“πήραμε την ζωή μας λάθος…” (Γ.Σεφέρης)
Με πολλή λύπη πληροφορηθήκαμε από τα ΜΜΕ της περιοχής μας την απόφαση για κατάργηση, συγχώνευση και υποβίβαση δεκάδων σχολικών μονάδων, Νηπιαγωγείων και Δημοτικών στην ΠΕ Φλώρινας. Με λύπη, όχι όμως και με έκπληξη.
Δυστυχώς είναι από τις περιπτώσεις που το κλείσιμο σχολείων οφείλεται λιγότερο στον κυβερνητικό ντεμέκ “εξορθολογισμό” των δαπανών, και πολύ περισσότερο σε αυτή καθεαυτή την έλλειψη μαθητών. Είναι ένα φαινόμενο που με μαθηματική ακρίβεια σε λίγα χρόνια θα το δούμε και στα Γυμνάσια και τα Λύκεια.
Αυτό φέρνει στο προσκήνιο για ακόμα μια φορά το μείζον πρόβλημα της πατρίδας μας, το Δημογραφικό. Ένα πρόβλημα που πλήττει ειδικά την Δυτική Μακεδονία και την Φλώρινα, με ερήμωση πρώτα των χωριών, αλλά ακολούθως και των πόλεων, με την βίαιη και άδικη αποβιομηχάνιση της περιοχής να δίνει το τελικό χτύπημα στην δημογραφική μας κατρακύλα.






