Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021

Το γράμμα ενός φοιτητή προς Αρχιερείς και κυβέρνηση (Του φοιτητή Μηχανολογίας Μπέη Γεωργίου)

 


Άγιοι Αρχιερείς,

Την ευχή σας! Μετά από πολύ σκέψη και προσευχή πήρα το θάρρος να γράψω αυτές τις λίγες γραμμές οι οποίες αποτελούνται από κάποια εύλογα ερωτήματα -σχετικά με την Πίστη μας- που μου δημιουργήθηκαν όλη αυτήν την περίοδο του εγκλεισμού.
Ενδεχομένως να θεωρήσετε πως το κείμενό μου αποτελεί κάποιου είδους διδασκαλία ή καθοδήγηση. Όμως, Άγιοι Αρχιερείς, δεν κάνω καμία προσπάθεια για διδασκαλία, μία απάντηση ζητώ, άλλωστε πώς μπορώ εγώ, ένας φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΔΙΠΑΕ, να θεολογήσω; Δεν μου επιτρέπεται!
Άγιοι Αρχιερείς,
ευελπιστώ πως κάποιος, έστω και ένας, θα μου απαντήσει και δεν θα με «αφήσει» με αυτά τα ερωτήματα…
Την ευχή σας!

Λένε… ότι κολλάς από την Προσκύνηση των Ιερών Εικόνων, τότε γιατί θαυματουργούν; Λένε ότι κολλάς από την Προσκύνηση του Ιερού Ευαγγελίου, τότε γιατί να είναι το Ευαγγέλιο η Ζωή αφού φέρνει θάνατο; Λένε ότι κολλάς από την Προσκύνηση των χαριτοβρύτων λειψάνων των Αγίων, τότε γιατί μυροβλίζουν; Λένε ότι κολλάς από την παραμονή εντός του Ιερού Ναού, τότε γιατί τον λένε Ιερό και τον ονομάζουν Οίκο του Θεού; Λένε «φόρα μάσκα μέσα στην Εκκλησία, θα κολλήσεις», τότε γιατί μου λένε να αφήσω την ζωή μου στα Χέρια του Χριστού; Λένε «τήρησε τα μέτρα, θα μας κρίνουν οι ‘άρχοντες’», τότε ποιος ο λόγος να υπάρχουν Μάρτυρες στο Αγιολόγιο της Εκκλησίας; Λένε ότι κολλάς κατά την διάρκεια της Θείας Μετάληψης, όχι από την ίδια, δηλαδή το Πανάγιο Πνεύμα επιλέγει να ενεργεί μόνο εντός του Αγίου Ποτηρίου;
Αυτά και άλλα πολλά λένε ειδικοί και μη, μα είναι άραγε αλήθειες; δεν νομίζω…
Η αλήθεια στηρίζεται στον Χριστό: «Ἐγώ εἰμί ἡ ὁδός, ἡ αλήθεια καί ἡ ζωή»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου