Δευτέρα 1 Ιουλίου 2024

Άρης Σερβετάλης: «Ο άνθρωπος είναι κατασκευασμένος να πιστεύει στο Θεό»


Υπογράμμισε συγκεκριμένα ο γνωστός ηθοποιός (που αντιστάθηκε και στον υποχρεωτικό εμβολιασμό, ενώ διέπρεψε εμφατικά στην ερμηνεία τού Αγίου Νεκταρίου):
«Η Ορθοδοξία μού έδωσε απαντήσεις.

Ο άνθρωπος είναι κατασκευασμένος να πιστεύει.

Γνωρίζοντας την Ορθοδοξία άλλαξα ως άνθρωπος, βλέπω τη ζωή με έναν τελείως διαφορετικό τρόπο.
Η Ορθοδοξία δεν είναι θρησκεία, είναι αποκάλυψη.
Όταν κάποιος φτάνει σε σημείο που δεν έχει να πιαστεί από κάπου, έρχεται η πρώτη γνωριμία με την θρησκεία.
Ήμουν σε τέλμα λόγω καταστάσεων, και σε τέτοια δύσκολη περίοδο ψάχνεις να βρεις τι είναι αυτό που θα δώσει νόημα στη ζωή σου.

Η Ορθοδοξία μού έδωσε απαντήσεις για το νόημα τής ζωής, μού απαντήθηκαν πράγματα πολύ βασικά για την ψυχοσύνθεσή μου.
Ανακάλυψα την θρησκεία μέσω ενός ιερομόναχου.
Αν και στις μέρες μας υπάρχει ο προσωπικός ψυχολόγος, εμένα ψυχαναλυτής μου είναι ο πνευματικός μου»..

πηγή: https://koukfamily.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου