Ἂν τελικὰ καταφέρουμε νὰ ἀποσυρθεῖ ὁ νόμος ἢ νὰ μὴν ἐφαρμοστεῖ, λύθηκε τὸ πρόβλημα; Ὄχι. Γιατί ἡ σεξουαλικὴ ἀγωγὴ ὑπάρχει ὡς κανονικὸ σχολικὸ μάθημα στὴ δημοτικὴ καὶ μέση ἐκπαίδευση ἀπὸ τὸ 2011 καὶ εἶναι ὑποχρεωτικὴ ἡ παρακολούθησή του ἀπὸ ὅλους τούς μαθητές. Ἐμᾶς τοὺς γονεῖς, ποὺ φέρουμε τὴν κύρια εὐθύνη διαπαιδαγώγησης τῶν παιδιῶν μας, ποτὲ κανένας δὲν μᾶς ἐνημέρωσε ἐπίσημα γιὰ αὐτὰ τὰ μαθήματα οὔτε ζητήθηκε ἡ συναίνεσή μας, γιὰ νὰ συμμετέχουν τὰ παιδιά μας σὲ αὐτά.
Ἡ σεξουαλικὴ ἀγωγὴ διδάσκεται ἀπὸ ἐκπαιδευτικοὺς στὰ πλαίσια τῶν μαθημάτων Ἀγωγὴ Ὑγείας καὶ Βιολογία, ἀπὸ ἐπισκέπτριες ὑγείας καὶ ἀπὸ ἐθελοντὲς τῆς ΜΚΟ Κυπριακὸς Σύνδεσμος Οἰκογενειακοῦ Προγραμματισμοῦ. Γιὰ τὸ μάθημα αὐτὸ χρησιμοποιοῦνται ἐγχειρίδια ἐκπαιδευτικῶν καὶ μαθητῶν.
Ὅλο τὸ ὑλικό τοῦ μαθήματος εἶναι διαποτισμένο μὲ τὴν ἰδεολογία τοῦ Συνδέσμου Οἰκογενειακοῦ Προγραμματισμοῦ, ἡ ὁποία περιλαμβάνει :
– τὴν ὑποστήριξη ὅλων τῶν μορφῶν σεξουαλικοῦ προσανατολισμοῦ καὶ ὅλων τῶν μορφῶν ταυτότητας φύλου,
– τὴν ὑποστήριξη κατοχύρωσης καὶ διαφύλαξης τῶν νομικῶν καὶ κοινωνικῶν δικαιωμάτων τῶν ΛΟΑΤΚΙ.
– τὴν προώθηση τῶν ἐκτρώσεων ὡς βασικὸ δικαίωμα τῆς γυναίκας τὴν ἐπίτευξη δωρεὰν παροχῆς σύγχρονων μεθόδων ἀντισύλληψης
– τὴν ὑποστήριξη τῆς θεωρίας ὅτι ἡ σεξουαλικότητα ἀναπτύσσεται ἀπὸ τὰ πρῶτα χρόνια τῆς ζωῆς, εἶναι συνεχῶς παροῦσα σὲ ὅλη τὴν πορεία τῆς ζωῆς τοῦ ἀνθρώπου καὶ ἐκφράζεται μὲ διαφορετικοὺς τρόπους ἀνάλογα μὲ τὴν ἡλικία
Στὸ ἐκπαιδευτικὸ ὑλικὸ μεταξὺ ἄλλων
– περιλαμβάνονται ἀκατάλληλες ἕως καὶ αἰσχρὲς εἰκόνες/σκίτσα
– περιγράφεται ἡ σεξουαλικὴ πράξη μὲ λόγια καὶ σκίτσα ἀκόμα καὶ σὲ μικρὲς ἡλικίες μαθητῶν
– ἐπεξηγεῖται ἡ αὐτοϊκανοποίηση καὶ παρουσιάζεται ὡς φυσιολογικὴ πράξη
– ἀναφέρονται οἱ παρὰ φύσιν σεξουαλικὲς ἐπαφὲς
– ἡ ἀναφορὰ στὸ θέμα τοῦ γάμου καὶ τῆς ἐνηλικίωσης ὡς προϋποθέσεις ἔναρξης τῶν σεξουαλικῶν σχέσων εἶναι μηδαμινὴ ἕως καὶ ἀνύπαρκτη
– παρουσιάζονται οἱ ἀρνητικὲς ἐπιπτώσεις τῆς ἐφηβικῆς ἐγκυμοσύνης, ἀλλὰ ἀποσιωποῦνται οἱ ἐπιπτώσεις τῆς ἔκτρωσης
– συζητεῖται τὸ θέμα τῆς διεμφυλικότητας ὡς φυσιολογικῆς συμπεριφορᾶς
– παρουσιάζονται μὴ ἐπιστημονικὲς θέσεις ὡς ἀλήθειες, ὅπως γιὰ παράδειγμα ὅτι ὁ σεξουαλικὸς προσανατολισμὸς ἀποδίδεται κυρίως σὲ βιολογικοὺς παράγοντες, ὅτι ὁ ὁμοφυλοφιλικὸς σεξουαλικὸς προσανατολισμὸς δὲν μπορεῖ νὰ ἀλλάξει καὶ ὅτι ὁποιαδήποτε προσπάθεια θεραπείας του θεωρεῖται ἐπικίνδυνη
– παρουσιάζονται ἀλλοιωμένες οἱ ἔννοιες τῆς οἰκογένειας καὶ τῆς ἀποχῆς ἀπὸ τὶς σεξουαλικὲς σχέσεις
– ἀναφέρονται ὡς ἀποδεκτὲς μορφὲς οἰκογένειας αὐτὲς μὲ ὁμοφυλόφιλους γονεῖς
– ἐξηγοῦνται σὲ παιδιὰ τοῦ δημοτικοῦ κάποιες ἀντισυλληπτικὲς μέθοδοι
– ἐξηγοῦνται οἱ διάφορες μέθοδοι ἀντισύλληψης χωρὶς νὰ ἀναφέρονται οἱ κίνδυνοι ὑγείας ποὺ αὐτὲς ἐγκυμονοῦν
Ἡ σεξουαλικὴ ἀγωγὴ δὲν ἀφορᾶ οὔτε τὴν προστασία τῶν παιδιῶν ἀπὸ τὴν σεξουαλικὴ κακοποίηση, οὔτε τὴν ὁλιστικὴ διαπαιδαγώγηση τῶν παιδιῶν, ὅπως ἰσχυρίζονται οἱ ἁρμόδιοι, γιὰ τὰ ἐφαρμοζόμενα προγράμματα. Μᾶλλον αὐτὸ ποὺ πετυχαίνουν εἶναι τὴν σεξουαλικοποίηση τῶν παιδιῶν μας μὲ τὴν ἄκαιρη καὶ μὲ ἰσοπεδωτικὸ τρόπο διαφώτισή τους, ἐξάπτοντας τὴν φαντασία τους, ὥστε νὰ θέλουν νὰ δοκιμάσουν, ἀφοῦ ἡ σεξουαλικὴ πράξη εἶναι ἕνα ὄμορφο καὶ μοναδικὸ ταξίδι, ὅπως τοὺς λένε, προβάλλοντας ὡς προϋποθέσεις τὴν σωματική, συναισθηματικὴ καὶ νοητικὴ ὡριμότητα καὶ τὴ συναίνεση τῶν δύο μερῶν χωρὶς καμμιὰ ἀναφορὰ στὸν γάμο καὶ τὴν ἐνηλικίωση.
πηγή: https://aktines.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου