Κυριακή 7 Απριλίου 2024

Μαζική επίθεση ΛΟΑΤΚΙ προπαγάνδας στα παιδικά μυαλουδάκια: To Netflix παρουσιάζει έναν «άφυλο» βίσωνα σε παιδιά προσχολικής ηλικίας!


”Μαζική επίθεση ΛΟΑΤΚΙ προπαγάνδας στα παιδικά μυαλουδάκια: To Netflix παρουσιάζει έναν «άφυλο» βίσωνα σε παιδιά προσχολικής ηλικίας!”

…Στο επίμαχο επεισόδιο (είναι το 8ο επεισόδιο της 5ης σεζόν) ακούμε τον μικρό «άφυλο» βίσωνα θηλυκού γένους να μιλάει με μια απροσδιόριστου φύλου φωνή (περισσότερο μοιάζει μάλλον με φωνή αγοριού) και να κάνει μια «γενναία» αποκάλυψη στη γιαγιά του. Διαβάστε και φρίξτε:

«Υπάρχει κάτι που πρέπει να σου πω. Δεν μπορώ να περιμένω άλλο πια. Αν είναι να οδηγήσω το κοπάδι, θα το κάνω ως ο εαυτός μου. Εξάλλου εσύ λες ότι πρέπει πάντα να ακούμε την καρδιά μας, σωστά; Η καρδιά μου, μου λέει ότι αισθάνομαι πιο πολύ ο εαυτός μου όταν με αποκαλούν Φρεντ. Και αυτό επειδή δεν είμαι δυαδικό. Και το όνομα Φρεντ είναι αυτό που μου ταιριάζει. Επίσης χρησιμοποιώ τις λέξεις ‘’αυτό’’ και ‘’το’’, γιατί το να με λένε ‘’αυτή’’ ή ‘’αυτός’’, δεν το αισθάνομαι σωστό».

Μετά από αυτό το… «coming out» του «μπερδεμένου» μικρού βίσωνα που έχει «σύγχυση φύλων», η γιαγιά – βίσωνας εκφράζει αμέσως τις απολογίες της στο «ουδέτερο»… Φρεντ και του απαντά με καμάρι:

«Συγγνώμη δεν το ήξερα. Τώρα καταλαβαίνω γιατί ζοριζόσουν. Πώς να οδηγήσεις το κοπάδι αν δεν είσαι ο εαυτός σου; Συγγνώμη που χρησιμοποιούσα λανθασμένο όνομα και αντωνυμίες. Ευχαριστώ που μου έδειξες την αλήθεια σου. Είμαι σίγουρη ότι θα γίνεις το μεγαλύτερο αστέρι στο ποδοβολητό, αγαπημένο μου δυνατό Φρεντ…».

Επαναλαμβάνω ότι αυτό το προπαγανδιστικό απόρριμμα απευθύνεται σε παιδάκια προσχολικής ηλικίας, 2-3 χρονών. Σε παιδάκια που φαντάζονται και αντιμετωπίζουν τα ζωάκια που πρωταγωνιστούν στα κινούμενα σχέδια, ως ανθρώπους, ως φίλους τους. Σε παιδάκια που βρίσκονται σε μια ηλικία μηδενικής νοητικής άμυνας, και απορροφούν σαν σφουγγάρια τα κοινωνικά πρότυπα που τους παρουσιάζονται.

Τι βλέπουν λοιπόν τα παιδιά που θα «παρκαριστούν» σε ένα τάμπλετ, θα σκρολάρουν μόνα τους τα κινούμενα σχέδια του Netflix και θα πατήσουν play στη «Ρίντλεϊ Τζόουνς»;

Βλέπουν ένα κορίτσι – βίσωνα, να έχει δυσφορία με το δυαδικό φύλο από την παιδική του ηλικία. Μαθαίνουν ότι οι λέξεις που προσδίδουν βιολογικό φύλο είναι μορφή «ψυχολογικής βίας» που πρέπει να εκλείψει. Μαθαίνουν ότι αν βρεθούν στη θέση του «αδικημένου» Φρεντ, θα πρέπει να αποκαλούνται ως ουδέτερα αντικείμενα. Μαθαίνουν ότι δεν είναι απαραίτητα αγόρια ή κορίτσια – ανάλογα με τη βιολογία τους, αλλά μπορεί να έχουν «ρευστό» φύλο και κάποιες φορές να αισθάνονται αγοράκια και άλλες κοριτσάκια.

πηγή: https://romioitispolis.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου