Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2022

«Ανοικτή επιστολή προς επίσκοπο Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως Βαρνάβα»

 


(ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ) 

« Η δε κακή βουλή τω βουλεύσαντι  κακίστη (Η κακή απόφαση κάνει  περισσότερο κακό σ’ αυτόν που   την πήρε – Ησίοδος)» 

 Σεβασμιότατε, υπάρχει η πληροφορία ότι διώκετε τον προϊστάμενο – π Γαβριήλ – του Ι.Ν. Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου στη Ν. Ευκαρπία Θεσσαλονίκης. Τον «πάψατε»  από προϊστάμενο του ιερού ναού. Και το κυριότερο, του αφαιρέσατε το οφίκιο του πνευματικού πατρός.  

Εάν δεν αληθεύουν τα «φρέσκα» νέα, ζητώ συγχώρεση. Εάν όμως αληθεύουν 

Έχω κάποια ερωτήματα. 

Ποιος ήταν ο λόγος αυτής της δίωξης; Mήπως ήταν προς παιδαγωγία του κληρικού;  

Μήπως ο π Γαβριήλ δεν τήρησε τους Κανόνες της Εκκλησίας; Μήπως διατύπωσε αιρετικό λόγο; Μήπως απεφάνθη πως  οι αιρετικοί παπικοί και προτεστάντες έχουν μυστήρια; Μήπως συνπροσευχήθηκε με μουσουλμάνους;   Μήπως χάριν «πανδημίας»  απαγορεύει στους υπεράριθμους να εισέλθουν στον ιερό ναό; Μήπως πιστεύει στη μεταδοτικότητα του ιού , από ιερείς εικόνες , άγια λείψανα ,  από το Άγιον Ποτήριο,  προσβάλλοντας τοιουτοτρόπως τον Υιό;  Μήπως μπαινοβγαίνει στο Άγιο Βήμα φορώντας τον πολυδιαφημισμένο «φερετζέ»; Μήπως προβαίνει σε έλεγχο τέλεσης ιατρικών πράξεων, προκειμένου να επιτρέψει σε μια καταφυγούσα ψυχή την Πράξη των πράξεων;  Τη Θεία Μετάληψη;    Μήπως για όλες ή κάποιες απ’ τις παραπάνω παραβάσεις που δεν τον καθιστούν  «εις τύπον και τόπον Χριστού» ασκείτε την ευλογημένη παιδαγωγία;   

Αν ναι τότε καλά κάνετε. Αν όχι τότε διολισθαίνετε επικίνδυνα. 

Σεβασμιότατε προσέξτε . Προσέξτε γιατί ολισθαίνετε  σε παράπτωμα μείζον. 

Και προσθέτετε άλλο ένα κρίκο στην αλυσίδα της ψυχής σας. 

Σας είδαμε προ ολίγων ετών να συνπροσεύχεσθε  με ιμάμη παρουσία του οικουμενικού πατριάρχη. Με τις παλάμες στραμμένες στον ουρανό-  κατά το τυπικό της προσευχής – δώσατε μαρτυρία υποταγής στον αιρετικό προκαθήμενο. 

Επίσης,  η  οργή του λαού δεν σας προκαλεί  καμία απολύτως ταραχή ή προβληματισμό , όταν το καλοκαίρι του 2021 αντέδρασε εντόνως , κατά το μασκοεμβολιολαγνικό κήρυγμά σας στον Ιερό Ναό της Αγίας Παρασκευής Νεαπόλεως.  

Και τώρα αντικανονικά και παρανόμως διώκετε κληρικό , μόνο και μόνο επειδή δεν είχατε την κατά Θεό ανδρεία,  να υψώσετε ανάστημα απέναντι στη λέρα της πολιτικής ,   στους λυμεώνες της πίστεως και της πατρίδας. Αυτή την ανδρεία την έχει ο διωκόμενος από μέρους σας κληρικός. 

Τον παύετε από προϊστάμενο  του Ιερού Ναού. Μικρό το κακό. 

Αλλά με ποιο δικαίωμα του αφαιρείτε την πνευματική πατρότητα;  

Γιατί τόσος φθόνος; Προς τι  η εκδίκηση;  

Με ποιο δικαίωμα διασπάτε τo ποίμνιο του Χριστού ; Αυτό είναι δουλειά των λύκων, των οργάνων του αντιδίκου και όχι των επισκόπων. 

Βάζετε σε μεγάλη περιπέτεια τα πνευματικά τέκνα του πατρός Γαβριήλ , μόνο και μόνο για ένα καπρίτσιο. Το ότι δεν υπάκουσε στις ανίερες εντολές.  

Δεν γνωρίζετε ότι  o Πνευματικός που  είναι «εις τύπον και τόπον Χριστού», δεν μπορεί να αποδέχεται αιρέσεις;  

Σαφής η επισήμανση του Αποστόλου Παύλου προς τους Γαλάτας (Γαλ. 1, 8.9), και μάλιστα δύο φορές με επίταση («ως προειρήκαμεν, και άρτι πάλιν λέγω») να μη δεχθούν καμία καινοτομία του ευαγγελικού κηρύγματος, ακόμη κι αν προέρχεται από άγγελον εξ ουρανού ή από τους ιδίους τους Αποστόλους.   

Σχετικώς με ένα άλλο χωρίο, το «Πείθεσθε τοις ηγουμένοις υμών και υπείκετε· αυτοί γαρ αγυπνούσιν υπέρ των ψυχών ημών ως λόγον αποδώσοντες» (Εβρ. 13, 17) σημειώνω εδώ και το εξής αξιοπρόσεκτο· η αιτιολογία της υπακοής στους «ηγουμένους», δηλ. τους προεστώτες, είναι ότι αυτοί «αγρυπνούσιν υπέρ των ψυχών ημών» δηλαδή η υπακοή δεν είναι απροϋπόθετη.   

Αγρυπνείτε υπέρ των ψυχών του ποιμνίου σας όταν το αφήνετε ξεκρέμαστο χωρίς πνευματικό και μάλιστα αδικαιολόγητα και αντικανονικά; Αγρυπνείτε  όταν γίνεστε θιασώτης της πανθρησκείας με τη συμμετοχή σας σε συνπροσευχές;  

Όταν αντικαθιστάτε το κήρυγμα του Ευαγγελίου με αυτό των εμβολίων και της μάσκας;   

Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος συνιστά ανυπακοή  στους κακοδόξους εκκλησιαστικούς ηγέτες : «Αλλ’ ίσως θα μας ειπή κάποιος, ότι υπάρχει και τρίτο κακό [εκτός από την αναρχία και την απειθαρχία], όταν ο άρχοντας [της Εκκλησίας] είναι κακός. Το γνωρίζω και εγώ, και δεν είναι μικρό το κακό τούτο, αλλά και πολύ χειρότερο από την αναρχία: διότι είναι καλύτερο να μη καθοδηγείσαι από κανένα, παρά να καθοδηγείσαι από κάποιον κακόν. Διότι ο μεν πολλές φορές σώθηκε, και πολλές φορές εκινδύνευσε, αλλά αυτός οπωσδήποτε θα κινδυνεύσει, οδηγούμενος προς βάραθρα».  

 Κάντε ενδοσκόπηση ως επίσκοπος. Τηρείτε τις προϋποθέσεις;  

 «δεῖ οὖν τὸν ἐπίσκοπον ἀνεπίληπτον εἶναι, …   νηφάλιον, σώφρονα, κόσμιον, φιλόξενον, διδακτικόν,» 

(Α Τιμ. 3,2 Αλλ’ ας έχη υπ’ όψιν του, ότι το καλόν έργον ταιριάζει εις εκλεκτούς ανθρώπους. Πρέπει, λοιπόν, ο επίσκοπος να είναι άμεμπτος και ακατηγόρητος· …. να είναι εγκρατής και προσεκτικός, σώφρων, σεμνός, φιλόξενος, ικανός να διδάσκη τους άλλους τον λόγον του Θεού· ) 

Προλαβαίνετε να διορθώσετε το λάθος και να κατασιγάσετε την λαϊκή οργή.  

Έτσι θα προλάβετε και την οργή του ουρανού 

«Ὦ οἱ ποιμένες οἱ διασκορπίζοντες καὶ ἀπολλύοντες τὰ πρόβατα τῆς νομῆς μου. 

 διὰ τοῦτο τάδε λέγει Κύριος ἐπὶ τοὺς ποιμαίνοντας τὸν λαόν μου· ὑμεῖς διεσκορπίσατε τά πρόβατά μου καὶ ἐξώσατε αὐτὰ καὶ οὐκ ἐπεσκέψασθε αὐτά, ἰδοὺ ἐγὼ ἐκδικῶ ἐφ᾿ ὑμᾶς κατὰ τὰ πονηρὰ ἐπιτηδεύματα ὑμῶν·»  

(Ιερ. 23,1-2 – Αλλοίμονον εις σας τους ποιμένας, οι οποίοι διασκορπίζετε και καταστρέφετε τα πρόβατα της ποίμνης μου!  

Δια τούτο αυτά λέγει ο Κυριος εναντίον εις σας, που ποιμαίνετε τον λαόν μου· Σεις διεσκορπίσατε τα πρόβατά μου, τα εξεδιώξατε, δεν εφροντίσατε με στοργήν δι’ αυτά. Δια τούτο ιδού εγώ, θα αποστείλω εναντίον σας δικαίας τιμωρίας, σύμφωνα με τα πονηρά σας έργα). 

πηγή: https://www.triklopodia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου