνύματα 2021


 

Ενοχλήθηκαν που μίλησε για την Παναγία


Γίνονται τόσα παράξενα (ήπιος χαρακτηρισμός), έκτροπα, ρατσιστικά, αντιδημοκρατικά, αξιόποινα στην χώρα μας και δεν ενοχλείται κανείς, δεν αντιδρά κάποιος και οι εισαγγελείς... ξεκουράζονται.

Έτσι και ομολογήσει κάποιος χριστιανική πίστη, έτσι και προασπιστεί Χριστό και Ελλάδα, αν ακουστεί η λέξη θαύμα, τότε γίνεται ο κακός χαμός.
Ξεσηκώνονται όλες οι "δημοκρατικές" δυνάμεις και αρχίζουν να μιλούν για Μεσαίωνα, για φασισμό και άλλα τέτοια φαιδρά.
Αλήθεια, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί οι Χριστιανοί έχουμε λιγότερα δικαιώματα από τους Μωαμεθανούς και οι Έλληνες λιγότερα από τους αλλοδαπούς.
Φυσικά η άμετρη βλακεία (στην καλύτερη περίπτωση) ή η κατευθυνόμενη πολεμική δεν πρόκειται να μας φοβίσει ή να μας σταματήσει από ομολογιακές πράξεις. Ας μην το ελπίζουν.

π.Αρσένιος Βλιαγκόφτης - Το έπος του ‘40: Πίστη στον Θεό και ενότητα του λαού


 https://youtu.be/fHA537i8BC0

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2021

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΕΡΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ περιόδου 1-7 Νοεμβρίου 2021


Α΄. ΘΕΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ


Τὴν ἑβδομάδα αὐτὴ θὰ τελεστοῦν οἱ ἑξῆς θεῖες Λειτουργίες:


α) Δευτέρα 1 Νοεμβρίου (Ἁγίων Ἀναργύρων), ὥρα: 7:15-9:00 π.μ..

β) Τετάρτη 3 Νεμβρίου, ὥρα: 7:15-9:00 π.μ..

γ) Σάββατο 6 Νοεμβρίου (Ἁγίου Δημητριανοῦ, Ἐπισκόπου Χύτρων τῆς Κύπρου), ὥρα: 7:30-9:15 π.μ..

 

Β΄. ΛΟΙΠΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ

Τὶς ὑπόλοιπες μέρες θὰ τελεῖται κάθε πρωὶ στὶς 7:30 π.μ. Ὄρθρος καὶ κάθε ἀπόγευμα στὶς 5:00 μ.μ. Ἑσπερινός.

Τὴν Παρασκευὴ μετὰ τὸν Ἑσπερινὸ θὰ ἀκολουθήσει Παράκληση.



Προτιμότερον θάνατος παρά επαίσχυντος επιβίωσις

 


ΤΑΥΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝ διὰ νὰ τονίσωμεν καὶ πάλιν ὅτι, ἐὰν ὁ κατέχων ἀντικείμενόν τι, ἀπὸ τὰ εὐτελέστερα ἕως τὰ ἀκριβώτερα, χαράξῃ ἐπʼ αὐτοῦ τὸν ἀριθμὸν 666 καὶ μᾶς εἴπῃ, 


«Δὲν θὰ σᾶς τὸ δώσω ἐὰν προηγουμένως δὲν ἀρνηθῆτε καὶ δὲν βλασφημήσετε τὸν Χριστόν», τότε εἰς τὴν συγκεκριμένην αὐτὴν περίπτωσιν, ἄν εἴμεθα πιστοί, θὰ πρέπῃ νὰ προτιμήσωμεν νὰ στερηθῶμεν τοῦ τοιούτου ἀγαθοῦ, ἔστω καὶ ἄν αὐτὸ εἶνε ὁ ἐπιούσιος ἄρτος, καὶ νʼ ἀποθάνωμεν τὸν ἐκ τῆς ἀσιτίας θάνατον, παρὰ νʼ ἀρνηθῶμεν τὸν Χριστόν. Ἡ πίστις εἰς τὴν συγκεκριμένην αὐτὴν περίπτωσιν πρέπει νὰ λάμπῃ ὡς ὁ ἥλιος.


