Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021

Παρακαταθήκη, 28ης Οκτωβρίου - Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος


 

‘’Παιδί μου.

Το χρόνο της ζωής σου άσκοπα μην τον σπαταλάς. Άνθρωποι δώσαν τη ζωή τους για να σου τον πιστώσουν.
Να θυμάσαι και να τιμάς τις ρίζες σου παιδί μου. Άνθρωπος που ξεχνά τις ρίζες του κινδυνεύει να χάσει τον Προορισμό του.
Τη λευτεριά δεν στη χαρίζουνε παιδί μου. Παλεύεις. Πολεμάς. Ματώνεις για να την κρατήσεις.
Μην σε παρασέρνει το πνεύμα της Νέας Εποχής. Μνημόνευε το Γένος σου. Φύλαγε ως κόρη οφθαλμού τα ιερά και τα όσιά μας.
Και αν όλος κόσμος γυρίσει ανάποδα. Και αν σε χλευάσουνε. Και αν σε απορρίψουνε. Και αν μείνεις μόνος, έστω ένας, τελευταίος, απέναντι σε πολλούς…
Να μην προδώσεις ποτέ, το Χριστό και τη Πατρίδα σου παιδί μου…
Καλή Λευτεριά. Καλή Ανάσταση.
Με πόνο και αγάπη,
Παραμονή της 28ης Οκτωβρίου 2021.
Ο Πατέρας σου Παιδί μου.’’

Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου