Την περασμένη Κυριακή ακούσαμε το ευαγγέλιο που αναφέρεται στη θαυμαστή ισχύ που έχει η μεγάλη και δυναμική παρουσία του Χριστού. Ο Ναθαναήλ αμφισβητούσε τα λόγια του αποστόλου Φιλίππου πως είχε εμφανιστεί στον κόσμο ο από πολλού αναμενόμενος Μεσσίας, στο πρόσωπο του Ιησού του από Ναζαρέτ.
Ο Ναθαναήλ όμως, με το που βρέθηκε κατά πρόσωπο με τον ίδιο τον Κύριο, αμέσως τον αναγνώρισε και τον ομολόγησε ως Υιό του Θεού και ως Βασιλιά του Ισραήλ. Το σημερινό ευαγγέλιο μας μιλάει για τις μεγάλες προσπάθειες και τον αγώνα που κατέβαλαν άνθρωποι με πραγματική πίστη για να παρουσιαστούν μπροστά στον Κύριο.
«Ὃταν δὲ πάλιν εἰσαγάγῃ τὸν πρωτότοκον εἰς τὴν οἰκουμένην, λέγει· καὶ προσκυνησάτωσαν αὐτῷ πάντες ἄγγελοι Θεοῦ. καὶ πρὸς μὲν τοὺς ἀγγέλους λέγει· ὁ ποιῶν τοὺς ἀγγέλους αὐτοῦ πνεύματα, καὶ τοὺς λειτουργοὺς αὐτοῦ πυρὸς φλόγα· πρὸς δὲ τὸν υἱόν· ὁ θρόνος σου, ὁ Θεός, εἰς τὸν αἰῶνα τοῦ αἰῶνος· ῥάβδος εὐθύτητος ἡ ῥάβδος τῆς βασιλείας σου (:και όταν θα εισαγάγει ο Πατήρ με δόξα και δύναμη τον Υιό που γεννήθηκε από Αυτόν πριν δημιουργηθεί όλη η κτίση, για να κρίνει την οικουμένη, λέει: “Να Τον προσκυνήσουν όλοι οι άγγελοι του Θεού”. Ο Υιός λοιπόν που έγινε άνθρωπος είναι Κύριος και των αγγέλων· και για τους αγγέλους λέει: “Ο Θεός κάνει τους αγγέλους Του ταχυκίνητους και αιθέριους σαν τους ανέμους, και τους λειτουργούς που Τον υπηρετούν λαμπρούς και δραστικούς σαν την πύρινη φλόγα”.Για τον Υιό όμως λέει: “Ο βασιλικός Σου θρόνος, Θεέ, μένει στερεός και ασάλευτος στους ατέλειωτους αιώνες. Η βασιλική Σου ράβδος είναι ράβδος και εξουσία ευθύτητας και δικαιοσύνης”)»[Eβρ.1,6-8].
«Πιστεύουμε ακόμα στα θαύματα, η Νίκη πιστεύει στο θαύμα της νίκης του ελληνικού λαού», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Νίκης.
Πρώτη δημοσιογραφική παρουσίαση για το κόμμα Νίκη όπου μίλησε μεταξύ άλλων και ο δάσκαλος – θεολόγος και συγγραφέας πρόεδρος του κόμματος, Δημήτριος Νατσιός.
«Στόχος της Νίκης είναι να πηγαίνουμε στις κάλπες, να ψηφίζουμε και να φεύγουμε χωρίς να έχουμε το πικρό συναίσθημα ότι περίπου γινόμαστε συννένοχοι στην καταστροφή της πατρίδας», σημείωσε μεταξύ άλλων στην τοποθέτησή του ο κ. Νατσιός.
«Να ξετρυπώσουμε την υγεία που υπάρχει στον λαό μας. Το 50% του λαού δεν πηγαίνει να ψηφίσει», τόνισε ο Δημήτριος Νατσιός.
«Πιστεύουμε ακόμα στα θαύματα, η Νίκη πιστεύει στο θαύμα της νίκης του ελληνικού λαού», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Την δημοσιογραφική παρουσίαση συντόνισε η δημοσιογράφος Μαρία Ακριβού ενώ υπήρχε αντίστοιχο βίντεο για τον κάθε κλάδο δραστηριοποίησης του κόμματος, όπως υγεία, άμυνα κ.ο.κ..
«Βρισκόμαστε σήμερα εδώ για να σας παρουσιάσουμε μία νέα πολιτική πρόταση που φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στο πολιτικό σκηνικό της Ελλάδας, προσεγγίζοντας τα πράγματα από μία διαφορετική οπτική», σημείωσε η Μαρία Ακριβού.
«Ούτε αριστερά, ούτε δεξία αλλά μπροστά», υπογράμμισε.
Με σκοπό τη ΝΙΚΗ
«Να νοσταλγείς τον τόπο σου, ζώντας στον τόπο σου, τίποτε δεν είναι πιο πικρό», με αυτό τον στίχο του Γ. Σεφέρη ξεκινά η πολιτική διακήρυξη του κόμματος της Νίκης.
«Το κακό θα θριαμβεύει μόνον όσο το καλό μένει άπραγο. Δεν έχουμε δικαίωμα να αποτύχουμε. Καλούμε κάθε συμπολίτη μας που συμμερίζεται την αγωνία αλλά και το όραμά μας, να υποστηρίξει την υγιέστερη προσπάθεια να χτίσουμε μία Ελλάδα που θα αξίζει για τα παιδιά μας. Η ΝΙΚΗ του Ελληνισμού και της Ανθρώπινης Αξιοπρέπειας, δεν μπορεί παρά να είναι “απ’ τα κόκκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά” και με την ευχή της Υπερμάχου Στρατηγού του Γένους», καταλήγει η πολιτική διακήρυξη.
Η πρώτη Πανελλήνια Σύναξη των Μελών της Νίκης πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 22 και την Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022 ενώ επόμενη Πανελλήνια Σύναξη προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί εντός της Άνοιξης.
Πρώτη δημοσιογραφική παρουσίαση για το κόμμα Νίκη: «Πιστεύουμε ακόμα στα θαύματα»
«Τώρα πού μπήκαμε στην περίοδο της νηστείας έχω, μαζί με άλλους, δύο απορίες. Η πρώτη έχει σχέση με την εβδομάδα της Τυροφάγου: Γιατί επιτρέπεται το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα και δεν επιτρέπεται το κρέας;
Απαγορεύονται τα κοτόπουλα καί επιτρέπονται τά αυγά. Η δεύτερη. Γιατί στόν καιρό τής Μ. Τεσσαρακοστής δεν τρώμε ψάρια καί τρώμε τα «θαλασσινά» καί τό χαβιάρι ή μερικές φορές τρώμε ελιές καί όχι λάδι;»
Εύστοχη απάντηση καί στά δύο ερωτήματα έχει δώσει ο άγιος Αθανάσιος ο Πάριος, μεγάλος διδάσκαλος της Εκκλησίας. Γράφει σ’ ένα γιατρό:
Όπου είναι η δύναμη, εκεί να τρέχετε!«Κύριε των δυνάμεων μεθ’ ημών γενού…».
Άραγε τί θέλουν να πουν αυτά τα λόγια; Κάτι καλό όμως θα είναι και ευχάριστο, για να το παρουσιάσουν οι άγιοι Πατέρες να λέγεται τώρα, αυτές τις ημέρες της αγίας Τεσσαρακοστής. Ποιός βασιλιάς, ποιός εξουσιαστής, ποιός άρχοντας, ποιός ηγεμόνας είναι σε αυτόν τον κόσμο, που δεν έχει εξουσία; Τόση δύναμη έχει ο λόγος του, ώστε εκείνο που θα προστάξει να γίνει αμέσως. Όμως δύναμη πνευματική δεν μπορεί να τους δώσει.
Ο Όσιος Αλέξιος γεννήθηκε στη Ρώμη κατά τους χρόνους των αυτοκρατόρων Αρκαδίου (395 - 408 μ.Χ.) και Ονωρίου (395 - 423 μ.Χ.) από ευσεβείς και εύπορους γονείς. Ο πατέρας του Ευφημιανός ήταν συγκλητικός, φιλόπτωχος και συμπαθής, ώστε καθημερινά παρέθετε τρεις τράπεζες στο σπίτι του για τα ορφανά, τις χήρες και τους ξένους που ήταν πτωχοί. Η γυναίκα του ονομαζόταν Αγλαΐς και ήταν άτεκνη. Στη δέησή της να αποκτήσει παιδί, ο Θεός την εισάκουσε. Και τους χάρισε υιό. Αφού το παιδί μεγάλωσε κι έλαβε την κατάλληλη παιδεία, έγινε σοφότατος και θεοδίδακτος. Όταν έφθασε στη νόμιμη ηλικία, τον στεφάνωσαν με θυγατέρα από βασιλική και ευγενική γενιά. Το βράδυ όμως στο συζυγικό δωμάτιο ο Όσιος, αφού πήρε το χρυσό δακτυλίδι και τη ζώνη, τα επέστρεψε στην σύζυγό του και εγκατέλειψε τον κοιτώνα. Παίρνοντας αρκετά χρήματα από τα πλούτη του έφυγε με πλοίο περιφρονώντας την ματαιότητα της επίγειας δόξας. Καταφθάνει στην Λαοδικεία της Συρίας και από εκεί στην Έδεσσα της Μεσοποταμίας. Εκεί ο Όσιος Αλέξειος μοίρασε τα χρήματα στους πτωχούς, ακόμη και τα ιμάτιά του, και, αφού ενδύθηκε με κουρελιασμένα και χιλιομπαλωμένα ρούχα, κάθισε στο νάρθηκα του ναού της Υπεραγίας Θεοτόκου, ως ένας από τους πτωχούς. Προτίμησε έτσι να ζει με νηστεία όλη την εβδομάδα και να μεταλαμβάνει των Αχράντων Μυστηρίων κάθε Κυριακή, ενώ μόνο τότε έτρωγε λίγο άρτο και έπινε λίγο νερό.
Το άγαλμα του Θουκυδίδη στην Βιέννη μπροστά από το εθνικό κοινοβούλιο της Αυστρίας!
ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ
Ἱστορίαι (3.82.1-3.82.7)
Άγγ. Βλάχος (απόδοση στα Νεοελληνικά)
[3.82.1] Σ᾽ αυτές τις ακρότητες έφτασε ο εμφύλιος πόλεμος και προκάλεσε μεγάλη εντύπωση, γιατί ήταν ο πρώτος που έγινε. Αργότερα μπορεί κανείς να πει ότι ολόκληρος ο ελληνισμός συνταράχτηκε, γιατί παντού σημειώθηκαν εμφύλιοι σπαραγμοί. Οι δημοκρατικοί καλούσαν τους Αθηναίους να τους βοηθήσουν και οι ολιγαρχικοί τους Λακεδαιμονίους. Όσο διαρκούσε η ειρήνη δεν είχαν ούτε πρόφαση, αλλά ούτε την διάθεση να τους καλέσουν για βοήθεια. Με τον πόλεμο, όμως, καθεμιά από τις αντίπαλες πολιτικές παρατάξεις μπορούσε εύκολα να βρει ευκαιρία να προκαλέσει εξωτερική επέμβαση για να καταστρέψει τους αντιπάλους της και να ενισχυθεί η ίδια για ν᾽ ανατρέψει το πολίτευμα.