Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2023

Ρεσιτάλ ἐθνομηδενισμοῦ ἀπό τή Δόμνα Μιχαηλίδου σέ ἐρώτηση τοῦ Δ.Νατσιού: Ἡ ἔπαρση σημαίας καί ὁ ἐθνικός ὕμνος στά σχολεία, ἀνήκουν στό «χθές»!

Ἡ Δόμνα Μιχαηλίδου θεωρεί... ξεπερασμένη τήν ἔπαρση σημαίας στά σχολεία καί ἀντί τοῦ ἐθνικοῦ ὕμνου προτιμά τόν «ὕμνο» στή... διαφορετικότητα!

Πολύ σημαντικές εἰδήσεις καί συμπεράσματα προέκυψαν γιά τήν «ποιότητα» τῆς παιδείας πού προωθεῖ ἡ κυβέρνηση Μητσοτάκη, ἀπό τό νέο κοινοβουλευτικό τέτ ἄ τέτ τοῦ Δημήτρη Νατσιοῦ καί τῆς ὑφυπουργοῦ Παιδείας Δόμνας Μιχαηλίδου.

Ἀφοῦ στήν προηγούμενη ἐρώτηση τοῦ κ. Νατσιοῦ πού ἔγινε πρίν 2 ἑβδομάδες στή Βουλή, ὁ κόσμος ἔμαθε γιά τά αἴσχη πού προωθοῦνται στά σχολικά βιβλία Γλώσσας, στή νέα ἐπίκαιρη ἐρώτηση ὁ κόσμος ἔμαθε ὅτι γιά τή ΝΔ ἡ ἔπαρση τῆς σημαίας καί ἡ ἀπαγγελία τοῦ ἐθνικοῦ ὕμνου εἶναι ἀνεπιθύμητα... τυπικά, πού μάλιστα ἀνήκουν στό... «παρελθόν»!

Στήν ἐπίκαιρη ἐρώτηση του, ὁ Δημήτρης Νατσιός ζήτησε νά ἐπανέλθει ἡ ἔπαρση τῆς σημαίας καί ἡ ἀπαγγελία τοῦ ἐθνικοῦ ὕμνου στά δημοτικά σχολεία, γιατί ἀποτελοῦσε «ἔξοχη βιωματική διδασκαλία καί ἐμπειρία γιά τούς μικρούς μαθητές», ἐνῶ ὑπογράμμισε τά ὑψηλά νοήματα πού ἐντυπώνονταν στά παιδιά ἀπό τούς συμβολισμούς πού φέρει ἡ ἑλληνική σημαία καί ὁ ἐθνικός μας ὕμνος. «Αὐτό τό βιωματικό μάθημα καταγραφόταν ἀνεξίτηλα στό νού των μικρών παιδιών», εἶπε ὁ κ. Νατσιός.

Μετά τήν ἄθλια συμπεριφορά πού εἶχε ἐπιδείξει ἡ Δόμνα Μιχαηλίδου πρός τόν κ. Νατσιό στήν προηγούμενη ἐπίκαιρη ἐρώτηση καί τήν κατακραυγή πού δέχθηκε στά social media, ἡ ὑφυπουργός Παιδείας «μαζεύτηκε», ἀφοῦ ὅπως φαίνεται τά «ἄκουσε» καί ἀπό τό Μαξίμου. Ἡ ἀνηφορική κλίση τῆς «μύτης» κατά... 41%, κατηφόρισε κάμποσο. Κατάλαβε προφανῶς ὅτι ὁ πρόεδρος τῆς ΝΙΚΗΣ τήν ἐξέθεσε στά μάτια τοῦ κόσμου ἁπλά καί μόνο μέ τό πολιτισμένο καί εὐγενές παράδειγμά του, πού ἔκανε τό ἀπολίτιστο φέρσιμο τῆς Δόμνας νά φανεί ἀκόμα πιό πολύ, μέσα ἀπό τήν ἀντίθεση τῶν δύο χαρακτήρων.

Αὐτή τή φορά ἡ συμπεριφορά τῆς Δόμνας Μιχαηλίδου ἦταν βελτιωμένη καί πιό προσεκτική, καί μποροῦμε νά ποῦμε ὅτι ἔκανε μερικά βήματα ὥστε νά θυμίζει πολιτισμένο πολιτικό καί πολιτισμένο ἄνθρωπο. Ἀντί νά ἀποκαλεί ὑποτιμητικά τόν Δημήτρη Νατσιό ὡς «κύριο βουλευτή», αὐτή τή φορά τόν ἀποκαλοῦσε «κύριο Πρόεδρο», ὅπως εἴθισται. Ἀντί νά ἔχει εἰρωνικό ὑφάκι καί νά χαμογελά σάν σχολιαρόπαιδο πού ἀκούει ἀνέκδοτα τή στιγμή πού ἐκφωνεῖται ἡ ἐρώτηση, αὐτή τή φορά ἦταν κάπως πιό σοβαρή. Καί ἀντί νά πετάει προσβολές ἐπί προσωπικοῦ στόν κ. Νατσιό, γενίκευσε τίς ἐπιθέσεις της σέ ἐπίπεδο κόμματος, δηλαδή στή ΝΙΚΗ συνολικά.

Ἐπίσης αὐτή τή φορά ἡ Δόμνα Μιχαηλίδου δέν ἀκουγόταν ἐντελῶς σάν χαλασμένο πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης, ὅπως ἀκουγόταν στήν προηγούμενη ἐπίκαιρη ἐρώτηση πού ἀπαντοῦσε ἄλλα ἀντ' ἄλλων ἀπό ἕνα «κονσερβαρισμένο» κείμενο, ἄλλα προσπάθησε νά ἐναρμονιστεί λίγο περισσότερο στό πνεύμα τῆς συζήτησης, ἄν καί δέν ἀπέφυγε τίς ἀερολογίες καί πάλι.

Καί φεύγοντας ἀπό τή συμπεριφορά τῆς ὑφυπουργοῦ, πάμε στήν οὐσία τοῦ πράγματος ὅπου δυστυχῶς γιά ἄλλη μιά φορά ἡ κ. Μιχαηλίδου ἔκανε μιά «ξερή» παράθεση τῆς ἐθνομηδενιστικής κυβερνητικής ἀτζέντας γιά τήν Παιδεία καί δέν ἀπάντησε ἐπί τῆς οὐσίας στά ἐρωτήματα πού τῆς τέθηκαν.

«Πατριωτισμό» μέ... ζωγραφιστές σημαῖες καί ὕμνους στή «διαφορετικότητα» θέλει ἡ κ. Μιχαηλίδου

Ἡ ὑφυπουργός παιδείας ἀρνήθηκε κάθε συζήτηση γιά ἀναθεώρηση τῆς ρύθμισης τοῦ Κώστα Γαβρόγλου πού ἔγινε ἐπί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ τό 2017, ὅταν καί καταργήθηκε ἡ ἔπαρση τῆς ἑλληνικῆς σημαίας καί ἡ ἀνάκρουση τοῦ ἐθνικοῦ ὕμνου πού γινόταν μιά φορά τό μήνα στά προαύλια τῶν δημοτικῶν σχολείων.

Ἡ Νέα Δημοκρατία τότε, εἶχε ἀσκήσει ἔντονη κριτική στόν ΣΥΡΙΖΑ γι' αὐτήν τήν ἀπόφαση καί σήμερα, 6 χρόνια μετά, ἡ Δόμνα ἀπάντησε στόν κ. Νατσιό ὅτι εἶναι ἀρκετό πού... ὑπάρχει ἡ ἑλληνική σημαία στά προαύλια τῶν σχολείων καί πού τήν ζωγραφίζουν τά παιδιά στό... νηπιαγωγεῖο! Ἐπί τῆς οὐσίας δέν ἀπάντησε τίποτα γιά τήν τεράστια «κωλοτούμπα» τῆς ΝΔ, δείχνοντας ἔτσι ὅτι οἱ φαινομενικές διαφορές μέ τόν ΣΥΡΙΖΑ λησμονήθηκαν καί ἐπῆλθε πλήρης ταύτιση ἀπόψεων στόν ἀποελληνισμό τῶν σχολείων.

Ὁ Δημήτρης Νατσιός ρωτοῦσε τήν κα Μιχαηλίδου γιά τά πολύ συγκεκριμένα θέματα τῆς ἔπαρσης τῆς σημαίας καί τῆς ἀνάκρουσης τοῦ ἐθνικοῦ ὕμνου στά δημοτικά σχολεία, καί ἡ ὑφυπουργός ἔκανε λόγο γιά «ἐξωραϊσμούς καί ἐθνικιστικές ἐξάρσεις»!

Ἡ ὑφυπουργός εἶπε ἀκόμα ὅτι ἡ ἐθνική καί ἡ θρησκευτική συνείδηση καλλιεργεῖται «μέ τήν ἑδραίωση τῆς πίστης μας στή δημοκρατία καί τούς θεσμούς της, τόν σεβασμό στά ἀνθρώπινα δικαιώματα, τήν καταπολέμηση διακρίσεων καί κοινωνικῶν ἀνισοτήτων, τήν ἀποδοχή τῆς διαφορετικότητας καί τόν σεβασμό πρός τόν ἄλλον».


Δηλαδή γιά νά ἐξασφαλίσουμε ὅτι θά καλλιεργηθοῦν ὅλα αὐτά τά στοιχεία στά παιδιά, δέν πρέπει νά ἔχουμε ἔπαρση σημαίας καί ἐθνικό ὕμνο στά σχολεία; Μήπως ἡ σημαία καί ὁ ἐθνικός ὕμνος «ἐνοχλούν» τό κλίμα «ἀποδοχής τῆς διαφορετικότητας»; Δέν μᾶς ἐξήγησε ἡ ὑφυπουργός τί θέλει νά πεί ἀκριβῶς, ἄν καί μπορεῖ νά καταλάβει ὁ καθένας ποιές εἶναι οἱ προτεραιότητες τῆς κυβέρνησης.

Ὅπως τόνισε ἡ κ. Μιχαηλίδου, «ἡ ἀνάπτυξη τῆς ἐθνικῆς καί θρησκευτικής συνείδησης εἶναι μία διαρκής διαδικασία πού καλλιεργεῖται μέσα στήν τάξη καί ὄχι στήν αὐλή καί, οἱ μαθητές τιμούν τήν σημαία πού εἶναι σύμβολο τῆς ἑνότητας τοῦ λαοῦ μας, σέ ὅλες τίς ἐθνικές ἐπετείους». Ἐγκάλεσε δέ, τόν πρόεδρο τῆς Νίκης «γιά πλειστηριασμό πατριωτισμοῦ μέ σκοπό τή δημιουργία ἐντυπώσεων», λέγοντάς του ὅτι «δέν ξέρω ἄν θέλετε νά γυρίσετε τή χώρα στό χθές, ἐμείς θέλουμε τήν Ἑλλάδα νά πηγαίνει μπροστά».

Ἀλήθεια κ. Μιχαηλίδου, ἡ πατριωτική συνείδηση γιατί καλλιεργεῖται μόνο μέσα στήν τάξη; Τί εἶναι; Προϊόν ἐσωτερικοῦ χώρου; Θέλετε νά τήν «στριμώξετε» μόνο ἐντός τῶν τεσσάρων τοίχων τῆς σχολικῆς αἴθουσας, γιά νά ἐξαρτάται μόνο ἀπό τήν ἄθλια διδακτική ὕλη πού προσφέρετε στά παιδιά;

Ἡ ἔπαρση τῆς σημαίας καί ὁ ἐθνικός ὕμνος εἶναι συνήθειες τοῦ «χθές»; Εἶναι... ξεπερασμένες ἰδέες; Καί ἔχει τό θράσος ἡ ὑφυπουργός νά λέει ὅτι ἀνήκει σέ... συντηρητικό κόμμα, μέ τέτοιες ἀκραία ἐθνομηδενιστικές ἀντιλήψεις πού ἰσοπεδώνουν κάθε ἱερό καί ὅσιο;

Τό καλύτερο «ἀνέκδοτο» τό ἄφησε γιά τό τέλος ἡ κ. Μιχαηλίδου λέγοντας ὅτι τό κόμμα της πρεσβεύει ἕναν... «σύγχρονο πατριωτισμό». Μάθαμε δηλαδή ὅτι ὁ πατριωτισμός δέν εἶναι μιά ἑνιαία καί διαχρονική ἀξία, ἄλλα διαχωρίζεται σέ σύγχρονο καί... μπαγιάτικο. Τόσο... σύγχρονος εἶναι ὁ «πατριωτισμός» τῆς κ. Μιχαηλίδου πού διδάσκει μιά κενή καί ἄχρωμη πατρίδα, χωρίς τά κυριότερα ταυτοτικά χαρακτηριστικά της, πού εἶναι ἡ σημαία καί ὁ ἐθνικός ὕμνος...

πηγή: http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου