Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΓΑΔΑΡΗΝΩΝ (σύνδεσμος)
Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024
Κυριακή ΣΤ΄Λουκά – Ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς για τη θεραπεία του δαιμονιζομένου των Γαδαρηνών
Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΓΑΔΑΡΗΝΩΝ (σύνδεσμος)
Μνήμη του Οσίου και θεοφόρου Πατρός ημών Γερασίμου του νέου του εν Κεφαλληνία (20 Οκτωβρίου)
εκ της άνωθεν δεξιάς του Kυρίου.
Η περιβόητη «ΑΤΖΕΝΤΑ 2030», τώρα "μιλάει" Ελληνικά!
Λίγα λόγια για αυτό το κατά τα άλλα "μεγαλόπνοο" και "εν εξελίξει αριστούργημα"–ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ Σχέδιο Δράσης - Πρόγραμμα - Ατζέντα:
Τί υποτίθεται ότι πρεσβεύει η Ατζέντα 2030:
Η Ατζέντα 2030 για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη των Ηνωμένων Εθνών αποτελεί ένα παγκόσμιο σχέδιο δράσης, που υιοθετήθηκε το 2015 από 193 Κράτη Μέλη του ΟΗΕ. Βασικός της στόχος είναι η εξάλειψη της φτώχειας, η προστασία του πλανήτη και η διασφάλιση ευημερίας για όλους έως το 2030, χωρίς να μένει κανείς πίσω. Η Ατζέντα περιλαμβάνει 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) που καλύπτουν κρίσιμους τομείς, όπως η κλιματική αλλαγή, η οικονομική ανισότητα, η καινοτομία, η βιώσιμη κατανάλωση, η εκπαίδευση, και η υγεία, προωθώντας έναν ισορροπημένο συνδυασμό οικονομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής ανάπτυξης.
Τι -ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ- πρεσβεύει η Ατζέντα 2030:
Στην ουσία της, στην καρδιά του Προγράμματος αυτού υπάρχει κρυφή ατζέντα πίσω από τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης: Η «Ατζέντα 2030» επιδιώκει να επιβάλει παγκόσμια τον πλήρη και απόλυτο έλεγχο περιορίζοντας στο έπακρο τις ελευθερίες των πολιτών για την τελική φάση του Σχεδίου του εν εξελίξει τερατουργήματος, που δεν είναι άλλη, από την επίσημη εμφάνιση του Αντιχρίστου (του ενός και μόνου με το άλφα κεφάλαιο!) από το παρασκήνιο στο προσκήνιο των Παγκοσμίων Γεγονότων για την ανάληψη της Παγκόσμιας εξουσίας, ως ο απόλυτος Βασιλιάς-Μονάρχης και, κατά κυριολεξία: Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ -και μοναδικός στο είδος του- ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑΣ...
π. Νικόλαος Λουδοβίκος για την "μεταπατερική θεολογία" αυτών που πάνε να νοθεύσουν την Ορθοδοξία
Αρκετοί σύγχρονοι θεολόγοι διδάσκουν μία θεολογία χειραφέτησης από το παρελθόν, μία θεωρία μεταπατερικής/αντιπατερικής ερμηνείας των νόμων/εντολών του Θεού. Αυτό όμως που, τουλάχιστον προσωπικά, με τρομάζει είναι η «θεολογία της ελευθερίας». Εκπαιδεύονται οι σύγχρονοι χριστιανοί να έχουν μία αυτόματη αλλεργική αντίδραση σε έννοιες όπως «εντολή Θεού», «δικαιώματα του Θεού», «δικαιώματα του διαβόλου», «αμαρτία, πόνος, θάνατος, κρίση Θεού… » και άλλα πολλά παρόμοια.
Οι χριστιανοί προτρέπονται να έχουν «δικιά τους άποψη» περί πίστεως και ζωής, να αμφιβάλλουν για την ορθότητα της διδασκαλίας των Πατέρων μας, να ζητούν λογικά και ορθολογιστικά επιχειρήματα για τα πάντα, να δοκιμάζουν και να ζουν μέσα στην αμαρτία αρκεί να το κάνουν «με αλήθεια και αγάπη» (!!!), να σχετικοποιούν (και εν τέλει να αρνούνται) εύκολα και επιπόλαια ο,τιδήποτε τους δημιουργεί βάρος.
Φιμώνεται έτσι η εσωτερική φωνή της συνειδήσεως, αλλοιώνεται η διδασκαλία του Ευαγγελίου και επιπλέον υπάρχουν οι πρόθυμοι ιερείς, που με χαμόγελο και «ψαγμένο» στυλ, υποστηρίζουν θερμά όλα τα παραπάνω!
Ερμηνευτικό σχόλιο στο αποστολικό ανάγνωσμα, γιὰ τὴν Κυριακὴ 20 Ὀκτωβρίου
Από τον κ. Ρίζο Δημήτριο
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΖ΄, (Γαλ 5,22-6,2)
«Οἱ δὲ τοῦ Χριστοῦ τὴν σάρκα ἐσταύρωσαν
σὺν τοῖς παθήμασι καὶ ταῖς ἐπιθυμίαις».
Καὶ σήμερα τὸ ἀποστολικὸ ἀνάγνωσμα εἶναι ἐπιλεγμένο γιὰ τὴν μνήμη τοῦ ὁσίου τῆς ἡμέρας, τοῦ ὁσίου Γερασίμου τοῦ ἐν Κεφαλληνίᾳ, καὶ ὄχι ἀπὸ τὴν σειρὰ τοῦ Κυριακοδρομίου. Ἐπιλέγομε ἕνα ρητὸ ἀπὸ τὸ κείμενο, ποὺ εἶναι μέρος ἀπὸ τὴν πρὸς Γαλάτας ἐπιστολὴ τοῦ ἀποστόλου Παύλου, γιὰ νὰ τὸ παρουσιάσωμε ἁπλοϊκά.
Τὸ ἐπιλεγμένο γιὰ ἀνάπτυξι χωρίο εἶναι· «Οἱ δὲ τοῦ Χριστοῦ τὴν σάρκα ἐσταύρωσαν σὺν τοῖς παθήμασι καὶ ταῖς ἐπιθυμίες». Δηλαδὴ οἱ ἄνθρωποι τοῦ Χριστοῦ σταύρωσαν τὴν σάρκα τους μαζὶ μὲ τὰ πάθη καὶ τὶς ἁμαρτωλὲς ἐπιθυμίες. Ἀπὸ τὸ χωρίο φαίνεται ὅτι ὑπάρχουν πλέον οἱ ἄνθρωποι τοῦ Χριστοῦ, οἱ ἄνθρωποι τοῦ Θεοῦ, ὑπάρχουν ὅμως καὶ οἱ ἄνθρωποι ποὺ εἶναι μακρυὰ ἀπὸ τὸν Θεό, ἢ οἱ ἄνθρωποι τοῦ κόσμου. Μὲ τὴν λέξι κόσμος δηλώνεται τὸ κάθε τι ποὺ ἐναντιώνεται τὴν Ἐκκλησία, ἢ ποὺ εἶναι ἔξω καὶ μακρυὰ ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία. Τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ τὴν ἀπαρτίζουν ἄνθρωποι ποὺ προέρχονται ἀπὸ τὸν κόσμο αὐτόν, μέσα στὸν ὁποῖο ζοῦμε. Ὅσοι ἀπαρνοῦνται τὸν κόσμο καὶ πιστεύουν, μὲ τὴν βάπτισί τους γίνονται μέλη τῆς Ἐκκλησίας. Καὶ ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι ἔξω ἀπὸ τὸν κόσμο. Μόνον οἱ μοναχοὶ εἶναι αὐτοὶ ποὺ ἀπὸ τὴν ὥρα τῆς ἀφιερώσεως ἀπομακρύνονται ἀπὸ τὸν κόσμο καὶ δημιουργοῦν τὶς μοναστικὲς κοινότητες. Οἱ λοιποὶ πιστοὶ μένουν μέσα στὸν κόσμο. Ἀνέκαθεν ζοῦσαν κανονικὰ μαζὶ μὲ τοὺς ἄλλους ἀνθρώπους στὴν ἴδια κοινωνία, μὲ τὶς ἴδιες συνήθειες, καὶ δὲν εἶχαν ἐξωτερικὰ χαρακτηριστικὰ γιὰ νὰ ξεχωρίζουν. Αὐτὸ ποὺ τοὺς διαφοροποιεῖ εἶναι ἡ πίστις. Ἡ πίστις ὅμως καὶ ἡ ὅλη πνευματικὴ διαγωγὴ τῶν πιστῶν εἶναι ἐσωτερικὰ καὶ ἀφανῆ γνωρίσματα. Τὸ βάθος τῆς πνευματικότητος τῶν πιστῶν δὲν φαίνεται ἐξωτερικά. Ἂν συναντήσουμε δύο ἀνθρώπους μπροστά μας, δὲν μποροῦμε ἀπὸ τὴν ἐξωτερικὴ ἐμφάνισι νὰ διακρίνωμε τὸν πιστὸ ἢ τὸν ἄπιστο. Γιὰ τὸ ἐσωτερικὸ γνώρισμα τοῦ πιστοῦ μᾶς πληροφορεῖ ὁ ἀπόστολος Παῦλος μὲ τὴν προκείμενη φρᾶσι· «Οἱ δὲ τοῦ Χριστοῦ τὴν σάρκα ἐσταύρωσαν σὺν τοῖς παθήμασι καὶ ταῖς ἐπιθυμίες». Καὶ αὐτὸ μόνον τοὺς διαφοροποιεῖ ἀπὸ τὸν ὑπόλοιπο κόσμο.
Αγρυπνία και μνημόσυνο για τον Παύλο Μελά στο Πισοδέρι
Εις μνήμην του μακεδονομάχου Παύλου Μελά και της ένδοξης θυσίας του, τελέστηκε την Παρασκευή 18/10 το βράδυ αγρυπνία και μνημόσυνο στον Ι.Ν. Αγίας Παρασκευής Πισοδερίου, όπως είχε προαναγγελθεί (https://perivleptosfl.blogspot.com/2024/10/blog-post_87.html)
Προηγήθηκε πορεία από την Ι.Μ. Αγίας Τριάδας μέχρι το Πισοδέρι, μέσω δασικού δρόμου, σε ανάμνηση της μεταφοράς και της ταφής της κεφαλής του εθνικού ήρωα.
Συγκινητική λεπτομέρεια, η μικρή ανθοδέσμη που άφησε στον τόπο ταφής της κεφαλής του παππού της η εγγονή του Παύλου Μελά, Ναταλία, που αν και υπέργηρη, βρήκε την δύναμη και επισκέφτηκε φέτος την ακριτική περιοχή μας.
Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024
ΑΣΚΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Α’ – ιθ΄. Λαμπρινή Βέτσιου
Ημερίδα υποβοηθούμενης δολοφονίας (ευθανασίας) από την Ένωση Αθέων! – Αυτοί που θέλουν να «σκοτώσουν» τον Θεό, σκοτώνουν και τον άνθρωπο
Η Ένωση Αθέων προμοτάρει τα σύγχρονα «Άουσβιτς» της ιατρικής με νομιμοποιημένες ευθανασίες - Ποιοι είναι οι «εκλεκτοί» καλεσμένοι
Από που ξεκινούν οι πειρασμοί; (Άγιος Εφραίμ Κατουνακιώτης)
17 Οκτωβρίου 1941: Το ατιμώρητο ολοκαύτωμα των Ναζί στα Κερδύλια Σερρών
Γράφει ο Θεοφάνης Μαλκίδης
ΟΙ…ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΡΟΚΟΦΤΟΙ!
«Εκείνοι που αλλάζουν εύκολα Μοναστήρι είναι τελείως απρόκοφτοι. Διότι τίποτε δεν συντελεί τόσο στην ακαρπία, όσο η έλλειψη υπομονής» (Άγ. Ιωάννης Κλίμακος, λόγ. δ΄, 90)
Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024
«Σαν τέτοια ώρα στο βουνό» – Πορεία Μνήμης στο Πισοδέρι Φλώρινας
πηγή: https://neaflorina.gr/
Ακυρώνεται το οικουμενιστικό συνέδριο στα Τρίκαλα
Η ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΦΕΣΗ ΤΩΝ ΠΤΑΙΣΜΑΤΩΝ ΜΑΣ
Αγ. Θεοφάνους του Εγκλείστου: "Οι βιοτικές μέριμνες σας πνίγουν τόσο, ώστε δεν ευκαιρείτε ούτε να προσευχηθείτε. Του εχθρού κατόρθωμα είναι τούτο"
Μνήμη της Ανακομιδής του λειψάνου του Αγίου και δικαίου Λαζάρου (17 Οκτωβρίου)
Αίρουσα Xριστού τω φίλω πόλις πύλας,
Όλο «το ζουμί» της καθεμιάς ημέρας εκεί βρίσκεται. Στον όρθρο
Ρωτάνε πολλοί: Κάθε Κυριακή, τα ίδια και τα ίδια στην εκκλησία! Δεν μπορείτε να ψάλετε κάτι καινούριο;
Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024
Ελευθερία λόγου μόνο για αντιχριστιανισμό
Τα 7 έργα της υλικής και τα 7 έργα της πνευματικής ελεημοσύνης
«Τα 7 έργα της (υλικής) ελεημοσύνης είναι τα εξής:
Μνήμη του Aγίου Mάρτυρος Λογγίνου του Eκατοντάρχου (16 Οκτωβρίου)
Yιόν Θεού λέγων σε Xριστέ και πάλιν,
Λογγίνος ως πριν, τέμνεται τον αυχένα.
Άμφ’ εκκαιδεκάτην Λογγίνον άορ κατέπεφνεν.
ΕΥΚΟΛΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ, ΔΥΣΚΟΛΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΑΓΑΘΟΥ!
«Όσο εύκολα αλλάζουν και ξεπέφτουν οι ευθείς, τόσο δύσκολα μπορούν να μεταβληθούν οι αντίθετοι, οι πονηροί» (Άγιος Ιωάννης Κλίμακος, λόγ. κδ΄ 11).
Προσεύχομαι, άρα υπάρχω - Πατήρ Savadie Bastovi
Ο Ευρωβουλευτής της ΝΙΚΗΣ ζήτησε με ερώτηση-παρέμβαση την αποδέσμευση της Ελλάδας από τη συμφωνία των Πρεσπών
Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2024
«Έξυπνα» παιδικά παιχνίδια συλλέγουν πληροφορίες για τα παιδιά που τα παίζουν
Άγιος Ευθύμιος ο Νέος: Η σύλληψη από τους πειρατές, το παράδοξο συμβάν για την απελευθέρωσή και το νέο θαύμα που επακολούθησε!
Μην εγκαταλείπεις τον αγώνα της μετανοίας.
π. Συμεών Κραγιοπούλου (†): Εἶναι πολλοὶ ποὺ δυσκολεύονται στὴ ζωή...
Ἡ θεραπευτικὴ ἐνέργεια τοῦ Ἁγίου Πνεύματος μέσα στὸ Ψαλτήρι
Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024
Τιμώντας την μνήμη του Παύλου Μελά
Ο Πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ Δημήτριος Νατσιός συμμετείχε σήμερα,13 Οκτωβρίου 2024, στις εκδηλώσεις που έγιναν στο χωριό Μελάς Καστοριάς για τα 120 χρόνια από τον θάνατο του Πρωτομάρτυρα του Μακεδονικού Αγώνα, Παύλου Μελά.
Μνήμη του Oσίου Πατρός ημών Παχωμίου του εν Χίω (14 Οκτωβρίου)
Ως άλλος υψίκομος φοίνιξ εν Χίω
6 6 6
Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος: «Την πρώτη φορά με πήρε ο Άγιος αεροπορικώς και μετά ήρθα με τα δικά μου μέσα»
Με ρώτησε εάν αγαπώ τον Άγιο Δημήτριο. «Βέβαια, Γέροντα, αγαπώ όλους τους αγίους και τον άγιο Δημήτριο». Μου λέει : «Όχι, να τον αγαπάς πάρα πολύ και να σου πω τι έγινε σ΄ εμένα».
Ποιος μας δίνει μαρτυρία ότι υπάρχει Θεός, Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς Επίσκοπος Αχρίδος
Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024
Η μέρα μνήμης του Μακεδονικού Αγώνα στην Φλώρινα
Σήμερα 13-10-2024, 120 χρόνια μετά την ηρωική θυσία του Παύλου Μελά, η ημέρα μνήμης του Μακεδονικού Αγώνα τιμήθηκε στην Φλώρινα κατά τον καθιερωμένο τρόπο.
Τελέστηκε Δοξολογία στον μητροπολιτικό ΙΝ αγίου Παντελεήμονος, και ακολούθως έγινε επιμνημόσυνη δέηση για τους αγωνιστές στην κεντρική πλατεία Γεωργίου Μόδη της Φλώρινας, και κατάθεση στεφάνων, παρουσία του βουλευτού Φλώρινας κ.Παπασωτηρίου, και εκπροσώπων των πολιτικών, πολιτειακών, εκκλησιαστικών και στρατιωτικών αρχών.
Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε η κ.Παπαπανταζή Σμαράγδα, δασκάλα της Αγγλικής γλώσσας στο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας.
Ακολουθεί το κείμενο της ομιλίας:
“Σαν τέτοια ώρα στο βουνό ο Παύλος πληγωμένος…” 13 Οκτωβρίου 1904, 120 χρόνια πριν, ο Παύλος Μελάς, η πιο ευγενική και εμβληματική μορφή του Μακεδονικού Αγώνα, πέφτει στο καθήκον, σε αυτά εδώ τα χώματα, λίγο πιο πάνω από τον Πολυπόταμο, φωτίζοντας ως διάττων αστήρ με την σύντομη πορεία του, τον δρόμο όλων όσων πόνεσαν και πονούν, όσων θυσιάστηκαν και θυσιάζονται για αυτόν τον τόπο.
Το ιστορικό πλαίσιο:
Η μακεδονική περιπέτεια ξεκινάει από τα τέλη περίπου του 19ου αι. Με την εισαγωγή εκ μέρους της Ρωσίας του πανσλαβισμού στα Βαλκάνια, με την συνθήκη του Αγίου Στεφάνου και την ίδρυση της Μεγάλης Βουλγαρίας, με όχημα την αυθαιρέτως αυτονομημένη από την Μητέρα Εκκλησία Βουλγαρική Εξαρχία, και αιχμή του δόρατος την εθνικιστική παραστρατιωτική οργάνωση του ΒΜΡΟ, γνωστή στην ιστορική μας μνήμη και ως “κομιτατζήδες”.
Το “Ρουμ-μιλιέτ”, το Γένος των Ρωμιών, έμελλε να κατακερματιστεί, για χάρη των Μεγάλων Δυνάμεων. Αυτό το ίδιο γένος των υπόδουλων ορθοδόξων, που παρόλες τις γλωσσικές, πολιτιστικές ή καταγωγικές του εσωτερικές διαφοροποιήσεις, υπέμεινε βασανιστικά επί αιώνες τον ειδεχθή τουρκικό ζυγό, υπό την ενωτική σκέπη της εθναρχούσας Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως, που αγκάλιαζε κάθε υπόδουλο Ρωμιό “ως ὄρνις ἐπισυνάγει τὰ νοσσία ἑαυτῆς ὑπὸ τὰς πτέρυγας”. [1]