Εἰς τὸ σημεῖον τοῦτο τοῦ λόγου θʼ ἀναφέρω ἕνα παραπλήσιον γεγονός, τοῦ ὁποίου ὑπῆρξα αὐτόπτης μάρτυς. Πρὸ 42 ἐτῶν ὡς ἱεροκῆρυξ εὑρισκόμην εἰς μίαν πόλιν τῆς μαρτυρικῆς μας Μακεδονίας, ἡ ὁποία διετέλει τότε κάτω ἀπὸ τὴν δυναστείαν στρατευμάτων κατοχῆς, ἐν οἶς καὶ βουλγαρικῶν, συνεργαζομένων στενῶς μετὰ τῶν ὀρδῶν τοῦ ἀπαισίας μνήμης Χίτλερ. Οἱ Βούλγαροι, διὰ νὰ προσελκύσουν ὀπαδούς, ἐμοίρασαν καρτέλλας εἰς ἐκείνους οἱ ὁποῖοι ἐδέχθησαν νὰ προσχωρήσουν μὲ τὸ μέρος των, οἱ δὲ ἐφοδιασμένοι μὲ καρτέλλαν ἐπρομηθεύοντο ἐκλεκτὰ τρόφιμα δωρεὰν εἰς περίοδον φρικτῆς πείνης. Εἰς τὸν πειρασμὸν αὐτὸν ὑπέκυψαν οὐκ ὀλίγοι. Τότε συνήντησα Ἕλληνά τινα πατριώτην, πάμπτωχον οἰκογενειάρχην, ὅστις, εἰς τὴν προτροπὴν νὰ δεχθῇ τὴν κάρταν καὶ νὰ λάβῃ τρόφιμα, ἠκούσθη νὰ λέγῃ˙

«Ὄχι, φίλε μου! Προτιμῶ νὰ τρώγω τσουκνίδες καὶ νὰ πεθάνω τῆς πείνας, παρὰ νὰ φάγω βουλγάρικο καλαμπόκι, τροφὴν προδοσίας!». Ἐὰν τοιοῦτον ὑψηλὸν λόγον εἶπεν ὁ φλογερὸς αὐτὸς πατριώτης, πόσω μάλλον οἱ συνειδητοὶ χριστιανοί, οἱ ὁποῖοι θέτουν ὑπεράνω καὶ τῆς πατρίδος τὴν πίστιν εἰς τὸν Χριστόν, πρέπει νʼ ἀπαντήσουν οὕτω πως εἰς ἐκείνους οἱ ὁποῖοι, κατέχοντες ὑλικὰ ἀγαθά, δὲν θὰ ἐννοοῦν νὰ δώσουν τι ἐξ αὐτῶν εἰς τοὺς πιστούς, ἐὰν προηγουμένως αὐτοὶ δὲν ἀρνηθοῦν τον Χριστόν!


Συνεπῶς, ἐὰν εἰς περίοδον ἀποστασίας μεγάλης τὰ ὄργανα τοῦ Ἀντιχρίστου, σὺν τῷ ἀριθμῷ ἔχοντα εἰς τὴν ἀποκλειστικὴν δικαιοδοσίαν των καὶ τὸ πωλεῖν καὶ τὸ ἀγοράζειν μᾶς εἴπουν «Τότε μόνον θὰ σᾶς δώσωμεν τὰ ὑλικὰ ἀγαθὰ διὰ νὰ ζήσετε, ἐὰν προηγουμένως πτύσετε τὸν Χριστὸν εἰς τὸ πρόσωπον», τότε δὲν χωρεῖ καμμία ἀμφοβολία, ὅτι πρέπει νὰ ἀπορρίψωμεν τὸν ὅρον τοῦτον τοῦ Ἀντιχρίστου καὶ νὰ προτιμήσωμεν τὸν ἐξ ἀσιτίας ἔντιμον θάνατον ἤ τὴν ἄτιμον καὶ ἐπαίσχυντον ἐπιβίωσιν. Ἀλλὰ τοιοῦτόν τι σήμερον δὲν συμβαίνει.


Από το βιβλίο του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου "ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ", έκδοση Γ' επηυξημένη, 2015, σελ. 41

πηγή: https://panagia-ierosolymitissa.blogspot.com/

Η Πίστη στην θεά... Επιστήμη

 


Εδώ και μερικούς μήνες έχουμε μπει στην Εποχή του Μπολιάσματος (κατά το Εποχή του Χαλκού). Το κοσμοϊστορικό γεγονός της "πανδημίας" του κορωνοϊού προκάλεσε παγκόσμια αναστάτωση, ελήφθησαν σχεδόν απάνθρωπα μέτρα παντού και τελικά φθάσαμε στο πολυπόθητο "μπόλι" για την σωτηρία του ανθρωπίνου είδους για "να κερδίσουμε την ζωή και την ελευθερία μας πίσω"!

Και πρωτεργάτες σε αυτόν τον αγώνα "σωτηρίας" οι κυβερνώντες, οι κάθε λογής ειδικοί, τα ΜΜΕ, ακόμα και τα Hoaxes, αφού έπρεπε να έχουμε και ελεγκτές της αλήθειας... Αυτής της αλήθειας που σαμποτάρουνε πολλοί "συντηρητικοί", "αρνητές", "ψεκασμένοι" και "συνομωσιολόγοι", όπως το σύστημα βάφτισε όλους εκείνους που έχουν άλλη άποψη από την επίσημα αποδεκτή.

Πάμε λοιπόν στο προκείμενο. Το σύστημα, κυβερνώντες, αρκετοί αντιπολιτευόμενοι και ασφαλώς οι ειδικοί (λοιμωξιολόγοι και λοιποί επιστήμονες) παρελαύνουν νυχθημερόν στα συστημικά, επίσης, ΜΜΕ για να πείσουν ένα κοινό σε ένα συγκεκριμένο αφήγημα με επιστημονικές(;) τοποθετήσεις. Δεν δέχεσαι το αφήγημα; Δεν μπολιάζεσαι; Είσαι "αρνητής" και "ψεκασμένος", ή, με δυο λόγια, μακριά από την αλήθεια του αφηγήματος, που ασφαλώς πάντα είναι τεκμηριωμένη επιστημονικά. Ακόμα και η επίσημη Εκκλησία έχει παρασυρθεί από τον χείμαρρο του αφηγήματος και σπεύδει να υποστηρίξει ότι "άλλο η υγεία και άλλο η πίστη, οπότε στα ιατρικά θέματα ας αφήσουμε την επιστήμη να κάνει την δουλειά της".

Πίστη εναντίον Επιστήμης λοιπόν…

Όπου η πίστη βέβαια βολεύει να εκπίπτει σε μία από τις δύο παρακάτω καταστάσεις: είτε σε έναν συντηρητικό, αντιεπιστημονικό, ντυμένο με μεταφυσικά στοιχεία, φανατισμό, είτε σε μια νοησιαρχία, μια εγκεφαλική κατάσταση προσκόλλησης στην ιδέα του Θεού που θυμίζει δυτικές κοινωνίες, οπότε με την πρώτη πανδ... ευκαιρία δίνει χώρο στην επιστήμη ως το απόλυτο εργαλείο "σωτηρίας" και "προαγωγής" του είδους μας να αντικαθιστά την πίστη.

Το σύστημα, όμως, λογαριάζει χωρίς τον ξενοδόχο... Και ο ξενοδόχος είναι το πνευματικό δυναμικό της καθ΄ ημάς Ανατολής, η Ρωμιοσύνη, που παρά τις "σεβαστές" προσπάθειες δεκαετιών και βάλε, από κύκλους εντός και εκτός συνόρων, να αλλοιωθεί ή και να ξερριζωθεί από την καρδιά της περίεργης αυτής ράτσας που λέγεται Έλληνας, αυτό το πνευματικό δυναμικό βρίσκει απίθανους τρόπους να επιβιώνει και να μεγαλουργεί και στο σήμερα.

Όταν, μετέχοντας σε αυτό το δυναμικό αναφωνεί ο ορθόδοξος Ρωμιός: "Πιστεύω εις Ένα Θεόν..." δεν ασκεί φανατικά χριστιανικό οπαδηλίκι στον Θεό ούτε επιδιώκει να αναπαράγει θεωρητικά τί δεχεται περί Θεού. Απλά δηλώνει με τον πιο λιτό τρόπο τί ζει. Ότι δηλαδή, σχετίζεται με τον Τριαδικό Θεό και ότι Αυτός είναι η αναφορά της ζωής του. 

Γι’ αυτό και το ρήμα «Πιστεύω» δεν αποδίδεται με το: «θεωρώ ότι υπάρχει, νομίζω ότι υπάρχει», γιατί με αυτήν την έννοια και ο «έξω από δω» πιστεύει στον Θεό. Αποδίδεται, όμως, με πλειάδα όρων (που τελικά με μια λέξη συνοψίζονται στο Πιστεύω) όπως: «σχετίζομαι με, έχω πιστότητα στην σχέση με, αγαπώ τον, ζω τον, έχω την αναφορά μου στον», κλπ.

Ο ορθόδοξος Ρωμιός έχει πιστότητα στην σχέση με τον Θεό, αναφέρει εν εκκλησία σε Αυτόν ολόκληρη την ψυχοσωματική ύπαρξή του. Και την ίδια στιγμή, στον ιστορικό χρόνο της ζωής του, αγαπά την επιστήμη και πιθανώς από κάποιο πόστο να την υπηρετεί. Στον βαθμό όμως που και η επιστήμη υπηρετεί πραγματικά τον άνθρωπο. Γιατί δυστυχώς -ουκ ολίγες φορές στην ιστορία- έχουμε δει να ισχύει και το ρητό του Πλάτωνα: «πάσα επιστήμη χωριζομένη της δικαιοσύνης και της άλλης αρετής πανουργία ου σοφία φαίνεται».

Υπό αυτήν την έννοια, η χωριζομένη της αρετής επιστήμη τείνει να εκπίπτει σε έναν στείρο επιστημονισμό που διεκδικεί την πνευματική ιδιοκτησία κάθε υπαρξιακής αλήθειας απορρίπτοντας μάλιστα οποιαδήποτε μεταφυσική εκδοχή της, γιατί δεν μπορεί να την ελέγξει και να την διαχειριστεί με τα υπάρχοντα μέσα που διαθέτει. Όταν λοιπόν επικρατεί ο στείρος επιστημονισμός και διεκδικεί να ορίζει ακόμα και την ψυχοσωματική μας οντότητα, τότε ο Ρωμιός έχει ξεκάθαρη απάντηση: «πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή επιστήμη», παραφράζοντας την γνωστή ευαγγελική φράση.

Πίστη εναντίον επιστημονισμού τελικά...

Θα ήταν καλό να αναρωτηθούν οι οπαδοί του επιστημονισμού, αυτοί που με σαφή διάθεση υποτίμησης λένε τους άλλους «ψεκασμένους» και «αρνητές»: Μήπως ο τρόπος που εναποθέτουν την ελπίδα της ζωής και της υγείας τους στην επιστήμη θυμίζει πίστη; Μήπως η απόλυτη αναφορά στην επιστήμη (ως επιστημονισμό) θυμίζει τον τρόπο με τον οποίο ένας πιστός αναφέρεται στον Θεό του; Με την διαφορά ότι αναφορά των μεν είναι η επιστήμη, ενώ των δε ο Θεός;

Επιπλέον, ακούει κάποιος τους κάθε λογής «ειδικούς» για την επικινδυνότητα του ιού, την αναγκαιότητα της χρήσης μάσκας, την ασφάλεια των εμβολίων και απλά καλείται να τους ΠΙΣΤΕΥΕΙ! Είναι οι ειδικοί! Παρουσιάζουν μελέτες! Ξέρουν παραπάνω! Και τους ακολουθεί! Χωρίς καν ο ίδιος να τσεκάρει αν τα δεδομένα που παρουσιάζουν οι ειδικοί ισχύουν ή να προβληματιστεί από τα δεδομένα και λεγόμενα ειδικών που παρουσιάζουν διαφορετική εικόνα για τα πράγματα! Μίλησε για τον ιό και για την πανδημία ο Χ συστημικός πολιτικός, δημοσιογράφος, ειδικός; Είναι θέσφατο! Είναι ευαγγέλιο! Δεν επιδέχεται ελέγχου ή αντίρρησης!

Μίλησε κάποιος με προβληματισμό ή εναντίωση στο «κορωνοαφήγημα», που έχει ενδυθεί μάλιστα ένα φοβικό θρησκευτικού τύπου περίβλημα; Είναι «ψεκασμένος», «αρνητής», επικίνδυνος για την δημόσια υγεία και του αξίζει μάλιστα μέχρι και να απολυθεί αν δεν λάβει το «σωτήριο» φάρμακο απέναντι στον αόρατο εχθρό!

Μιλάμε για πίστη λοιπόν… Όχι, όμως, με τους καρδιακούς όρους της εν Χριστώ ζωής, που είναι ο θεμελιώδης άξονας της Ρωμιοσύνης. Εκεί όπου κυριαρχεί η αλήθεια, η σχέση, η ελευθερία, τόσο η προσωπική όσο και η κοινοτική.

Θεωρώ ότι ο μέσος οπαδός του κορωνοαφηγήματος, όπως πλασάρεται από τα συστημικά ΜΜΕ, λειτουργεί με όρους θρησκευτικής πίστης. Αυτή, όμως, η πίστη πάσχει αφού είναι μεστή του δυτικού τεχνικού πνεύματος, γι’ αυτό και είναι υποχρεωμένη να αποθεώνει την επιστήμη -πάντοτε ως επιστημονισμό- απομονώνοντας τον Θεό στον κόσμο των ιδεών και των εννοιών και δίνοντας υπερμεγέθη αξία στην ύλη. 

Αυτή η πίστη, επίσης, χρησιμοποιεί ως κύριο εργαλείο της τον ΦΟΒΟ, χαρακτηριστικό στοιχείο πολλών θρησκειών και δοξασιών ανατολικής προελεύσεως καθώς και των ολοκληρωτικών καθεστώτων. Ο φόβος είτε στον αόρατο εχθρό που μας απειλεί, είτε στα μέτρα και τις ευθείες πλέον απειλές των κυβερνώντων, απονευρώνει τον άνθρωπο και τον καθιστά υπαρξιακά ανάπηρο. Βλέπουμε άλλωστε, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, την καταβαράθρωση των ανθρωπίνων σχέσεων, της δημιουργικότητας, της ορμής για ζωή. Βλέπουμε τα φαινόμενα διχασμού που τροφοδοτούν οι "ηγέτες" μας χωρίζοντας τους πολίτες σε προνομιούχους και μη προνομιούχους. Βλέπουμε τον βιασμό της κοινής λογικής, των πατροπαράδοτων αξιών και των πανανθρωπίνων δικαιωμάτων, χάριν μιας φοβερής πανδημίας με ελαχιστότατη όμως θνησιμότητα... Βλέπουμε πια να απειλούν στα ίσα οι "δημοκράτες ηγέτες" τους πολίτες...

Στώμεν καλώς αδελφοί, στώμεν μετά φόβου (Θεού)! Ο φόβος (ο εξ’ ανθρώπων) ποτέ δεν νίκησε, ούτε θα νικήσει, το Φως!

Πλ@στήρας

Πηγή:https://www.nikh.gr/arthra/arthra-filon/105-i-pisti-stin-thea-epistimi

ΤΑΧΤΣΟΓΛΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ : 28 0ΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018 /// 2021 /// ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙΟΥ, ΚΩΝ/ΝΟΥ ΚΑΤΣΙΦΑ

 


1821-« Θὰ ἔρθει πρῶτα ἕνα ψευτορωμαίϊκο. Μὴν τὸ πιστέψετε. Θὰ φύγει πίσω» προεῖπε ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός.

2021-Τὸ ψευτορωμαίϊκο δείχει πλέον τὰ δολερά του δόντια, ὡσὰν τὸ μυρμήγκι ποὺ βγάζει φτερὰ προτοῦ ξεψυχίσει.
Τὸ ΨΕΥΤΟΡΩΜΑΙΪΚΟ! «αὐτὸς ὁ Νεογραικυλισμὀς,ποὺ ἀρκετὰ ἐζημίωσε τὸ Ῥωμαίϊκο μὲ τὴν λεγόμενη ξενομανίαν του ἡ ὁποία εἶναι στὴν πραγματικότητα δουλοπρέπεια εἰς τὰ ἀφεντικά του» μᾶς λέγει ὁ π. Ἰ. Ῥωμανίδης
«Οἱ Νεογραικοί, ἔχουν τόσο πολὺ συνηθίσει νὰ συγχέουν τὸ τεχνοκρατικὸν καὶ τὸ οἰκονομικὸν στοιχεῖον μὲ τὴν πνευματικὴν ἡγεσίαν ὥστε, δὲν ἀντιλαμβάνονται πλἐον τὸ γεγονός ὅτι, ἡ Ῥωμηοσύνη εἶναι σήμερα ἡγέτης ἑκατομμυρίων ἀνθρώπων ἐκτὸς τῆς Ἑλλαδίτσας των».
«Ὁ Γραικύλος νομίζει ὅτι τοιαὐτην ἡγεσίαν εἶχον μόνον οἱ ἀρχαῖοι Ἕλληνες, καὶ φαντάζεται τὸν ἐαυτὸν του ὡς τὸν φύλακα, τῶν ἐρειπίων αὐτῶν. Θεωρεῖ συνεχιστὲς καὶ ἡγέτες τοῦ πολιτιστικοῦ ἔργου τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων τοὺς Εὐρωπαίους! Δὲν εἶναι εἰς θέσιν νὰ καταλάβῃ ὅτι μόνον ἡ Ῥωμηοσύνη εἶναι συνεχιστὴς καὶ  ἡγέτης τοῦ ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ. Ὁ Γραικὐλος ἔχει ἐμπιστοσύνη, ὄχι στὸν ἐαυτόν του ἀλλά, μόνον εἰς τὰ ξένα ἀφεντικά του»
«Ὀ ἡρωϊσμὸς τῆς Ῥωμηοσύνης εἶναι ἀληθὴς καὶ διαρκὴς κατάστασις τοῦ πνεύματος, καὶ ὄχι βαρβαρότης, ἁρπακτικότης καὶ ἀγριότης»

π. Συμεών Κραγιοπούλου (†) Πνευματικὰ Μηνύματα 2021


 

Ιερός Ναός Αγίας Παρασκευής Πρόγραμμα Ιερών Ακολουθιών 01 - 06 Νοεμβρίου



Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 
"Αγίων Κοσμά και Δαμιανού"
Θεία Λειτουργία
7.30π.μ.- 10.00π.μ

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 
"Αγίου Γεωργίου Καρσλίδη"
Θεία Λειτουργία
7.30π.μ.- 10.00π.μ