Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022

π. Συμεών Κραγιοπούλου (†) Πνευματικὰ Μηνύματα 2022

 






Δευτέρα 17 

Ιανουαρίου 2022

Αντωνίου του Μεγάλου

Αντωνίου του εν Βεροία

Γεωργίου νεομάρτυρος του εν  Ιωαννίνοις




Για έναν μοναχό και έναν κληρικό είναι σημαντικό αυτό: Να αισθάνεται σε όλη του τη ζωή - από την ώρα δηλαδή που θα ξεκινήσει η αφιέρωση του στον Θεό, μέχρι το τέλος του- έτσι που να μπορεί να πει: "Θεέ μου, δεν υπήρχε τίποτε καλύτερο, τίποτε ανώτερο να μου δώσεις, από το ότι έγινα μοναχός, έγινα κληρικός. Τώρα που μεγάλωσα και έχω πείρα, καταλαβαίνω, νιώθω βαθιά μέσα μου οτι αυτό ακριβώς ποθούσε η ψυχή μου! Αυτό διψούσε, αυτό πεινούσε, αυτό πολύ ήθελε η ψυχή μου.

Ένας μοναχός, ένας κληρικός, που κάπως έτσι θα περάσει η ζωή του -νιώθοντας δηλαδή οτι του έκανε μεγάλη χάρη ο Θεός που τον έβαλε σ' αυτόν τον δρόμο, και ότι αυτό είναι μεγάλη δωρεά από τον Θεό- θα αισθάνεται οτι το μεγαλύτερο λαχείο του κόσμου είναι ένα τίποτε μπροστά σ' αυτή τη δωρεά. 

Χωρίς τη χάρη, χωρίς αυτή την εν Θεώ ζωή, η ζωή του ανθρώπου είναι μια ταλαιπωρία.


Ἕκδοσις Ἡσυχαστήριον

«Τὸ Γενέσιον τῆς Θεοτόκου»

Ἀναπαύσεως 18

55236 Πανόραμα Θεσσαλονίκης

Τηλ. 2310343901

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου