Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021

Σχετικά με την “επαναλειτουργία” του τμήματος Αγιογραφίας του ΦΣΦ Αριστοτέλης.



Ως διδάσκων του τμήματος Αγιογραφίας “Εικονίζοντες” του Φιλεκπαιδευτικού Συλλόγου Φλωρίνης “Ο Αριστοτέλης” και στην συνέχεια της ανακοίνωσης της 24ης Οκτωβρίου 2021 του Δ.Σ. με την οποία αποκλείονται από τα τμήματα όσοι δεν έχουν επιλέξει να εμβολιαστούν κατά της νόσου CoViD-19, μετά λύπης μου θεωρώ αυτονόητη την αναστολή λειτουργίας του δικού μου τμήματος.
 Μου είναι αδύνατο και αρνούμαι μετά βδελυγμίας να συναινέσω και να συμπράξω σε οποιαδήποτε τέτοια διάκριση επί συνανθρώπων μου, καθώς είναι εντελώς έξω από την λογική μου και από το αξιακό μου σύστημα. Επίσης, υπό τις παρούσες συνθήκες και νοοτροπίες, οφείλω δυστυχώς να διαχωρίσω την θέση μου και καταστήσω σαφές ότι κάθε συνεργασία με το εν λόγω σωματείο (το οποίο υπηρέτησα επί μία και πλέον δεκαετία) καθίσταται πλέον αδύνατη. Είναι θέμα αδιαπραγμάτευτης αξιοπρέπειας, θέμα αρχών και ηθικής τάξης.
 Για εμένα πολιτισμός δεν είναι μόνο να ζωγραφίζεις καλά, να τραγουδάς καλά ή να χορεύεις καλά. Πολιτισμός είναι πρωτίστως να αποστρέφεσαι την βαρβαρότητα, να τιμάς την λογική σου και τις αξίες σου χωρίς εκπτώσεις, να κοιτάς κάθε άνθρωπο στα μάτια, χωρίς διακρίσεις, με σεβασμό στην αξιοπρέπεια, στην ελευθερία του και στην ανθρώπινη ουσία του. 

Έρρωσθε εν Αληθεία,
 Γεώργιος Χ.Χατζής

1 σχόλιο: